Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä romanttisia eleitä miehenne tekee teille?

Vierailija
07.09.2025 |

Suren jotenkin itse tätä asiaa, koska koen että vihjailuista huolimatta mies ei osaa tai halua koskaan tehdä mitään romanttista. Hän saattaa joskus laittaa ruokaa, mutta senkin jättää paistinpannuun josta sitten tarjoaa minulle sitä otettavaksi suoraan liedeltä. Ei siis jaksa nähdä mitään vaivaa. Jos hän jotain joskus tekee niin tekee ison numeron siitä ja muistuttaa monta kertaa jälkeenpäin ainakin jos olen ottanut esille tämän asian, että kyllähän hän silloin sinun synttäripäivänä osti kukkia tms. Siis vuosi sitten tyyliin.

Minkölaisia romanttisia miehiä löytyy vai löytyykö? Rehellisesti tämä on tosi iso asia mulle.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies leikkaa joskus kurkun mun lautaselle sydämenmuotoisiksi paloiksi.

Voi herranjumala. Esittää varmasti Joutsenlampeakin sukkahousuissa.

Kateellinen! 😁

Ai kateellinen miehelle joka osaa leikata kurkkua 😁😁😁😁

Vierailija
42/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suukottelee aamuin illoin, tarjoilee viikonloppuisin aamiaisen sänkyyn, osaa laittaa hyvää ruokaa (ja siivota jälkensä). Muutenkin mukava ja kohtelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kattaa pöydän, tekee ruokaa, hieroo, tekee kylvyn minulle, vie treffeille ravintolaan ja on ostanut kukkia.

Vierailija
44/44 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ruuanlaitot, kaupassakäynnit jne. on niitä arjen perusjuttuja jotka jaetaan yhdessä eikä niihin sisälly sen suurempaa romantiikkaa. 

Mutta joskus on ollut ihanaa kun olen palannut vaikka reissusta ja puoliso on siivonnut ja tehnyt jotain spesiaalimpaa ruokaa jonka eteen pitää nähdä vähän enemmän vaivaa. Tai vaikka olis ihan perusruokaa niin se ajatus, että mua on odotettu kotiin on ihana.

Romanttisia juttuja sitten taas on se, että puoliso ostaa säännöllisesti kukkia ilman mitään erityistä syytä. Siis ihan ruokakaupan kimppuja, mutta tykkään niistä. Ja välillä jotain herkkuja joista tykkään.

Tietysti hyvänyön suukot ja muut ja aina jos on pois kotoa, saan puhelun tai vähintään hyvänyön viestin hellittelynimineen.

Mun puoliso ei ole mikään isojen romanttisten eleiden mies, mutta pienet huomaavaisuudet osaa kyllä. 

Jotain tosi huomaavaisia lahjoja olen saanut myös.

Ei kyllä mun mielestä kannata tyytyä sellaiseen joka ei tee yhtään mitään. Siis ihan kummankin osapuolen. Ihan samalla tavalla minäkin huomioin mun puolisoa ja teen niitä arjen pieniä tekoja ja välillä vähän isompia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän