Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?

Vierailija
07.09.2025 |

Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa. 

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelemässä ja olin hyvin ahdistunut. Yhtäkkiä jostain olkapäälleni putosi valkea höyhen. Lintuja ei näkynyt missään. Koin että joku halusi lohduttaa.

Onni ettei pudonnut myös kosteaa valkoista tervehdystä tuonpuoleisesta.

Vierailija
62/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Männä viikon sunnuntaina

tunsin ohimenevää melankoliaa.

Elähän mittään. Siinä hetkessä 

Karjalan mummå ilmestyi

vappupilli suupielessä

parvekekaiteelle lohduttamaan..

 

Huijasin. Se mitään ilmestynyt.🤪

Leppoisaa sunnuntaita!

 

👋😄🥳

Lopeta enterin läpsiminen vaikka vammaisruutuusi mahtuukin vain kolme sanaa riville.  Sovellus vaihtaa riviä automaattisesti. Se ei ole kirjoituskone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tarpeetonta tulla ilmoittamaan, että kuollut läheinen EI ole ottanut yhteyttä. Tässä kysytään, että MITEN hän on ottanut yhteyttä. 

Koulussakin opetettiin, että lue kysymys huolella, ennen kuin alat vastata.

Tämä on keskustelupalsta, ei kuulustelualusta. Tajuatko, mitä eroa noilla on?

Vierailija
64/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'On tarpeetonta tulla ilmoittamaan, että kuollut läheinen EI ole ottanut yhteyttä. Tässä kysytään, että MITEN hän on ottanut yhteyttä. 

Koulussakin opetettiin, että lue kysymys huolella, ennen kuin alat vastata.'

 

Koska olemme aika tosikko kansa + mummåt ovat palstan kestoaihe, niin vähän leikkiä laskin. 😃 Omat mummini jo kuolleet, ikävä kyllä.

 

[En näistä tänne avautuisi, vaikka kokemusta olisikin, omana tietonani pidän. Täällä ketjut kuin ketjut liukuvat kiusaamiseen. Hengen teemojen ympärille etenkin kokoontuu samantien 'M1-lähete + ota lääkkeet'-tyylinen pilkkakööri, kuten yllä jo näimmekin].

Psyykkiset häiriöt ovat todellisia ja hoidettavissa, mutta henkiolennoista ei ole koskaan saatu todistusaineistoa. Ei edes James Randi-säätiön lupaaman miljoonan dollarin palkkiota vastaan.

Vierailija
65/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle linnut kuten Kurjet ja mustarastas ovat tuoneet viestin kun isäni ja äitini ovat kuolleet molemmat parin viime vuoden sisällä. Molemmat heistä asuessaan maaseudulla rintamamiestalossaan seurasivat pihapiirissä lintujen elämää ruokien lintuja.

Ja millaisia viestejä nämä olivat, kirjeitä vai sähkösanomia? Oliko ne sidottu narulla nilkkaan?

Vierailija
66/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni kuoleman jälkeen koin hänet hyvin elävästi yhden kerran tilanteessa, jossa en tiennyt mitä tehdä hänen asioitaan koskien. Viesti oli hyvin selvä ja sain rohkeutta toimia eteenpäin. Myöhemmin olen unessa jutellut hänen kanssaan muutamia kertoja ja jotka ovat myös auttaneet päättämään häntä koskevia epäselviä asioita.

Isoäitini tuoksun koen aika ajoin. Hän käytti tietynlaista tuoksua ja olen joskus säikähtänyt kokiessani, että hän olisi paikalla. Isoäitini oli merkittävässä roolissa elämässäni.

Koen, että isäni on joskus hyvin lähellä. Se on vain mukava tunne.

En tiedä onko kyse pelkästä hallisunaatiosta, mutta ainakin niistä kokemuksista on ollut minulle selkäesti hyötyä ja nopeuttanut jonkun asian päättämistä.

Nämä ovat aivojen tapa lohduttaa. Mäkin tunsin kuolleen kissani pyyhkivän silkkisellä hännällään jalkojani, vaikka hyvin tiedän ettei niin tapahtunut. Aivot simuloivat lohdullisia tai pelottavia kokemuksia kuten skitsofreenikon aivot harhoja. Se on vaaratonta kun sen tajuaa harha-aistimukseksi. On syytä olla huolissaan, jos uskoo sen todeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tarpeetonta tulla ilmoittamaan, että kuollut läheinen EI ole ottanut yhteyttä. Tässä kysytään, että MITEN hän on ottanut yhteyttä. 

Koulussakin opetettiin, että lue kysymys huolella, ennen kuin alat vastata.

Tämä on keskustelupalsta, ei kuulustelualusta. Tajuatko, mitä eroa noilla on?

Ja vastaus on että EI MITENKÄÄN kosk KUOLLEET EIVÄT OTA YHTEYTTÄ MIHINKÄÄN SILLÄ OVAT KUOLLEITA.

Vierailija
68/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kuolleet isoäitini, isoisoäitini ja vielä hänenkin äitinsä tulivat laulamaan minulle. Hetken aikaa kuuntelin heitä, kunnes minut vietiin suljetulle osastolle. Olin "hoidossa" kaksi viikkoa, kunnes kotiutettiin vahvojen lääkkeiden kanssa. Enää ei ole tullut vainajien laulukuoroa. Taidan lopettaa lääkkeet, että saan taas vainajien kuoroa kuunnella. 

Siellä hoidossa, suljetulla osastolla, taitaa olla paljon niitä joihin vainajat ovat ottaneet yhteyttä.

AIka vakavalla asialla pelleilet, tiedä vaikka säkin olisit joskus suljetulla ja et naura. Näit sitten edesmenneitä sukulaisia tai et.

Ei se niin vakavaa ole. Toki mielen häiriöitä saa ja pitää hoitaa. Se, että pidät pöpilää pelottavampana kuin vainajaharhojasi, taitaa kertoa että sulla olis hoidon tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköt katkesivat koko talosta kun selvittelin tietokoneella edesmenneen asioita, ei ollut ukkosta. Hetken päästä palasivat eli selkeä viesti. Tuoksuja olen myös tuntenut, tupakansavua kuolleen ystäväni ominaistuoksuna. Koirani hyppi pitkään jalkopäähän sängylleni kuolemansa jälkeen. Ja unissa usein vierailut kaikki joita rakastin. Elämä jatkuu tuonpuoleisessa, olen varma. 

Mulla kissa teki tuota muutaman kuukauden kuolemansa jälkeen, painautui säärtä vasten sängyssä

Se ei ollut sun kissa vaan omat aivosi, jotka lohduttivat sinua. Se ei silti vähennä kokemuksen arvoa vaan kertoo rakkaudesta ja ikävästä. Mulle kävi samoin. 

Vierailija
70/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni, lahjakas ja julkaissut kirjailija sanoi uskovansa, että edesmenneet tarkkailevat meitä ja ottavat yhteyttä tarvittaessa. Sitä ei tarvitse pelätä. 
Isoäitini kertoi isoisäni käyneen usein tapaamassa häntä kuolemansa jälkeen. Kyse saattoi olla alkavasta muistisairaudesta. Virallista diagnoosia hän ei koskaan saanut, vaikka kertoi näistä tapaamisista liki 20 vuoden ajan. Ukilla oli muuten myös etiäinen. 

Miten tämä muistisairaus liittyy asiaan kun puhutaan kuitenkin henkimaailmakokemuksista? Sairaudet ovat oma lukunsa eivätkä estä kokemasta kokemuksia.

Jotkuthan sanovat, että henkimaailman kokemukset ovat oireita mielisairaudesta ja muistisairaushan vaikuttaa nimenomaan aivoihin ja sitä kautta mieleen. Eräs sukulainen sanoi, että kohtaamiset edesmenneen miehensä kanssa olivat vanhuudenhöperöyttä eli dementiaa, vaikkei sitä tosiaan koskaan diagnosoitu.

Minä tiedän että henkimaailmakokemukset eivät ole koskaan sairautta. Sairaatkin ihmiset voivat kokea henkimaailmakokemuksia. 

 

Henkimaailma on ystävämme ja kokemukset kaikessa kirjossaan ovat osana elämäämme kuten aina ennenkin.

 

Henkimaailma auttaa meitä elämässämme, ihan jokaista kuten luoja on halunnutkin joten muistetaan pitää henkimaailmakokemukset erillisenä osa-alueena.

 

Tiedän myös että on ihmisiä jotka kieltävät Jumalan ja henkimaailman olemassaolon sekä vaikutuksen elämäämme ja nämä ihmiset haluavat myös useasti johtaa meitä harhaan valheillaan Jumalasta ja henkimaailmasta. 

 

Ei anneta valtaa huijareille vaan pidetään yllä rakkaudellista elämää jossa meillä on apuna, tukena ja turvana Jumala, koko henkimaailma.

Henkimaailma koostuu enkeleistä, ja he toimivat vain Jumalan käskystä.

 

Sitten on pahuuden henkimaailma, Saatana demoneineen. 

 

Kaikki henkimaailma ei todellakaan ole hyvää, siis!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni, lahjakas ja julkaissut kirjailija sanoi uskovansa, että edesmenneet tarkkailevat meitä ja ottavat yhteyttä tarvittaessa. Sitä ei tarvitse pelätä. 
Isoäitini kertoi isoisäni käyneen usein tapaamassa häntä kuolemansa jälkeen. Kyse saattoi olla alkavasta muistisairaudesta. Virallista diagnoosia hän ei koskaan saanut, vaikka kertoi näistä tapaamisista liki 20 vuoden ajan. Ukilla oli muuten myös etiäinen. 

Miten tämä muistisairaus liittyy asiaan kun puhutaan kuitenkin henkimaailmakokemuksista? Sairaudet ovat oma lukunsa eivätkä estä kokemasta kokemuksia.

Jotkuthan sanovat, että henkimaailman kokemukset ovat oireita mielisairaudesta ja muistisairaushan vaikuttaa nimenomaan aivoihin ja sitä kautta mieleen. Eräs sukulainen sanoi, että kohtaamiset edesmenneen miehensä kanssa olivat vanhuudenhöperöyttä eli dementiaa, vaikkei sitä tosiaan koskaan diagnosoitu.

Minä tiedän että henkimaailmakokemukset eivät ole koskaan sairautta. Sairaatkin ihmiset voivat kokea henkimaailmakokemuksia. 

 

Henkimaailma on ystävämme ja kokemukset kaikessa kirjossaan ovat osana elämäämme kuten aina ennenkin.

 

Henkimaailma auttaa meitä elämässämme, ihan jokaista kuten luoja on halunnutkin joten muistetaan pitää henkimaailmakokemukset erillisenä osa-alueena.

 

Tiedän myös että on ihmisiä jotka kieltävät Jumalan ja henkimaailman olemassaolon sekä vaikutuksen elämäämme ja nämä ihmiset haluavat myös useasti johtaa meitä harhaan valheillaan Jumalasta ja henkimaailmasta. 

 

Ei anneta valtaa huijareille vaan pidetään yllä rakkaudellista elämää jossa meillä on apuna, tukena ja turvana Jumala, koko henkimaailma.

Henkimaailma koostuu enkeleistä, ja he toimivat vain Jumalan käskystä.

 

Sitten on pahuuden henkimaailma, Saatana demoneineen. 

 

Kaikki henkimaailma ei todellakaan ole hyvää, siis!!

Olet väärässä, kaikki on yhtä. Tiedän koska elän tämän kaiken kanssa tietoisesti elämääni. 

 

En koe että asiassa on mitään pahaa eikä elämäntyylini ole myöskään muuttunut sen jälkeen kun tämä tietoinen yhteys avautui.

 

Onneksi asiat ovatkin näin ja elämä saa jatkua täysin normaalisti. 

Vierailija
72/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni, lahjakas ja julkaissut kirjailija sanoi uskovansa, että edesmenneet tarkkailevat meitä ja ottavat yhteyttä tarvittaessa. Sitä ei tarvitse pelätä. 
Isoäitini kertoi isoisäni käyneen usein tapaamassa häntä kuolemansa jälkeen. Kyse saattoi olla alkavasta muistisairaudesta. Virallista diagnoosia hän ei koskaan saanut, vaikka kertoi näistä tapaamisista liki 20 vuoden ajan. Ukilla oli muuten myös etiäinen. 

Miten tämä muistisairaus liittyy asiaan kun puhutaan kuitenkin henkimaailmakokemuksista? Sairaudet ovat oma lukunsa eivätkä estä kokemasta kokemuksia.

Jotkuthan sanovat, että henkimaailman kokemukset ovat oireita mielisairaudesta ja muistisairaushan vaikuttaa nimenomaan aivoihin ja sitä kautta mieleen. Eräs sukulainen sanoi, että kohtaamiset edesmenneen miehensä kanssa olivat vanhuudenhöperöyttä eli dementiaa, vaikkei sitä tosiaan koskaan diagnosoitu.

Minä tiedän että henkimaailmakokemukset eivät ole koskaan sairautta. Sairaatkin ihmiset voivat kokea henkimaailmakokemuksia. 

 

Henkimaailma on ystävämme ja kokemukset kaikessa kirjossaan ovat osana elämäämme kuten aina ennenkin.

 

Henkimaailma auttaa meitä elämässämme, ihan jokaista kuten luoja on halunnutkin joten muistetaan pitää henkimaailmakokemukset erillisenä osa-alueena.

 

Tiedän myös että on ihmisiä jotka kieltävät Jumalan ja henkimaailman olemassaolon sekä vaikutuksen elämäämme ja nämä ihmiset haluavat myös useasti johtaa meitä harhaan valheillaan Jumalasta ja henkimaailmasta. 

 

Ei anneta valtaa huijareille vaan pidetään yllä rakkaudellista elämää jossa meillä on apuna, tukena ja turvana Jumala, koko henkimaailma.

Henkimaailma koostuu enkeleistä, ja he toimivat vain Jumalan käskystä.

 

Sitten on pahuuden henkimaailma, Saatana demoneineen. 

 

Kaikki henkimaailma ei todellakaan ole hyvää, siis!!

Olet väärässä, kaikki on yhtä. Tiedän koska elän tämän kaiken kanssa tietoisesti elämääni. 

 

En koe että asiassa on mitään pahaa eikä elämäntyylini ole myöskään muuttunut sen jälkeen kun tämä tietoinen yhteys avautui.

 

Onneksi asiat ovatkin näin ja elämä saa jatkua täysin normaalisti. 

En ole väärässä, vaan sinä olet eksyksissä .

 

T. Elävässä uskossa oleva, uudestisyntynyt kristitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näillä hulluilla on äänioikeus.......

Vierailija
74/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni, lahjakas ja julkaissut kirjailija sanoi uskovansa, että edesmenneet tarkkailevat meitä ja ottavat yhteyttä tarvittaessa. Sitä ei tarvitse pelätä. 
Isoäitini kertoi isoisäni käyneen usein tapaamassa häntä kuolemansa jälkeen. Kyse saattoi olla alkavasta muistisairaudesta. Virallista diagnoosia hän ei koskaan saanut, vaikka kertoi näistä tapaamisista liki 20 vuoden ajan. Ukilla oli muuten myös etiäinen. 

Miten tämä muistisairaus liittyy asiaan kun puhutaan kuitenkin henkimaailmakokemuksista? Sairaudet ovat oma lukunsa eivätkä estä kokemasta kokemuksia.

Jotkuthan sanovat, että henkimaailman kokemukset ovat oireita mielisairaudesta ja muistisairaushan vaikuttaa nimenomaan aivoihin ja sitä kautta mieleen. Eräs sukulainen sanoi, että kohtaamiset edesmenneen miehensä kanssa olivat vanhuudenhöperöyttä eli dementiaa, vaikkei sitä tosiaan koskaan diagnosoitu.

Minä tiedän että henkimaailmakokemukset eivät ole koskaan sairautta. Sairaatkin ihmiset voivat kokea henkimaailmakokemuksia. 

 

Henkimaailma on ystävämme ja kokemukset kaikessa kirjossaan ovat osana elämäämme kuten aina ennenkin.

 

Henkimaailma auttaa meitä elämässämme, ihan jokaista kuten luoja on halunnutkin joten muistetaan pitää henkimaailmakokemukset erillisenä osa-alueena.

 

Tiedän myös että on ihmisiä jotka kieltävät Jumalan ja henkimaailman olemassaolon sekä vaikutuksen elämäämme ja nämä ihmiset haluavat myös useasti johtaa meitä harhaan valheillaan Jumalasta ja henkimaailmasta. 

 

Ei anneta valtaa huijareille vaan pidetään yllä rakkaudellista elämää jossa meillä on apuna, tukena ja turvana Jumala, koko henkimaailma.

Henkimaailma koostuu enkeleistä, ja he toimivat vain Jumalan käskystä.

 

Sitten on pahuuden henkimaailma, Saatana demoneineen. 

 

Kaikki henkimaailma ei todellakaan ole hyvää, siis!!

Olet väärässä, kaikki on yhtä. Tiedän koska elän tämän kaiken kanssa tietoisesti elämääni. 

 

En koe että asiassa on mitään pahaa eikä elämäntyylini ole myöskään muuttunut sen jälkeen kun tämä tietoinen yhteys avautui.

 

Onneksi asiat ovatkin näin ja elämä saa jatkua täysin normaalisti. 

En ole väärässä, vaan sinä olet eksyksissä .

 

T. Elävässä uskossa oleva, uudestisyntynyt kristitty.

Valehtelija sinä olet. Minä puhun ääneen sydämestäni etkä sinä mahda minulle yhtikäs mitään. Kiitos ja hyvää juhannusta sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni kuolemasta on nyt muutama vuosi. Ovat vierailleet unissani joitakin kertoja. 

Hätkähdyttävin tilanne tapahtui äitini kuoleman jälkeen palatessani kotiini talvella. Ulko-oven yläpuolella oleva ylävalo aloitti nopean vilkkumisen ja teki sitä jonkin aikaa. Koskaan aiemmin ei ole tuota tehnyt, eikä koskaan tuon illan jälkeen. Sama lamppu edelleen paikoillaan.

Vierailija
76/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalle näköjään eksyi trolli pahaa oloaan purkamaan. 

Vierailija
77/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tarpeetonta tulla ilmoittamaan, että kuollut läheinen EI ole ottanut yhteyttä. Tässä kysytään, että MITEN hän on ottanut yhteyttä. 

Koulussakin opetettiin, että lue kysymys huolella, ennen kuin alat vastata.

Tämä on keskustelupalsta, ei kuulustelualusta. Tajuatko, mitä eroa noilla on?

Ja vastaus on että EI MITENKÄÄN kosk KUOLLEET EIVÄT OTA YHTEYTTÄ MIHINKÄÄN SILLÄ OVAT KUOLLEITA.

Mistä tiedät? Kyllähän täällä on paljon kokemuksia, vaikka jätettäisiin pahat henget ja mielen sairaudet pois.

Vierailija
78/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tarpeetonta tulla ilmoittamaan, että kuollut läheinen EI ole ottanut yhteyttä. Tässä kysytään, että MITEN hän on ottanut yhteyttä. 

Koulussakin opetettiin, että lue kysymys huolella, ennen kuin alat vastata.

Tämä on keskustelupalsta, ei kuulustelualusta. Tajuatko, mitä eroa noilla on?

Ja vastaus on että EI MITENKÄÄN kosk KUOLLEET EIVÄT OTA YHTEYTTÄ MIHINKÄÄN SILLÄ OVAT KUOLLEITA.

Mistä tiedät? Kyllähän täällä on paljon kokemuksia, vaikka jätettäisiin pahat henget ja mielen sairaudet pois.

Kannattaa luottaa itseensä.

Vierailija
79/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tarpeetonta tulla ilmoittamaan, että kuollut läheinen EI ole ottanut yhteyttä. Tässä kysytään, että MITEN hän on ottanut yhteyttä. 

Koulussakin opetettiin, että lue kysymys huolella, ennen kuin alat vastata.

Tämä on keskustelupalsta, ei kuulustelualusta. Tajuatko, mitä eroa noilla on?

Ja vastaus on että EI MITENKÄÄN kosk KUOLLEET EIVÄT OTA YHTEYTTÄ MIHINKÄÄN SILLÄ OVAT KUOLLEITA.

Mistä tiedät? Kyllähän täällä on paljon kokemuksia, vaikka jätettäisiin pahat henget ja mielen sairaudet pois.

Kannattaa luottaa itseensä.

Minäkin luotan itseeni. Pari edesmenneen antamaa merkkiä on itselläkin eikä mielen sairautta ole diagnosoitu, ainakaan vielä.

Vierailija
80/108 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tarpeetonta tulla ilmoittamaan, että kuollut läheinen EI ole ottanut yhteyttä. Tässä kysytään, että MITEN hän on ottanut yhteyttä. 

Koulussakin opetettiin, että lue kysymys huolella, ennen kuin alat vastata.

Tämä on keskustelupalsta, ei kuulustelualusta. Tajuatko, mitä eroa noilla on?

Ja vastaus on että EI MITENKÄÄN kosk KUOLLEET EIVÄT OTA YHTEYTTÄ MIHINKÄÄN SILLÄ OVAT KUOLLEITA.

Mistä tiedät? Kyllähän täällä on paljon kokemuksia, vaikka jätettäisiin pahat henget ja mielen sairaudet pois.

Kannattaa luottaa itseensä.

Minäkin luotan itseeni. Pari edesmenneen antamaa merkkiä on itselläkin eikä mielen sairautta ole diagnosoitu, ainakaan vielä.

Ei ole minullakaan, terve mieli ei kyllä sairastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän