Ottaisitko tarantulan lemmikiksi? On niin söpö 🕷🕸
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on liian kylmää, olis horroksessa koko ajan.
Olis rauhallinen
Vierailija kirjoitti:
En ikinä a bimp😬
Mitä tuo a bimp tarkoittaa? Vai tarkoittaako mitään?
On kait vaarallinen, puree, on myrkyllinen. Yhdellä tutulla oli, kuulemma vaara että karkaa territaariostaan. En kyllä sellaisessa asunnossa nukkuisi. Jos karkaa vaikka naapuriin. Ota hamsteri, nekin on söpöjä.
Hyppyhämähäkit on söpömpiä, itsellä on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
On kait vaarallinen, puree, on myrkyllinen. Yhdellä tutulla oli, kuulemma vaara että karkaa territaariostaan. En kyllä sellaisessa asunnossa nukkuisi. Jos karkaa vaikka naapuriin. Ota hamsteri, nekin on söpöjä.
2-3 ampiaisen pistoa, eli ei kuolettava.
Hampsteri on äänekäs ja ahne. Näyttääkin vähän possulta.
En ottaisi, en myöskään madagaskarilaista sihisevää torakkaa.
Ap on taas näitä vikapäitä, joiden mielestä joku tuollainen on "söpö". Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on taas näitä vikapäitä, joiden mielestä joku tuollainen on "söpö". Ei ole tervettä.
Voi kuule. Söpö erakko. Käärmeet taas on kauniin näköisiä. Yhdellä koulukaverilla oli monta matelijaa lemmikkeinä 😍
En ottaisi. Inhoan kaikkia (ryömiviä) öttiäisiä. Hyi!
🐹🦔🐇🐰🐍🐉🐲kaikki hyviä lemmikkejä. 🐌 karkaa helposti.
En ottaisi. Sen sijaan ottaisin Nelli Matulan lemmikiksi, se vasta söpö onkin.
Mun kotona on hämähäkkejä muutenkin. Niitä on kiva tarkkailla. Kesällä liikkuvat enemmän. Hoitavat itse itsensä ja saavat elää vapaana. Hyppyhämähäkkejä ja kotihämähäkkejä. Söpöjä ovat minunkin mielestäni.
Meillä on villakoiria, ne viihtyvät sängyn alla. Hiljaisia ovat. Ne eivät häiritse minua, enkä minä niitä. Tässä on loistava yhteisymmärrys.
Meillä on liian kylmää, olis horroksessa koko ajan.