Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?

Vierailija
07.09.2025 |

Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa. 

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain otettu lääke auttaa.

Harhaoireet ovat hoidettavissa.

Älä myy mielipidettäsi totuutena. Olet harhaanjohtaja.

Vierailija
122/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa ei muuten. Olen haudannut jo 12 ihmistä. Ihan kaikelle muulle on aina löytynyt selitykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa ei muuten. Olen haudannut jo 12 ihmistä. Ihan kaikelle muulle on aina löytynyt selitykset.

Mikä ero on sitten unen ja päivätietoisuuden merkeissä? Nähdäkseni ei mitään eroa. Oikeastaan päivätietoisuudessa koetut asiat tuntuvat jopa realistisemmilta useimmiten.

Vierailija
124/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei sieltä tule kellekään näyttäytymään, vaan ne on Raamatussakin mainittuja vainajahenkiä eli demoneja. 

Oikea vainaja on joko Taivaassa tai helvetissä.

Harhaoppia. Kukaan vainaja ei ole vielä taivaassa tai helvetissä, vaan välitilassa odottamassa taivaaseen tempaamista/ylösnousemusta tai helvettiin joutumista. 

Yllättävää kuinka vähän uskovaiset tuntevat uskontoaan tai raamattua.

Ei ole yllättävää suurin osa ei edes seuraa raamatun oppeja. -eri

Vierailija
125/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppini käveli minua vastaan ollessani juoksulenkillä kuolinpäivänään sellaisena kuin hän oli 15 vuotta aikasemmin. Ihmettelin, miksi Kajaanissa asuva dementoitunut nainen teki kotikulmillani noin hyvässä kunnossa, mutta päädyin arvelemaan kyseessä olevan joku hänen lukuisista siskoistaan, joita en oikein tuntenut. Niinpä vain heilautin hänelle kättä ja jatkoin matkaani.

Vierailija
126/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei sieltä tule kellekään näyttäytymään, vaan ne on Raamatussakin mainittuja vainajahenkiä eli demoneja. 

Harhaoppia. Kukaan vainaja ei ole vielä taivaassa tai helvetissä, vaan välitilassa odottamassa taivaaseen tempaamista/ylösnousemusta tai helvettiin joutumista. 

Yllättävää kuinka vähän uskovaiset tuntevat uskontoaan tai raamattua.

Pistävä muutama kohta Uudesta testamentista, jotka kertovat demonien yhteydenotoista ja siitä, ettei ole välitilaa, on tosiaan hieman heikolla pohjalla nämä kohdat.

Vierailija
127/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitenkään koska ovat kuolleita. Mikään ei ole liian outoa ollakseen sattumaa, sehän on juuri sattuman määritelmä että aivan mitä vaan voi tapahtua. 

Vierailija
128/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faari lähetti snapin taivaasta ja jakoi livestriimiä kisastudiosta. 

Vierailija
129/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät mitenkään koska ovat kuolleita. Mikään ei ole liian outoa ollakseen sattumaa, sehän on juuri sattuman määritelmä että aivan mitä vaan voi tapahtua. 

Sinä et halua uskoa henkimaailman todellisuuteen etkä ole kokenut kokemuksia. Et voi silti väittää etteivätkö enkelit tai kuolleet voisi ottaa meihin yhteyttä.

Vierailija
130/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero on sitten unen ja päivätietoisuuden merkeissä? Nähdäkseni ei mitään eroa. Oikeastaan päivätietoisuudessa koetut asiat tuntuvat jopa realistisemmilta useimmiten.

Niinniin. Joku höyhen tippui ja ihmiset sanoo että isoäiti laittoi? Oletko ihan terve järkinen. Todellisuuden ja kuvitelman välillä piitää osata tunnistaa ero. Vaikka se on raskasta kun läheinen kuoleekin.

Vierailija
131/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinniin. Joku höyhen tippui ja ihmiset sanoo että isoäiti laittoi? Oletko ihan terve järkinen. Todellisuuden ja kuvitelman välillä piitää osata tunnistaa ero. Vaikka se on raskasta kun läheinen kuoleekin.

Ja sinä olet oikeassa? Oletko ihan kypsä ja terve ajatusnaailmaltasi? 

Vierailija
132/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Vierailija
133/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus ja todellisuus ei muutu ihan sama kuinka paljon ihmiset valehtelee ja kuvittelee asioita.

Vierailija
134/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus ja todellisuus ei muutu ihan sama kuinka paljon ihmiset valehtelee ja kuvittelee asioita.

Ei niin, siinä olet kyllä oikeassa.

Vierailija
135/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus Kristus on viimeisenä päivänä herättävä. . .

Edelleen ei tule vastausta, mitä demoni voittaa sillä, jos näillä kuolleen antamilla merkeillä ei ole mitään negatiivisia seuraamuksia vaan ne lohduttavat ja rauhoittavat läheisiä?

Mikä ihmeen demoni? Henkimaailmassa ei ole mitään pahaa. Ammutko viestintuojaa, syytät pahaksi?

Olen monessa viestissä kertonut edesmenneen yhteydenotoista ja olen ihmetellyt, miten ne ovet muka pahojen henkien tekosia, jos ne eivät aiheuta mitään pahaa. En ole todellakaan syyttämässä viestintuojaa. Kysymykseeni ei ole kukaan vastannut, on vain jankuttanut yhteydenottojen olevan joko pahojen henkien aikaansaannoksia ja merkkejä mielisairaudesta.

Vierailija
136/137 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus Kristus on viimeisenä päivänä herättävä. . .

Edelleen ei tule vastausta, mitä demoni voittaa sillä, jos näillä kuolleen antamilla merkeillä ei ole mitään negatiivisia seuraamuksia vaan ne lohduttavat ja rauhoittavat läheisiä?

Mikä ihmeen demoni? Henkimaailmassa ei ole mitään pahaa. Ammutko viestintuojaa, syytät pahaksi?

Olen monessa viestissä kertonut edesmenneen yhteydenotoista ja olen ihmetellyt, miten ne ovet muka pahojen henkien tekosia, jos ne eivät aiheuta mitään pahaa. En ole todellakaan syyttämässä viestintuojaa. Kysymykseeni ei ole kukaan vastannut, on vain jankuttanut yhteydenottojen olevan joko pahojen henkien aikaansaannoksia ja merkkejä mielisairaudesta.

Aivan, tekevät tuota kiusaa. Sanovat pahoiksi hengiksi niitä henkiä joita säikkyvät, pelkäävät tai joiden sanomasta eivät pidä. Oikeasti pahoja henkiä ei ole eivätkä edesmenneet kummittele ollenkaan.

Vierailija
137/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on paljon sattumaa, mutta jos jos muutama kuukausi sitten kuolleesta saa useampia erilaisia merkkejä, jotka liittyvät hänen elämäänsä, niin vaikea kuvitella, että se on vain tulkintaa tai sattumaa. Olen itse kirjoittanut tänne useammasta merkistä, jotka ovat kuin suoraan kuolleelta läheiseltäni tulleita. Yksikään niistä ei ole tullut unessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan