Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?
Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa.
Kommentit (108)
Vainajiin ei pidä ottaa yhteyttä. Ja jos sieltä suunnalta otetaan yhteyttä, kysymys on eksyttävistä hengistä, jotka esiintyvät edesmenneinä ihmisinä. Eksytyksen huomaa niistä viesteistä, mitä rajan tuolta puolen saadaan ja vastaanotetaan. Niiden mukaan jokainen edesmennyt olisi taivaassa ja kaikki olisi heillä hyvin.
Tämä ohje johtuu omasta huonommuudesta kun itse ei onnistu ja pää on mennyt kokonaan sekaisin loppuelämäksi siksi että on yrittänyt huijata ihmisiä.
Noita kutsutaan hallusinaatioiksi ja niihin saa apua lääkäriltä
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en kerro tässä oudoista jutuista, luonnollisesti selitettävissä olevasta.
Vuosia äidin kuoleman jälkeen kävin läpi vanhoja papereitani, ja sydäntä lämmitti, kun välistä putosi pieni kortti, johon äiti oli noin 20 vuotta aiemmin kirjoittanut "Iloa päivääsi!" Olin kokonaan unohtanut sen kortin vuosien varrella, mutta se oli säilynyt niin hyvässä kunnossa että näytti kuin samana päivänä kirjoitetulta.
Minä asun yksin ja korona-aikana tunsin oloni todella yksinäiseksi ja eristyneeksi. Yhtenä yönä kauan sitten kuollut isoäitini ilmestyi unessa. Ei laihana kuten ennen kuolemaansa, vaan rehevänä ja pyöreänä, kuten oli vähän nuorempana. Hän ei puhunut mitään, mutta halasimme, ja se oli lämpimin, ihanin, rakkaudellisin ja todellisin halaus, minkä olen kokenut. Tunnen vieläkin hänen pehmeän vyötärönsä käsieni alla. Tuntui niin aidosti siltä, että hän tuli antamaan läheisyyttä ja rohkaisua vaikeassa tilanteessa. Outoa on, ettemme olleet erityisen läheisiä hänen eläessään, koska hän asui kaukana emmekä nähneet usein. Ja hänen kuolemastaan on jo kauan. Enkä ole koskaan aiemmin tai sen jälkeen nähnyt hänestä unta. Ja kun unessa ei tapahtunut mitään muuta kuin se halaus, niin tuntui siltä, että hän todella tuli vain antamaam halin. Muistan säikähtäneeni siinä ensin, että apua, vanhoja ihmisiähän ei saa lähestyä koronan takia. Ja sitten heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Vainajiin ei pidä ottaa yhteyttä. Ja jos sieltä suunnalta otetaan yhteyttä, kysymys on eksyttävistä hengistä, jotka esiintyvät edesmenneinä ihmisinä. Eksytyksen huomaa niistä viesteistä, mitä rajan tuolta puolen saadaan ja vastaanotetaan. Niiden mukaan jokainen edesmennyt olisi taivaassa ja kaikki olisi heillä hyvin.
Tämä ohje johtuu omasta huonommuudesta kun itse ei onnistu ja pää on mennyt kokonaan sekaisin loppuelämäksi siksi että on yrittänyt huijata ihmisiä.
Tämä ohje on Jumalalta, jolla on pää ihan klaari ja asiat selviä, miten ne rajan toisella puolella ovat.
Raamattu on nimenomaan sitä varten kirjoitettu, etteivät ihmiset eksyisi ja uskoisi valheita, vaan löytäisivät totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa
Meidän unetkin? Pahojen henkien tekosia? Nyt täytyy sitten valvoa koko loppuelämä, ei saa nukahtaa, ei saa nukahtaa.
Esimerkiksi niin että postissa tulee karhukirje maksamattomista ostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi niin että postissa tulee karhukirje maksamattomista ostoksista.
Näitä saattaa tulla vielä kuukausien ajan ja vielä viivästymismaksut päälle niin, ettei niistä tahdo päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vainajiin ei pidä ottaa yhteyttä. Ja jos sieltä suunnalta otetaan yhteyttä, kysymys on eksyttävistä hengistä, jotka esiintyvät edesmenneinä ihmisinä. Eksytyksen huomaa niistä viesteistä, mitä rajan tuolta puolen saadaan ja vastaanotetaan. Niiden mukaan jokainen edesmennyt olisi taivaassa ja kaikki olisi heillä hyvin.
Tämä ohje johtuu omasta huonommuudesta kun itse ei onnistu ja pää on mennyt kokonaan sekaisin loppuelämäksi siksi että on yrittänyt huijata ihmisiä.
Toisaalta Jeesus ei ole vielä tullut ja sitten vasta valitaan, kuka menee minnekin. Voihan välitilassa olla asiat hyvin heillä, jotka ottavat yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainajiin ei pidä ottaa yhteyttä. Ja jos sieltä suunnalta otetaan yhteyttä, kysymys on eksyttävistä hengistä, jotka esiintyvät edesmenneinä ihmisinä. Eksytyksen huomaa niistä viesteistä, mitä rajan tuolta puolen saadaan ja vastaanotetaan. Niiden mukaan jokainen edesmennyt olisi taivaassa ja kaikki olisi heillä hyvin.
Tämä ohje johtuu omasta huonommuudesta kun itse ei onnistu ja pää on mennyt kokonaan sekaisin loppuelämäksi siksi että on yrittänyt huijata ihmisiä.
