Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä romanttisia eleitä miehenne tekee teille?

Vierailija
07.09.2025 |

Suren jotenkin itse tätä asiaa, koska koen että vihjailuista huolimatta mies ei osaa tai halua koskaan tehdä mitään romanttista. Hän saattaa joskus laittaa ruokaa, mutta senkin jättää paistinpannuun josta sitten tarjoaa minulle sitä otettavaksi suoraan liedeltä. Ei siis jaksa nähdä mitään vaivaa. Jos hän jotain joskus tekee niin tekee ison numeron siitä ja muistuttaa monta kertaa jälkeenpäin ainakin jos olen ottanut esille tämän asian, että kyllähän hän silloin sinun synttäripäivänä osti kukkia tms. Siis vuosi sitten tyyliin.

Minkölaisia romanttisia miehiä löytyy vai löytyykö? Rehellisesti tämä on tosi iso asia mulle.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee viereen ja avaa sepaluksensa ja kaivaa jäykistyneen siittimensä esille ja virnuilee.

Vierailija
2/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä ittekki osaat järkätä sitä romantiikkaa? Teet ruuan ja laitat kynttilät pöydälle. Voit vaikka ruokkia miehesi ja pyyhkiä sormella hänen suupielet ja nuolla sormet. Eikös se ole romanttista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee viereen ja avaa sepaluksensa ja kaivaa jäykistyneen siittimensä esille ja virnuilee.

Tämä ei ole kovin romanttista. Aika vastenmielistä suorastaan.

Vierailija
4/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ittekki osaat järkätä sitä romantiikkaa? Teet ruuan ja laitat kynttilät pöydälle. Voit vaikka ruokkia miehesi ja pyyhkiä sormella hänen suupielet ja nuolla sormet. Eikös se ole romanttista?

Yksipuolisesti vaan? Kai mielummin järkkääm sellaiselle joka joskus tekee minullekin jotain. Eli vaihtoon.

Vierailija
5/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies leikkaa joskus kurkun mun lautaselle sydämenmuotoisiksi paloiksi.

Vierailija
6/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet tuollaisen kanssa?

Vierailija
7/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hullu? Eri

Vierailija
8/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kiva pieni ele 😍

Vierailija
9/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kiva pieni ele 😍

Eikö! Tuota kirjoittaessa tajusin miten herttaista tuo onkaan, varsinkin kun on oltu 20v yhdessä :)

Vierailija
10/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa joka päivä fasessa jonkun rakkauslaulun ja tägää mut siihen.

Järjestää yllätys kynttiläillallisia toisinaan, ihanaa tulla töistä kotiin kun vastassa odottaa kynttiläillallinen.

Vierailija
11/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet tuollaisen kanssa?

Mutta jos on musta, niin sitten on romanttista.

-vihervassufemakko

Vierailija
12/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestää yllätys kynttiläillallisia toisinaan, ihanaa tulla töistä kotiin kun vastassa odottaa kynttiläillallinen.

Apua ihanaa !!!

Vierailija
13/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania eleitä! Mulla kans exät jakaneet biisejä, et hei tästä tulit mieleen tai tämä on sulle, tehneet illallisia, valinneet viinit, kynttilät, musiikit jne. On pieniä yllätyksiä ja lahjoja et tämä näytti ihan sinulta ja ostin sen sinulle. Kyllä jopa vaatteita on ostettu, joka kai aika harvinaista miehille? Yksi jopa sävelsi kappaleen minulle ja esitti sen!

Ja mitä tein..  Valitsin miehen joka ei edes ravintolaillalliselle saa aikaiseksi viedä, vaikka kerron että tämä joskus ilahduttaisi. Se on tosi surullista, ja oikeasti harkitsen eroa sen takia että en koe olevani huomattu, eikä kyllä kuulekaan minua kun sanon tästä.

Vierailija
14/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tee mitään. Ei esim. osta lahjoja milloinkaan. Ei tee mitään pieniä tai isojakaan eleitä. 

Vierailija
15/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksipuolisesti vaan? Kai mielummin järkkääm sellaiselle joka joskus tekee minullekin jotain. Eli vaihtoon.

En sitten tiedä miten AP vihjailee,eli ajatukset pitäsi osata kenties lukea? Enkä nyt tiedä miten romanttista on jos mies tekee ruokaa ja laittaa sen naiselle lautaselle?? Ei se ehkä riitä romantiikaksi kuiten. Vai kruunaako persilja päällä romantiikan?

Vierailija
16/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Ole onnellinen.

Ex ei kertaakaan tehnyt noin.

Vierailija
17/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee. Jos haluat romanttisen miehen, niin miksi tyytyisit sellaiseen, jonka käsitys romantiikasta on arkisempi kuin tavallinen arkiateria?

Vierailija
18/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa aamu ja ilta pusun. Peittelee nukkumaan

Vierailija
19/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä

Vierailija
20/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pitää kertoa suoraan eikä vihjailla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi