Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?
Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa.
Kommentit (108)
Sukulaisen mies ilmestyi unessa oli jälleen nuori ja terve, oli pelaamassa ystävänsä kanssa taivaassa. Eli oikein hyvää elämää taivaassa. Hänelle oli ankea elämä muuten, mutta pääsi parempaan unen mukaan.
Raamattu kieltää vainajahenkien kanssa puhumisen, joten kristittynä en keskustele sellaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olin kävelemässä ja olin hyvin ahdistunut. Yhtäkkiä jostain olkapäälleni putosi valkea höyhen. Lintuja ei näkynyt missään. Koin että joku halusi lohduttaa.
Voihan puun lehdeltä pudota jossa lintu on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Äidillä oli valtavasti omenapuita, minulla oli muutama kitukasvuinen lähes omenattomia olleet. Äiti kuoli syksyllä ja seuraavana keväänä kaikki omppupuuni olivat aivan täynnä kukkia.
Jumala antoi tuon kasvun sinulle, jotta saisit iloa surun keskelle. Äidilläsi ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Haimme kuvaa annettavaksi muistokuvaksi, vainajasta löytyi eräs lapsuuden kuva kehyksissä. Hän inhosi tätä kuvaa. Kaivaessa kuvaa laatikosta, se tippui lattialle ja lasi särkyi. Ajattelimme kuitenkin, että laitamme kuvan uudelleen kehyksiin ja näytille. Ostimme uudet kehykset ja aloimme laittaa kuvaa kehyksiin, siihen olikin tullut ikävä tahra. Joten emme laittaneet kuvaa esille, kun vainaja ei sitä halunnut.
"Kuollet sukulaiset" jotka ottavat yhteyttä omaisiinsa ovat todellisuudessa demoneja, jotka esiintyvät kuolleina sukulaisina johtaakseen ihmisen harhaan ja ottamaan osaa nekromantiaan, jonka harjoittaminen kielletään Raamatussa.
Unissa. Ukki ja nuorena kuollut ystävä olivat terveitä ja kertoivat voivansa hyvin.
Eipä ihme, että niin monet ihmiset ovat huijattavissa...
Näkymätön kissa tuli puskemaan isän kuoleman jälkeen. Nyt viimeksi kuolleen sukulaisen jälkeen tuli pieni äänitervehdys. Moi moi. Nämä ihan valveilla, selvinpäin ja keskellä päivää tapahtuivat. Suvun miehiä olen kiukuspäiten kutsunut avuksi, kun heiltä perittyjen autojen kanssa on ollut hankalaa. Apua on tullut. Kerrankin pimeänä talvi-iltana auto käynnistyi sittenkin, kun pyysin appiukkoa apuun.
Ei mitenkään vaikka toivoin että olisi edes joku ottanut.
Vain unessa olen nähnyt heitä. Muuta ei ole tapahtunut.
Sain läheisektäni erään jutun lahjaksi merkkipäivänäni. Kun läheinen yllättäen poistui keskuudestamme, hänen antamansa lahja katosi eikä ole ainakaan vielä löytynyt.
Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa
Miten voivat olla pahojen henkien tekosia, jos niistä ei seuraa mitään negatiivista ja jos ne antavat levollisen ja lohduttavan tunteen, että vainajalla on kaikki hyvin, vaikka lähtö olisi ollut kuinka traaginen? Itse toivoisin jonkin aikaa sitten edesmenneen läheiseni ottavan yhteyttä.
Eräs tuttuni, lahjakas ja julkaissut kirjailija sanoi uskovansa, että edesmenneet tarkkailevat meitä ja ottavat yhteyttä tarvittaessa. Sitä ei tarvitse pelätä.
Isoäitini kertoi isoisäni käyneen usein tapaamassa häntä kuolemansa jälkeen. Kyse saattoi olla alkavasta muistisairaudesta. Virallista diagnoosia hän ei koskaan saanut, vaikka kertoi näistä tapaamisista liki 20 vuoden ajan. Ukilla oli muuten myös etiäinen.
Vierailija kirjoitti:
Jo kuolleet isoäitini, isoisoäitini ja vielä hänenkin äitinsä tulivat laulamaan minulle. Hetken aikaa kuuntelin heitä, kunnes minut vietiin suljetulle osastolle. Olin "hoidossa" kaksi viikkoa, kunnes kotiutettiin vahvojen lääkkeiden kanssa. Enää ei ole tullut vainajien laulukuoroa. Taidan lopettaa lääkkeet, että saan taas vainajien kuoroa kuunnella.
Jumala vielä osoittaa sinulle ylimielisyytesi palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttuni, lahjakas ja julkaissut kirjailija sanoi uskovansa, että edesmenneet tarkkailevat meitä ja ottavat yhteyttä tarvittaessa. Sitä ei tarvitse pelätä.
Isoäitini kertoi isoisäni käyneen usein tapaamassa häntä kuolemansa jälkeen. Kyse saattoi olla alkavasta muistisairaudesta. Virallista diagnoosia hän ei koskaan saanut, vaikka kertoi näistä tapaamisista liki 20 vuoden ajan. Ukilla oli muuten myös etiäinen.
Miten tämä muistisairaus liittyy asiaan kun puhutaan kuitenkin henkimaailmakokemuksista? Sairaudet ovat oma lukunsa eivätkä estä kokemasta kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneiden yhteydenotot on aina pahojen henkien tekosia. Eivät sattumaa
Miten voivat olla pahojen henkien tekosia, jos niistä ei seuraa mitään negatiivista ja jos ne antavat levollisen ja lohduttavan tunteen, että vainajalla on kaikki hyvin, vaikka lähtö olisi ollut kuinka traaginen? Itse toivoisin jonkin aikaa sitten edesmenneen läheiseni ottavan yhteyttä.
Ei ole olemassa pahoja henkiä. Henki ei ole paha vaikka siitä seuraisi mitä. Jumala ei aina miellytä meitä, ihan perusasioita jotka pitäisi aikuisten ymmärtää.
Äidillä oli valtavasti omenapuita, minulla oli muutama kitukasvuinen lähes omenattomia olleet. Äiti kuoli syksyllä ja seuraavana keväänä kaikki omppupuuni olivat aivan täynnä kukkia.