Toisaalta Jeesus ei ole vielä tullut ja sitten vasta valitaan, kuka menee minnekin. Voihan välitilassa olla asiat hyvin heillä, jotka ottavat yhteyttä.
Olen melko vähän lukenut isoa kirjaa, laita muutamia kohtia eksyttävistä hengistä.
Kun isäni oli kuollut, niin muutama kuukausi sen jälkeen kävin läpi hänenkin lukemiaan sanomalehtiä.
Yhden aukeaman avattuani tunsin voimakkaasti isäni ominaistuoksun. Ei se oikeasti siitä lehdestä tullut. Se oli viesti. (Toki laitoin lehden pois ja kokeilin myöhemmin uudelleen. Ei tuoksua.)
Vierailija kirjoitti:
Olin kävelemässä ja olin hyvin ahdistunut. Yhtäkkiä jostain olkapäälleni putosi valkea höyhen. Lintuja ei näkynyt missään. Koin että joku halusi lohduttaa.
Lokki-parka kohdannut loppunsa törmättyään lentokoneen kanssa.
En ole ollut vuosiin äitini kanssa tekemisissä. On siitä jo jonkin aikaa, kun näin unta, missä vietin aikaa yhdessä äitini kanssa. Meillä oli siinä unessa mukavaa yhdessä. Heräsin siihen, kun äitini äiti eli mummoni (oli jo silloin kuollut) nipisti minua. Vähän siihen tyyliin, että tiedät tämän olevan vain unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi niin että postissa tulee karhukirje maksamattomista ostoksista.
Näitä saattaa tulla vielä kuukausien ajan ja vielä viivästymismaksut päälle niin, ettei niistä tahdo päästä eroon.
Tiedän. Käyn sitä nimittäin juuri tällä hetkellä läpi.
-sejollevastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköt katkesivat koko talosta kun selvittelin tietokoneella edesmenneen asioita, ei ollut ukkosta. Hetken päästä palasivat eli selkeä viesti. Tuoksuja olen myös tuntenut, tupakansavua kuolleen ystäväni ominaistuoksuna. Koirani hyppi pitkään jalkopäähän sängylleni kuolemansa jälkeen. Ja unissa usein vierailut kaikki joita rakastin. Elämä jatkuu tuonpuoleisessa, olen varma.
Mulla kissa teki tuota muutaman kuukauden kuolemansa jälkeen, painautui säärtä vasten sängyssä
Se ei ollut sun kissa vaan omat aivosi, jotka lohduttivat sinua. Se ei silti vähennä kokemuksen arvoa vaan kertoo rakkaudesta ja ikävästä. Mulle kävi samoin.
Kun olin teini, niin aina koulusta tullessani heti kotioven avattuani kuulin, kuinka vanhempani kuunteli radiosta jotain puheohjelmaa.
Jännää asiasta teki se, että silloin kun tulin kotiin niin, ettei kukaan muu ollut vielä kotona ja radio oli siis kiinni, niin silti ihan sekunnin-pari "kuulin" tuon radio-ohjelman. Aivot on kyllä jännät.
Tupakan tuoksua tulee nenääni. En itse polta, asun yksin ja asunnossani ei ole kukaan tupakoinut, eikä edes tuttavapiirissäni eikä naapurissa tms. Silloin tällöin kotona yksin ollessani aistin isäni polttaman tupakan tuoksun. Se on lyhyt ja ohimenevä hetki ja väliaikoina ei mitään vastaavaa tuoksua ole havaittavissa. En ole keksinyt muuta selitystä kuin isäni muistutus, että on siellä jossain ja siloin läsnä. Hän on edesmennyt jo kymmeniä vuosia sitten. En ole edes ajatellut etukäteen häntä silloin kun tuoksun havaitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi niin että postissa tulee karhukirje maksamattomista ostoksista.
Näitä saattaa tulla vielä kuukausien ajan ja vielä viivästymismaksut päälle niin, ettei niistä tahdo päästä eroon.
Tiedän. Käyn sitä nimittäin juuri tällä hetkellä läpi.
-sejollevastasit
Minä myös
-se, joka vastasi
Äitini kuoli muutama vuosvuosi sitten joulun alla, seuraavan joulun aikaan ledvalot syttyivät vähän väliä itsestään syttymään. Sama oli tapahtunut siskolle. Kerran puhuin puhelimessa ihmisen kanssa, joka otti yhteyttä vuosien takaa ( mies). Yhtäkkiä matolla oli sydänkoru ilman ketjua, jota minulla ei ole, enkä usko sen olevan olleen kenelläkään vierastani. Miten se oli siinä matolla ja ketään ei ollut vähään aikaan käynyt luonani?
Kun muutin nykyiseen asuntooni 2022 lopulla, meni ehkä noin parisen kuukautta kunnes kuulin eräänä päivänä aivan selvästi äänen kutsuvan nimeäni eteisen suunnalta. Se mikä siinä oli outoa että äänestä ei osannut sanoa oliko se miehen vai naisen ääni, mutta täysin selvä. Luulin että pilaileeko joku vaikkapa rappukäytävässä tjms. Ei siellä rappukäytävällä kukaan ollut. Toisella kerralla olohuoneessa istuessani kuului keittiöstä hirveä kolahdus. Kahvinkeittimen lasikannu pyöri pitkin keittiön lattiaa? Hämmästelen edelleen miten se on sinne itsestään lentänyt