Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?

Vierailija
07.09.2025 |

Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa. 

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, koska lääkitys kunnossa.

Vierailija
102/108 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, koska lääkitys kunnossa.

Itse olen kertonut täällä joitakin esimerkkejä enkä tarvitse mitään lääkitystä. Mites itsellä, oliko näitä edesmenneiden kanssa kohtaamisia silloin, kun lääkityksesi ei ollut kunnossa? Millaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NMT:llä ja lankapuhelimella.

Vierailija
104/108 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minä niitä tänne jakaisin?

Vierailija
105/108 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, koska sieltä ei oteta yhteyttä. Se mitä luullaan "yhteydenotoksi", on harhaa. Ei siinä ole sinun läheinen vaan sielunvihollinen. Rakkaat ihmiset siellä toisella puolella tietävät, että heidän kustannuksellaan huijataan, mutta eivät voi mitään. Ei noihin pimeyden voimiin kannata mennä sekaantumaan. Voitte selittää, vaikka kuinka päin, että "Kyllä se oli ihan totta, ihan varmasti oli." Sielunvihollisen huijaus on onnistunut, kun et edes huomaa, että sinua huijataan. 

Vierailija
106/108 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi minä niitä tänne jakaisin?

Et miksikään eli jotakin on ollut, mutta silloin sinulla ei ollut turruttavaa lääkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/108 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, koska sieltä ei oteta yhteyttä. Se mitä luullaan "yhteydenotoksi", on harhaa. Ei siinä ole sinun läheinen vaan sielunvihollinen. Rakkaat ihmiset siellä toisella puolella tietävät, että heidän kustannuksellaan huijataan, mutta eivät voi mitään. Ei noihin pimeyden voimiin kannata mennä sekaantumaan. Voitte selittää, vaikka kuinka päin, että "Kyllä se oli ihan totta, ihan varmasti oli." Sielunvihollisen huijaus on onnistunut, kun et edes huomaa, että sinua huijataan. 

Kysyin jo aiemmin, miten se voi olla sielunvihollinen, jos lopputulos rauhoiytaavja lohduttaa. Eiköhän päämestari toimisi siten, että tunnelma olisi negatiivinen?

Vierailija
108/108 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, koska sieltä ei oteta yhteyttä. Se mitä luullaan "yhteydenotoksi", on harhaa. Ei siinä ole sinun läheinen vaan sielunvihollinen. Rakkaat ihmiset siellä toisella puolella tietävät, että heidän kustannuksellaan huijataan, mutta eivät voi mitään. Ei noihin pimeyden voimiin kannata mennä sekaantumaan. Voitte selittää, vaikka kuinka päin, että "Kyllä se oli ihan totta, ihan varmasti oli." Sielunvihollisen huijaus on onnistunut, kun et edes huomaa, että sinua huijataan. 

Kysyin jo aiemmin, miten se voi olla sielunvihollinen, jos lopputulos rauhoiytaavja lohduttaa. Eiköhän päämestari toimisi siten, että tunnelma olisi negatiivinen?

Miksi kommenttini ’’ Anteeksi kirjoitusvirheet, pitäisi olla . . .rauhoittaa ja lohduttaa. . . ’’ jonoutettiin. Taitaa olla täysin sattumanvaraista, mitä jonoutetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi