Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten edesmenneet läheiset ovat ottaneet teihin "yhteyttä"?

Vierailija
07.09.2025 |

Saa kertoa, mitä kummallisia juttuja on kokenut. Itselleni sattui juuri asia, joka oli liian outoa ollakseen pelkkää sattumaa. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli valtavasti omenapuita, minulla oli muutama kitukasvuinen lähes omenattomia olleet. Äiti kuoli syksyllä ja seuraavana keväänä kaikki omppupuuni olivat aivan täynnä kukkia.

Vierailija
22/32 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen mies ilmestyi unessa oli jälleen nuori ja terve, oli pelaamassa ystävänsä kanssa taivaassa. Eli oikein hyvää elämää taivaassa. Hänelle oli ankea elämä muuten, mutta pääsi parempaan unen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kieltää vainajahenkien kanssa puhumisen, joten kristittynä en keskustele sellaisten kanssa.  

Vierailija
24/32 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelemässä ja olin hyvin ahdistunut. Yhtäkkiä jostain olkapäälleni putosi valkea höyhen. Lintuja ei näkynyt missään. Koin että joku halusi lohduttaa.

Voihan  puun lehdeltä pudota jossa lintu on ollut.

Vierailija
25/32 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidillä oli valtavasti omenapuita, minulla oli muutama kitukasvuinen lähes omenattomia olleet. Äiti kuoli syksyllä ja seuraavana keväänä kaikki omppupuuni olivat aivan täynnä kukkia.

Jumala antoi tuon kasvun sinulle, jotta saisit iloa surun keskelle. Äidilläsi ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
26/32 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimme kuvaa annettavaksi muistokuvaksi, vainajasta löytyi eräs lapsuuden kuva kehyksissä. Hän inhosi tätä kuvaa. Kaivaessa kuvaa laatikosta, se tippui lattialle ja lasi särkyi. Ajattelimme kuitenkin, että laitamme kuvan uudelleen kehyksiin ja näytille. Ostimme uudet kehykset ja aloimme laittaa kuvaa kehyksiin, siihen olikin tullut ikävä tahra. Joten emme laittaneet kuvaa esille, kun vainaja ei sitä halunnut.

Vierailija
27/32 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuollet sukulaiset" jotka ottavat yhteyttä omaisiinsa ovat todellisuudessa demoneja, jotka esiintyvät kuolleina sukulaisina johtaakseen ihmisen harhaan ja ottamaan osaa nekromantiaan, jonka harjoittaminen kielletään Raamatussa.

Vierailija
28/32 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissa. Ukki ja nuorena kuollut ystävä olivat terveitä ja kertoivat voivansa hyvin.

Vierailija
29/32 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, että niin monet ihmiset ovat huijattavissa...

Vierailija
30/32 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön kissa tuli puskemaan isän kuoleman jälkeen. Nyt viimeksi kuolleen sukulaisen jälkeen tuli pieni äänitervehdys. Moi moi. Nämä ihan valveilla, selvinpäin ja keskellä päivää tapahtuivat. Suvun miehiä olen kiukuspäiten kutsunut avuksi, kun heiltä perittyjen autojen kanssa on ollut hankalaa. Apua on tullut. Kerrankin pimeänä talvi-iltana auto käynnistyi sittenkin, kun pyysin appiukkoa apuun.

Vierailija
31/32 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään vaikka toivoin että olisi edes joku ottanut.

Vierailija
32/32 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain unessa olen nähnyt heitä. Muuta ei ole tapahtunut.