Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?

Vierailija
07.09.2025 |

Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa. 

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa

Miten voivat olla pahojen henkien tekosia, jos niistä ei seuraa mitään negatiivista ja jos ne antavat levollisen ja lohduttavan tunteen, että vainajalla on kaikki hyvin, vaikka lähtö olisi ollut kuinka traaginen? Itse toivoisin jonkin aikaa sitten edesmenneen läheiseni ottavan yhteyttä.

Koska Saatana demoneineen voi myös tekeytyä " valkeuden enkeliksi", opettaa Raamattu. Saatana tekee kaikkensa harhauttaakseen ihmisiä pois Jumalan totuueesta. 

 

Nämä " vierailijat" ovat demoneja, kuolleet eivät voi ottaa yhteyttä maalliseen elämään, opettaa Raamattu. 

 

Olkaa varuillanne! 

Vierailija
42/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää äidin kuoleman jälkeen olin kotona ja pesin kylppärissä hampaita. Ovi oli auki ja sieltä näkee suoraan eteiseen. 

Eteisen seinässä on naulakko, jossa pidän avaimia. Avainnippu alkoi heilua itsekseen. 

 

En meinannut uskoa silmiäni, mutta se oli totta. Ja ei ollut mitään läpivetoa asunnossa silloin. Sitten yhtäkkiä se nippu lopetti heilumisen, kun sanoin: "Äiti." 

Hän on tullut myös uniin vierailemaan muutaman kerran.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa

Miten voivat olla pahojen henkien tekosia, jos niistä ei seuraa mitään negatiivista ja jos ne antavat levollisen ja lohduttavan tunteen, että vainajalla on kaikki hyvin, vaikka lähtö olisi ollut kuinka traaginen? Itse toivoisin jonkin aikaa sitten edesmenneen läheiseni ottavan yhteyttä.

Koska Saatana demoneineen voi myös tekeytyä " valkeuden enkeliksi", opettaa Raamattu. Saatana tekee kaikkensa harhauttaakseen ihmisiä pois Jumalan totuueesta. 

 

Nämä " vierailijat" ovat demoneja, kuolleet eivät voi ottaa yhteyttä maalliseen elämään, opettaa Raamattu. 

 

Olkaa varuillanne! 

Etkö ymmärtänyt? 

 

Henki ei ole paha vaikka siitä seuraisi mitä.

Vierailija
44/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni, lahjakas ja julkaissut kirjailija sanoi uskovansa, että edesmenneet tarkkailevat meitä ja ottavat yhteyttä tarvittaessa. Sitä ei tarvitse pelätä. 
Isoäitini kertoi isoisäni käyneen usein tapaamassa häntä kuolemansa jälkeen. Kyse saattoi olla alkavasta muistisairaudesta. Virallista diagnoosia hän ei koskaan saanut, vaikka kertoi näistä tapaamisista liki 20 vuoden ajan. Ukilla oli muuten myös etiäinen. 

Miten tämä muistisairaus liittyy asiaan kun puhutaan kuitenkin henkimaailmakokemuksista? Sairaudet ovat oma lukunsa eivätkä estä kokemasta kokemuksia.

Jotkuthan sanovat, että henkimaailman kokemukset ovat oireita mielisairaudesta ja muistisairaushan vaikuttaa nimenomaan aivoihin ja sitä kautta mieleen. Eräs sukulainen sanoi, että kohtaamiset edesmenneen miehensä kanssa olivat vanhuudenhöperöyttä eli dementiaa, vaikkei sitä tosiaan koskaan diagnosoitu.

Vierailija
45/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ketään näkynyt tai kuulunut, tuntenut on.

 

Olin sängyssä lukemassa kirjaa, kun yht"äkkiä alkoi pöytälamppu välähdellä, silloin tuntui selvä hipaisu ja valtava autuuden tunne valtasi koko olemuksen.

Ei se ollut fyysinen kosketus, vaan "eteerinen'  kosketus.

