Oletko koskaan ihmetellyt miksi naapurisi ei käy töissä
Iloisesti freesinä tervehtii sinua ulkina kun tulet nuutuneena töistä. Iltaisin istuu parvekkeellaan hyväntuulisena lipittämässä viiniä kun sinä jo sterssaat seuraavan aamuherätyksestä.
Kommentit (91)
Ei kiinnosta naapureiden tekemiset.
En, täällä päin kaikki käyvät töissä paitsi vanhukset ja lapset.
En tiedä naapureista mitään, naamaa ja kohteliasta morjestusta pidemmälle enkä haluakaan tietää. Vielä vähemmän kurkin heidän parvekkeilleen, motä siellä tekevät.
Eipä noiden eläkeläisten tarvi enää käydä töissä niin ei siinä ole mitään ihmettelemistä.
On yrittäjä. Tekee ison osan (teknisestä suunnittelu) työstään kotona.
Siellä bondellähän työttömät asuu. Kaupungissa asuvilla on töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa katsella näitä omakotitalossa asuvia työttömiä, jotka pystyvät yhden/kahden lapsen ansiosta kustantamaan elämänsä veronmaksajilla.
Höpö höpö. Ne on ulosotossa ja tölli kohta vasaran alla.
Ei kiinnosta naapurien toimet muuten mutta kiinnostaisi mikä ihmeen motiivi yläpuolella asuvalla pariskunnalla on kolistella ja naputella kaiket päivät arjet ja viikonloput. Olen itse eläkkeellä. Ehkä puolisen vuotta yläkerrassa asuneet tekevät etätyönä joitain pienteollisuustuotteita.
mitäs ihmettelemistä siinä nyt on 300 000 työtöntä ja loput eläkkeellä
Mua on aina luultu työttömäksi, kun olen tehnyt vuosia etätyötä. Sitten joskus tuli puhe töistä yhden juoruilijan kanssa, kun pysähdyin vaihtamaan naapurin kanssa muutaman sanan ja sanoin, että pakko viedä koirat sisään, ja pakko jatkaa töitä (oli lounastauko kyseessä). Töksäytti, että on ihmetellytkin, miten mulla on varaa koiriin sun muuhun. Mutta noinhan se meneekin, että naapurit tietävät muka muiden asiat aina parhaiten, ainakin ne jokapaikan juorukellot.
En ole, jotkut käy töissä, suurinosa ei, eläkeläisiä..
Ihmettelen miten joillakin riittää aikaa ja mielenkiintoa jatkuvasti kyylätä naapureiden tms tekemisiä.
Ei osallistu edes taloyhtiön talkoisiin. Työtön loinen. Kastroitava ja pakkotyöhön.
Vierailija kirjoitti:
parvekkeellaan ok-talossa istuu....leukemiaa sairastaen
Mulla on parveke omakotitalossa. Mitäs ihmeellistä siinä on?
En. Pienkerrostalo joten mulla ei ole kuin kolme naapuria ja kaikki ovat mun ystäviäni pidemmältä ajalta, yhden olen tuntenut lähes 30 vuotta. Kukaan meistä ei enää käy töissä, siis sellaisissa mistä maksetaan veroa. Jokaisella on syynsä, painavimpana jokaisella se, ettei yksinkertaisesti kiinnosta maksaa niitä veroja tähän paskamaahan. Toista se oli vielä 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset vei varastettua tavaraa varastetuissa matkalaukussa, myös huijaaminen on varastamista , Venäjälle. Sekä autoilla että busseilla. Sekä junissa. Valtavat määrät varastettua kenkää , kassia, vaatetta, farkkuja, meikkejä, koruja, rahaa, jopa ruokaa. Varastettuja Benetton vaatteita ja muita merkkituotteita. Nuorten vaatteita ja kenkiä kuin takkeja. Ihan joukolla veivät. Nyt on ollut vaikeampi viedä varastettua rajan yli . Huumeet kyllä kulkee. Kultahampaisiin menee osa varastetuissa kultakoruista. Messinkiä varastivat jopa huonekaluista , ruuvasivat irti. Osa toimii yhdistysten kautta. Ja avustusnimellä on 89% varastettua. Huijattua. Ammattimaista varastamista. Venäjä Viro Latvia. Turkki. Erikoista varastelua tekivät nuoret lähiöissä ; kynsilakka , hiusharjat, shampoot, pesuaineet , takkeja ja alusvaatteita. Lakanoita kuin koiria. Kelloja ja koruja. Vanhemmat laittaa lapsensa asialle. Samoin vanhemmat laittaa kauppaan lapsensa va
Mitä vit tua sä mongerrat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa kukaan väitti parvekkeen omakotitalossa olevan jotenkin ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei osallistu edes taloyhtiön talkoisiin. Työtön loinen. Kastroitava ja pakkotyöhön.
No jos pakkotyötä haluat, niin suosittelen muuttamaan Venäjälle tai Pohjois-Koreaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa kukaan väitti parvekkeen omakotitalossa olevan jotenkin ihmeellistä?
Jos ei ymmärrä mistään mitään, niin silloin kaikki on ihmeellistä...
Asun pienkerrostalossa eläkeläisten kanssa. He toki ovat kysyneet minulta, mitä teen, kun olen lähes aina kotona. No etätöitä teen.
Vituttaa katsella näitä omakotitalossa asuvia työttömiä, jotka pystyvät yhden/kahden lapsen ansiosta kustantamaan elämänsä veronmaksajilla.