Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?
Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, koska lääkitys kunnossa.
Itse olen kertonut täällä joitakin esimerkkejä enkä tarvitse mitään lääkitystä. Mites itsellä, oliko näitä edesmenneiden kanssa kohtaamisia silloin, kun lääkityksesi ei ollut kunnossa? Millaisia?
miksi minä niitä tänne jakaisin?
Ei mitenkään, koska sieltä ei oteta yhteyttä. Se mitä luullaan "yhteydenotoksi", on harhaa. Ei siinä ole sinun läheinen vaan sielunvihollinen. Rakkaat ihmiset siellä toisella puolella tietävät, että heidän kustannuksellaan huijataan, mutta eivät voi mitään. Ei noihin pimeyden voimiin kannata mennä sekaantumaan. Voitte selittää, vaikka kuinka päin, että "Kyllä se oli ihan totta, ihan varmasti oli." Sielunvihollisen huijaus on onnistunut, kun et edes huomaa, että sinua huijataan.
Vierailija kirjoitti:
miksi minä niitä tänne jakaisin?
Et miksikään eli jotakin on ollut, mutta silloin sinulla ei ollut turruttavaa lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, koska sieltä ei oteta yhteyttä. Se mitä luullaan "yhteydenotoksi", on harhaa. Ei siinä ole sinun läheinen vaan sielunvihollinen. Rakkaat ihmiset siellä toisella puolella tietävät, että heidän kustannuksellaan huijataan, mutta eivät voi mitään. Ei noihin pimeyden voimiin kannata mennä sekaantumaan. Voitte selittää, vaikka kuinka päin, että "Kyllä se oli ihan totta, ihan varmasti oli." Sielunvihollisen huijaus on onnistunut, kun et edes huomaa, että sinua huijataan.
Kysyin jo aiemmin, miten se voi olla sielunvihollinen, jos lopputulos rauhoiytaavja lohduttaa. Eiköhän päämestari toimisi siten, että tunnelma olisi negatiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, koska sieltä ei oteta yhteyttä. Se mitä luullaan "yhteydenotoksi", on harhaa. Ei siinä ole sinun läheinen vaan sielunvihollinen. Rakkaat ihmiset siellä toisella puolella tietävät, että heidän kustannuksellaan huijataan, mutta eivät voi mitään. Ei noihin pimeyden voimiin kannata mennä sekaantumaan. Voitte selittää, vaikka kuinka päin, että "Kyllä se oli ihan totta, ihan varmasti oli." Sielunvihollisen huijaus on onnistunut, kun et edes huomaa, että sinua huijataan.
Kysyin jo aiemmin, miten se voi olla sielunvihollinen, jos lopputulos rauhoiytaavja lohduttaa. Eiköhän päämestari toimisi siten, että tunnelma olisi negatiivinen?
Miksi kommenttini ’’ Anteeksi kirjoitusvirheet, pitäisi olla . . .rauhoittaa ja lohduttaa. . . ’’ jonoutettiin. Taitaa olla täysin sattumanvaraista, mitä jonoutetaan.
Ei mitenkään, koska lääkitys kunnossa.