Vierailija
46/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja "Yön viesti"  William Katz. En usko muuhun kuin omaan alitajuntaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue kirja "Yön viesti"  William Katz. En usko muuhun kuin omaan alitajuntaani.

Kirja on jännitysromaani, ei tutkimus eikä edes tietokirja, vaikka ’’tietokirjoissakin’’ julkaistaan vaikka mitä huuhaata.

Vierailija
48/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuollet sukulaiset" jotka ottavat yhteyttä omaisiinsa ovat todellisuudessa demoneja, jotka esiintyvät kuolleina sukulaisina johtaakseen ihmisen harhaan ja ottamaan osaa nekromantiaan, jonka harjoittaminen kielletään Raamatussa.

Pappi sanoi minulle, että on mahdollista, että kuolleet lähettävät pieniä viestejä lohduksi ja kannustukseksi. 

Se keskustelu vainajahenkien kanssa on eri asia. Tästäkin oli puhe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa

Miten voivat olla pahojen henkien tekosia, jos niistä ei seuraa mitään negatiivista ja jos ne antavat levollisen ja lohduttavan tunteen, että vainajalla on kaikki hyvin, vaikka lähtö olisi ollut kuinka traaginen? Itse toivoisin jonkin aikaa sitten edesmenneen läheiseni ottavan yhteyttä.

Koska Saatana demoneineen voi myös tekeytyä " valkeuden enkeliksi", opettaa Raamattu. Saatana tekee kaikkensa harhauttaakseen ihmisiä pois Jumalan totuueesta. 

 

Nämä " vierailijat" ovat demoneja, kuolleet eivät voi ottaa yhteyttä maalliseen elämään, opettaa Raamattu. 

 

Olkaa varuillanne! 

Etkö ymmärtänyt? 

 

Henki ei ole paha vaikka siitä seuraisi mitä.

Että ei ole olemassa Saatanaa mielestäsi? Minä uskon Raamatun Jumalaan, ja Raamatusta tiedämme että on olemassa Saatana ja pahoja henkiä, demoneja!! 

 

En sitten tiedä jos olet ateisti tai epäjumalauskontoon kuuluva! 

Vierailija
50/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelemässä ja olin hyvin ahdistunut. Yhtäkkiä jostain olkapäälleni putosi valkea höyhen. Lintuja ei näkynyt missään. Koin että joku halusi lohduttaa.

On irronnut aiemmin yli lentäneestä linnusta, se leijailee hitaasti alas

Olet grolifioinut ihan tavanomaisen asian😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa

Miten voivat olla pahojen henkien tekosia, jos niistä ei seuraa mitään negatiivista ja jos ne antavat levollisen ja lohduttavan tunteen, että vainajalla on kaikki hyvin, vaikka lähtö olisi ollut kuinka traaginen? Itse toivoisin jonkin aikaa sitten edesmenneen läheiseni ottavan yhteyttä.

Koska Saatana demoneineen voi myös tekeytyä " valkeuden enkeliksi", opettaa Raamattu. Saatana tekee kaikkensa harhauttaakseen ihmisiä pois Jumalan totuueesta. 

 

Nämä " vierailijat" ovat demoneja, kuolleet eivät voi ottaa yhteyttä maalliseen elämään, opettaa Raamattu. 

 

Olkaa varuillanne! 

Etkö ymmärtänyt? 

 

Henki ei ole paha vaikka siitä seuraisi mitä.

Että ei ole olemassa Saatanaa mielestäsi? Minä uskon Raamatun Jumalaan, ja Raamatusta tiedämme että on olemassa Saatana ja pahoja henkiä, demoneja!! 

 

En sitten tiedä jos olet ateisti tai epäjumalauskontoon kuuluva! 

Siis  vanhan kirjan perusteella uskot saatanaan ? 

Vähän parempia todisteita  vaadin uskoakseni jonkun asian

Vierailija
52/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelemässä ja olin hyvin ahdistunut. Yhtäkkiä jostain olkapäälleni putosi valkea höyhen. Lintuja ei näkynyt missään. Koin että joku halusi lohduttaa.

On irronnut aiemmin yli lentäneestä linnusta, se leijailee hitaasti alas

Olet grolifioinut ihan tavanomaisen asian😁

Ei kai haittaa jos tapahtuma auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissa ovat tulleet tapaamaan. Ne unet ovat erilaisia kuin normaaliunet. Jotenkin tosi eläviä. Olen kokenut ne sellaisina ohjausta antavina, varmistavina tai lohduttavina. Aina he eivät ole edes puhuneet. Olen ollut unessa tietoinen, että he ovat edesmenneitä mutta tässä me yhdessä olemme.

 

Muutama erikoinen "kohtaaminen" on ollut pian sen jälkeen kun henkilö on juuri kuollut. Esimerkiksi puolisoni mummo kuoli pian sen jälkeen, kun esikoisemme oli syntynyt. Eräänä yönä kuolemansa jälkeen näin kun mummo tuli makuuhuoneeseemme ja halasi meitä kaikkia. Sen jälkeen hän lähti jatkamaan matkaa. Kokemus tuntui luonnolliselta mutta samalla vähän hämmentävältä.  

Vierailija
54/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuollet sukulaiset" jotka ottavat yhteyttä omaisiinsa ovat todellisuudessa demoneja, jotka esiintyvät kuolleina sukulaisina johtaakseen ihmisen harhaan ja ottamaan osaa nekromantiaan, jonka harjoittaminen kielletään Raamatussa.

Pappi sanoi minulle, että on mahdollista, että kuolleet lähettävät pieniä viestejä lohduksi ja kannustukseksi. 

Se keskustelu vainajahenkien kanssa on eri asia. Tästäkin oli puhe. 

Pappi voi sanoa mitä haluaa, ei pappi voi todistaa tuota mitenkään . Puhui lohduttaakseen. Tuskin tuota edes Raamatusta löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unissa ovat tulleet tapaamaan. Ne unet ovat erilaisia kuin normaaliunet. Jotenkin tosi eläviä. Olen kokenut ne sellaisina ohjausta antavina, varmistavina tai lohduttavina. Aina he eivät ole edes puhuneet. Olen ollut unessa tietoinen, että he ovat edesmenneitä mutta tässä me yhdessä olemme.

 

Muutama erikoinen "kohtaaminen" on ollut pian sen jälkeen kun henkilö on juuri kuollut. Esimerkiksi puolisoni mummo kuoli pian sen jälkeen, kun esikoisemme oli syntynyt. Eräänä yönä kuolemansa jälkeen näin kun mummo tuli makuuhuoneeseemme ja halasi meitä kaikkia. Sen jälkeen hän lähti jatkamaan matkaa. Kokemus tuntui luonnolliselta mutta samalla vähän hämmentävältä.  

Unet ovat unia, alitajunnan tekemiä

Vierailija
56/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuollet sukulaiset" jotka ottavat yhteyttä omaisiinsa ovat todellisuudessa demoneja, jotka esiintyvät kuolleina sukulaisina johtaakseen ihmisen harhaan ja ottamaan osaa nekromantiaan, jonka harjoittaminen kielletään Raamatussa.

Pappi sanoi minulle, että on mahdollista, että kuolleet lähettävät pieniä viestejä lohduksi ja kannustukseksi. 

Se keskustelu vainajahenkien kanssa on eri asia. Tästäkin oli puhe. 

Pappi voi sanoa mitä haluaa, ei pappi voi todistaa tuota mitenkään . Puhui lohduttaakseen. Tuskin tuota edes Raamatusta löytyy

Moni pappi ei tunne edes Raamattua,  eivät ole elävässä uskossa. EIvätkä itse usko siihen, ovat ns leipäpappeja, jopa ateisteja toimii pappeina. Kyse on ilmeisesti ev lut kirkosta, joka on aivan rappeutunut .

 

Pappi joka opettaa muuta kun mitä Raamattu opettaa on itse Saatanasta! 

Vierailija
57/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kuoltua tuli näkymätön kissa puskemaan säärtäni lapsuudenkodissani.

Vierailija
58/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni, lahjakas ja julkaissut kirjailija sanoi uskovansa, että edesmenneet tarkkailevat meitä ja ottavat yhteyttä tarvittaessa. Sitä ei tarvitse pelätä. 
Isoäitini kertoi isoisäni käyneen usein tapaamassa häntä kuolemansa jälkeen. Kyse saattoi olla alkavasta muistisairaudesta. Virallista diagnoosia hän ei koskaan saanut, vaikka kertoi näistä tapaamisista liki 20 vuoden ajan. Ukilla oli muuten myös etiäinen. 

Miten tämä muistisairaus liittyy asiaan kun puhutaan kuitenkin henkimaailmakokemuksista? Sairaudet ovat oma lukunsa eivätkä estä kokemasta kokemuksia.

Jotkuthan sanovat, että henkimaailman kokemukset ovat oireita mielisairaudesta ja muistisairaushan vaikuttaa nimenomaan aivoihin ja sitä kautta mieleen. Eräs sukulainen sanoi, että kohtaamiset edesmenneen miehensä kanssa olivat vanhuudenhöperöyttä eli dementiaa, vaikkei sitä tosiaan koskaan diagnosoitu.

Minä tiedän että henkimaailmakokemukset eivät ole koskaan sairautta. Sairaatkin ihmiset voivat kokea henkimaailmakokemuksia. 

 

Henkimaailma on ystävämme ja kokemukset kaikessa kirjossaan ovat osana elämäämme kuten aina ennenkin.

 

Henkimaailma auttaa meitä elämässämme, ihan jokaista kuten luoja on halunnutkin joten muistetaan pitää henkimaailmakokemukset erillisenä osa-alueena.

 

Tiedän myös että on ihmisiä jotka kieltävät Jumalan ja henkimaailman olemassaolon sekä vaikutuksen elämäämme ja nämä ihmiset haluavat myös useasti johtaa meitä harhaan valheillaan Jumalasta ja henkimaailmasta. 

 

Ei anneta valtaa huijareille vaan pidetään yllä rakkaudellista elämää jossa meillä on apuna, tukena ja turvana Jumala, koko henkimaailma.

Vierailija
59/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitenkään, he ovat kuolleita.

Vierailija
60/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa

Miten voivat olla pahojen henkien tekosia, jos niistä ei seuraa mitään negatiivista ja jos ne antavat levollisen ja lohduttavan tunteen, että vainajalla on kaikki hyvin, vaikka lähtö olisi ollut kuinka traaginen? Itse toivoisin jonkin aikaa sitten edesmenneen läheiseni ottavan yhteyttä.

Koska Saatana demoneineen voi myös tekeytyä " valkeuden enkeliksi", opettaa Raamattu. Saatana tekee kaikkensa harhauttaakseen ihmisiä pois Jumalan totuueesta. 

 

Nämä " vierailijat" ovat demoneja, kuolleet eivät voi ottaa yhteyttä maalliseen elämään, opettaa Raamattu. 

 

Olkaa varuillanne! 

Etkö ymmärtänyt? 

 

Henki ei ole paha vaikka siitä seuraisi mitä.

Että ei ole olemassa Saatanaa mielestäsi? Minä uskon Raamatun Jumalaan, ja Raamatusta tiedämme että on olemassa Saatana ja pahoja henkiä, demoneja!! 

 

En sitten tiedä jos olet ateisti tai epäjumalauskontoon kuuluva! 

Ei ole olemassa, sinä olet ymmärtänyt asian väärin. Miksi kukaan pyhästä hengestä haluaisi meille pahaa? Paha henki voi olla henki joka on testaamassa meitä ja ehkä johtamassa pahaankin jopa mutta hän toimii Jumalan alaisuudessa. Otetaan vastuu itsestä ja omasta elämästä kokonaisuudessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä