Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?
Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa.
Kommentit (25)
Sukulaisen mies ilmestyi unessa oli jälleen nuori ja terve, oli pelaamassa ystävänsä kanssa taivaassa. Eli oikein hyvää elämää taivaassa. Hänelle oli ankea elämä muuten, mutta pääsi parempaan unen mukaan.
Raamattu kieltää vainajahenkien kanssa puhumisen, joten kristittynä en keskustele sellaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olin kävelemässä ja olin hyvin ahdistunut. Yhtäkkiä jostain olkapäälleni putosi valkea höyhen. Lintuja ei näkynyt missään. Koin että joku halusi lohduttaa.
Voihan puun lehdeltä pudota jossa lintu on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Äidillä oli valtavasti omenapuita, minulla oli muutama kitukasvuinen lähes omenattomia olleet. Äiti kuoli syksyllä ja seuraavana keväänä kaikki omppupuuni olivat aivan täynnä kukkia.
Jumala antoi tuon kasvun sinulle, jotta saisit iloa surun keskelle. Äidilläsi ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Äidillä oli valtavasti omenapuita, minulla oli muutama kitukasvuinen lähes omenattomia olleet. Äiti kuoli syksyllä ja seuraavana keväänä kaikki omppupuuni olivat aivan täynnä kukkia.