Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihmetellyt miksi naapurisi ei käy töissä

Vierailija
07.09.2025 |

Iloisesti freesinä tervehtii sinua ulkina kun tulet nuutuneena töistä. Iltaisin istuu parvekkeellaan hyväntuulisena lipittämässä viiniä kun sinä jo sterssaat seuraavan aamuherätyksestä. 

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Vierailija
2/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu betonikuutiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parvekkeellaan ok-talossa istuu....leukemiaa sairastaen

Vierailija
4/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ovat kaikki eläkkeellä.

Vierailija
5/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat molemmat sairastuneita ex-alkoholisteja. Eivät käy ihan täysillä, eikä fysiikka pelaa. On toki klassinen eläkeläinenkin, joka on päässyt 5-kymppisenä eläkkeelle ja kylpee rahassa.

Vierailija
6/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Hekalla, yli puolet naapureista ei käynyt töissä. Siinä olisi riittänyt ihmettelemistä joka päivälle.

Vierailija
7/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tehdä vaikka etätöitä

Vierailija
8/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla riitä aika tuollaiseen.

Vierailija
9/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta vaan omista asioista

Vierailija
10/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En . Yksinkertaisesti siitä syystä kun elän vain omaa elämääni, en muiden enkä muiden kautta.

Vierailija
11/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kyylä, hanki oma elämä.

Vierailija
12/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on vanhuuseläkkeellä, yks on avoimesti kertonut että on toisinaan lomautettuna. Itse taas teen töitä kotoa käsin. Muutama tästä lähtee autollaan säännöllisesti johonkin - oletettavasti töihin.

Vierailija
13/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kuusi vuotta nyt asunut samassa kämpässä ja tiedän faktaksi ettei alakerran elämäntapatyötön ole käynyt ollenkaan töissä tänä aikana. Nykyään olen etätöissä ja kuulen hänen piereskelynsä ja huuto-oksentamisensa pitkin päivää eli kotona on aina.

Vierailija
14/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Asunhan tässä talossa myös minä, joka teen työtäni freelancerina kotitoimistossa. Muita kysymyksiä?

Vierailija
15/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä mutta mahtaneeko silti töihin, ehkä on toinen koti jossa päivät.

Vierailija
16/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa olen. Naapuri steppailee pihallaan shortseissaan, oli kesä tai talvi. Pirun hyvin silti menee. Pari kallista autoa joita vaihdetaan uuteen tämän tästä. Mutta mitä se minua liikuttaa? Enkä ole kysellyt, ei hänkään minun asioitani. Voi pelata yökaudet nettipokeria, tehdä pörssikauppaa omaan tai vieraan laskuun, tms? Ei kaikki lähde aamuisin bussilla orjaduuniin tienaamaan pienellä palkalla omaisuuksia firman osakkeenomistajille.

Vierailija
17/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Toiset on kotiäitejä, toiset eläkeläisiä, toiset työttömiä mistä vain syystä - sairastuminen, töitä ei löydy. Itse olen työpaikkojen välissä. Kesätyöt päättyivät elokuun loppuun ja seuraavat työt alkaa vasta lokakuussa. Mua ei kiinnosta, kun talo on kuitenkin rauhallinen eikä kukaan mekasta tai hajota paikkoja.

Vierailija
18/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana kytätä naapureita!

Vierailija
19/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla riitä aika tuollaiseen.

Minua ei kiinnosta. Eläkeläisiä taitaa meistä suurin osa olla kun postilaatikolla ja puutarhassa naapureita näkee päivisin.

20/70 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tuu nuutuneena töistä 🤩 Enkä stressaa seuraavaa päivää 😎 Se naapuri on eläkkeellä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän