Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä romanttisia eleitä miehenne tekee teille?

Vierailija
07.09.2025 |

Suren jotenkin itse tätä asiaa, koska koen että vihjailuista huolimatta mies ei osaa tai halua koskaan tehdä mitään romanttista. Hän saattaa joskus laittaa ruokaa, mutta senkin jättää paistinpannuun josta sitten tarjoaa minulle sitä otettavaksi suoraan liedeltä. Ei siis jaksa nähdä mitään vaivaa. Jos hän jotain joskus tekee niin tekee ison numeron siitä ja muistuttaa monta kertaa jälkeenpäin ainakin jos olen ottanut esille tämän asian, että kyllähän hän silloin sinun synttäripäivänä osti kukkia tms. Siis vuosi sitten tyyliin.

Minkölaisia romanttisia miehiä löytyy vai löytyykö? Rehellisesti tämä on tosi iso asia mulle.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee viereen ja avaa sepaluksensa ja kaivaa jäykistyneen siittimensä esille ja virnuilee.

Tämä ei ole kovin romanttista. Aika vastenmielistä suorastaan.

Ei muuten oo.

T. Nainen64

Vierailija
22/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä rapsutteli kellejään soffalla röhnöttäen ja piereskeli samalla kun mankui pusua, saattoipa joskus halata ja sen jälkeen töräyttää mojovat toisella kädellä löyhytellen, että oikein tuoksut leviäis

siinäpä ne romanttiset eleet, ihme hippi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa viikonloppuisin, käy ruokaostoksilla, kokkaa, ostaa mulle koruja, selvittää takut mun hiuksista, antaa aina autokyydin töistä kotiin. 

Vierailija
24/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tee mitään. Ei esim. osta lahjoja milloinkaan. Ei tee mitään pieniä tai isojakaan eleitä. 

Avoimesti piereskelee ja kaivaa nenästä räkäpalloja. Käy yksin ravintoloissa aamuyöhön asti.

Vierailija
25/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies leikkaa joskus kurkun mun lautaselle sydämenmuotoisiksi paloiksi.

Voi herranjumala. Esittää varmasti Joutsenlampeakin sukkahousuissa.

Kateellinen! 😁

Vierailija
26/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan tee mitään, en edes mieti tuollaisten tekemistä vaimolleni. Ruoan olen niin monta kertaa tehnyt ja asetellut pöytään, kun muu perhe on asettunut syömään on vaimo ilmestynyt paikalle tuhahtaen tuota en ainakaan syö ja alkanut hakkaamaan kaappien ovia ja kokkaamaan itselleen ruokaa. Lähinnä naurattaa tuollainen kysymys. Jos nainen itse eläisi jokseenkin arvokkaasti voisin jotain tehdäkkin, mutta kun elää kuin sika pellossa ei saa minkäänlaista hemmottelua. 

Vierailija
27/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä eikä exät ole romantiikkaa harrastaneet oikeastaan edes siinä alkuvaiheessa. Siksi ovatkin exiä. 

Vierailija
28/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kädestä kun ollaan kävelyllä (ei siis kuntolenkillä), pysähtyy välillä, kääntyy minuun päin ja sanoo: Remember always that I love you so much. 

Vierailija
29/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa ruokaa ja käy kaupassa, pesee pyykkiä yms. Arjen juttuja. Lisäksi pussailee ja kehuu kauniiksi ja sanoo rakastavansa.

Vierailija
30/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex valehteli sujuvasti los romanticos.

Vierailija
31/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tee mitään. Ei esim. osta lahjoja milloinkaan. Ei tee mitään pieniä tai isojakaan eleitä. 

Toi ruukkukukan kerran ihan vasta varten mulle. Ilahduin eleestä,  kunnes kuulin miehen sanat "näitä jaettiin kaikille Lidlissä ilmaiseksi". 🙄

Vierailija
32/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, saako joku kukkia syntymäpäivänä? 😮

Vierailija
33/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ruukkukukan kerran ihan vasta varten mulle. Ilahduin eleestä,  kunnes kuulin miehen sanat "näitä jaettiin kaikille Lidlissä ilmaiseksi". 🙄

Ai kamala 😂

Vierailija
34/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan kivalta. Hän ei kuitenkaan osaa mitään romanttista tehdä? 

Vierailija
35/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä eikä exät ole romantiikkaa harrastaneet oikeastaan edes siinä alkuvaiheessa. Siksi ovatkin exiä. 

Sinulla on yhtä kovat haaveet kuin Jennyllä jonka mielestä nainen on miehelle palkinto. Mutta kuten näet, miestä ei kiinnosta vit...tuakaan mielistellä sinulle ja jos ei miellytä sua nii mitä sitten, ei menetä mitään.

Vierailija
36/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on silleen jännä aihe, että ilmeisesti niin iso osa miehistä ei keksi kertakaikkiaan mitään, että sitten näyttää erottuvan edukseen jo nekin, joiden älli venyy tuommoisiin kuluneimpiin populaarikulttuurin kliseisiin tyyppiä kynttiläillallinen. 

No mikäs siinä, jos se puhuttelee. Mutta sitten on vielä ihan oma sfäärinsä niille, jotka on oikeasti luovia. 

Vierailija
37/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakaa joka päivä fasessa jonkun rakkauslaulun ja tägää mut siihen.

Järjestää yllätys kynttiläillallisia toisinaan, ihanaa tulla töistä kotiin kun vastassa odottaa kynttiläillallinen.

En lakkaa ihmettelemästä, kuinka moni nainen kertoo haluavansa syödä illalliseksi kynttilöitä. Mutta luultavasti tosipaikan tullen useimmilta kuitenkin jää syömättä?

Mies kirjolla

Vierailija
38/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan tee mitään, en edes mieti tuollaisten tekemistä vaimolleni. Ruoan olen niin monta kertaa tehnyt ja asetellut pöytään, kun muu perhe on asettunut syömään on vaimo ilmestynyt paikalle tuhahtaen tuota en ainakaan syö ja alkanut hakkaamaan kaappien ovia ja kokkaamaan itselleen ruokaa. Lähinnä naurattaa tuollainen kysymys. Jos nainen itse eläisi jokseenkin arvokkaasti voisin jotain tehdäkkin, mutta kun elää kuin sika pellossa ei saa minkäänlaista hemmottelua. 

Kertoo sinustakin että katkerana pysyt tuollaisessa suhteessa. Etkö saa kuitenkaan parempaa?

Vierailija
39/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin joskus. Mutta en tykkää toistaa itseäni, joten välillä vaihdan johonkin toiseen elimeen!

Vierailija
40/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää romanttisista eleistä, tuntuis kiusalliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi