Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vko 16 ivf/icsi päivitetty pino :)

09.04.2007 |

Aion nyt rohkasitua ja yrittää kasata meistä sellaisen " kokoelman" ... Lisätkää, jos joku puuttuu tai joku muu virhe pinoon vilahtaa :)

On tuo edellinen pino jo nii-in pitkä, että jatkammeko sitten tähän eller hur?

Eli, viikolla 16-17 ovat ivf/icsi punktioissa ja siirroissa näillä näkymin:

Pipsa79, 4. icsi lyhyt kaava, toiveissa eka lapsi

Tuiskutiusku, 1.icsi pitkä kaava, eka lapsi

Himmu, 3. icsi pitkä kaava, toinen lapsi

Sasseli, 1.icsi pitkä kaava, eka lapsi

Hansuliini, 4.icsi lyhyt kaava

rose-69, 1.icsi pitkä kaava, eka lapsi

Siili74, 2.ivf pitkä kaava, eka lapsi

sähäkkä76, 3.icsi lyhyt kaava, eka lapsi

soffio, 4. ivf pitkä kaava, toinen lapsi

Pinosta toiseen ilmeisesti pompsahtaneet Jorner, Mittumaari2 ja Päivänsäde 72?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuossa herätessä kotitestin eikä siihen tullut edes haamun haamua. Jatkan kyllä lugeja sinne keskiviikon veritestiin, mutta tuloksesta olen 100% varma; hcg on nolla.

Marie, mullakaan ei ole tarkkaa tietoa siitä kiinnittymisestä, mutta uskoisin, että se tapahtuu 2-4vrk siirrosta.

Wannabemummy, tuttuja ovat tunteesi. Minäkin itkeä tihrustin jo viime viikon lopulla ja surin tämän valmiiksi... Yllättävän koville tämä nega ottaa, vaikka meillä jo yksi lapsi onkin. Ehkä tähän viimeiseen (?) julkisen hoitoon latasi enemmän toiveita, kun yksi onnistuminen kuitenkin taustalla on. Mutta älä sinä vielä luovu toivosta!!

Sasseli, se on totta, että kaikki oireet ja oireettomuus voivat johtua mistä tahansa. Pitkään olet malttanut olla testaamatta! Mulla on semmonen kutina, että sinä sen yhden plussan nappaat :) Mulla se piina, josta raskaus alkoi, oli ihan erilainen kuin aiemmat ja arvasin ennen testiä olevani raskaana. Nytkin on jotain niitä samoja oireita eli kuten sanottu, kaikki voi johtua kaikesta :)

Mitenkäs muilla menee?

Omaa napaa vielä sen verran, että nythän tässä alkaa joka tapauksessa pakollinen kesätauko. Ellemme enää julkista hoitoa saa, menemme varmasti vielä yhteen ivf:ään johonkin yksityiseen klinikkaan. Syksyllähän tulee viisi vuotta siitä, kun tämä rumba alkoi, ehkä sitten on jo aika lopettaakin.

Mutta, hauskaa vappua kaikesta huolimatta!

Soffis tested negative pp12

Vierailija
62/81 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni soffiolle, ei varmaan sanoja kaivata..

Olen ollut elämäni flunssassa sängyn pohjalla, eikä tässä olossa ole vieläkään ole mitään hurraamista.Flunssa on vienyt niin totaalisesti ajatukset,että voimat ovat menneet ihan tyystin. joten en ole seuraillut/ajatellut piinapäiviä sen kummemmin.

Tänään vissiin saisin testata (2 vkoa siirrosta) mutta en jaksa lähteä tuonne tuuleen ja tuiskuun testiä hakemaan.Nyt vain lepäilen ja yritän parantua.

Mukavaa vappua ja piinistelyä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tänä aamuna sitten tein kädet täristen testin ja Soffion aavistelut osui oikeaan, plussahan sieltä tärähti!!! Totta puhuen, uskalsin jo vähän itsekin plussaa toivoa, mutta en vaan ääneen uskaltanut sitä sanoa ;)

Nyt on aivan epäuskoinen ja hämmentynyt olo. Kolme pitkää ja välillä epätoivoistakin vuotta tähän on mennyt ja nyt sitten elämäni ensimmäinen plussa. Ei oikein voi uskoa todeksi. Täytyy yrittää pitää jalat maassa, kun alkutaipaleellahan tässä vasta ollaan.

Toivottavasti plussauutisia saataisiin vielä lisää! Mites muuten heetu, joko oot testaillut??

-sasseli- :)

Vierailija
64/81 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa etta saatiin plussa tahankin pinoon! Mina testasin negan, olin siihen jo oikeastaan varautunut. Vuotokin alkoi viime yona, joten se siita sitten. Tanaan pitaa viela menna klinikalle viralliseen testiin, vaikkei oikein huvittaisi. En viela tieda jatkosta, me kun ei saada mitaan julkisen terveydenhuollon piikkiin ja kallista ' lystiahan' tama on. Enka oikein jaksa ajatellakaan niin pitkalle.

Heetun testituloksia tosiaan ootellaan, toivottavsti flunssa on helpottanut!

Liisariina

Vierailija
65/81 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussan!ihan piti muutaman kerran hieraista silmiä..

Onnittelut myös sasselille! ja tietenkin pahoittelut akaikille neganneille.

Itsellänihän tie on ollut pitkä ja kivinen; yritystä ollut 2001 vuodesta lähtien; luomuraskauksia 3, jotka kesken ja sitten lukematon määrä näitä hoitoja.

Nuhainen,sekaisin oleva heetu

Vierailija
66/81 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Sasselille ja Heetulle!!! Nyt vaan paljon, paljon onnea ja enkeleitä matkaan! Muistan itsekin varmasti lopun ikääni sen epäuskoisen tunteen, kun testitikkuun pamahti ne kaksi viivaa...

Liisariina, pahoitteluni! Minäkin kävin eilen veritestissä, vaikka kovin turhalta se tuntuikin. Tulos oli tasan nolla eli eipä jäänyt epäselvyyksiä.

Käykäähän muutkin kertomassa kuulumisianne :)

Vierailija
67/81 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasselille ja Heetulle onnittelut! Mitä HCG-lukemia teillä oli?

Mulla on huomenna verikoe, mutta veikkaan että nega. Rinnat ovat raskaat, mutta eivät mitenkään kipeät. Vatsa litteä eikä mitään oireita. Päätettiin niin, että en ole tehnyt pissatestiä. Meillä on ollut niitä kemiallisia, joten en halua iloita väärästä plussasta.

Vierailija
68/81 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HEETU! Toivottavasti kyytiläinen pysyy tiukasti matkassa mukana!

Minä sain plussan kotitestillä, en ole käynyt verikokeessa. Klinikalta sanoivat, että virtsatesti riittää. Alkuraskauden ultra olisi jo puolentoista viikon kuluttua. Sittenhän se varmistunee, onko kyydissä oikeasti joku ja onko varmasti oikeassa paikassa.

-sasseli-

Vierailija
69/81 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, kaikesta pessimismistä huolimatta sainkin itse asiassa melko vahvan plussan veritestissä. HCG-arvo oli 205, kun alin hyvä positiivinen tälle päivälle oli kai 120. Mulla on aikaisemmin ollut tässä vaiheessa just HCG-arvo siinä 100-120 välillä tällä päivällä.

Mä en uskaltanut ultraa vielä tilata, sovittiin että vasta seuraavan verikokeen jälkeen. Menen ensi perjantaina seuraavaan verikokeeseen ja silloin tietää sitten mihin suuntaan ollaan menossa.

Yleensä ihmisille plussa on plussa. Mä olen vain superneuroottinen, kun mulla on kolme kemiallista raskautta ollut peräjälkeen. Eli te joilla on pissatestistä plussa, niin luottakaa siihen vain ihan rauhassa.

Vierailija
70/81 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon!

Ymmärrän huolesi,koska on jo epäonnistumisia takana.(huom olen kokenut myös sen tunteen)

Mutta; häntää pystyyn ja päivä kerrallaan eteenpäin!

-heetu

Vierailija
71/81 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on mieletön plussaketju! Onnea Sasseli, Heetu ja varovasti myös Wannabemummy! Toivottavasti tämä buumi jatkuu myös tuonne meidän seuraavan viikon pinoomme.

Mittumaari, pp 9

Vierailija
72/81 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tilanne muilla on? Eikös viimeisillä ole testipäivät ihan nyt alkuviikosta?

Omasta navasta sen verran, että viikonloppuna rintoihin tuli pientä kipua, välissä se ehtikin kadota. Muuten ei mitään oireita. Mulla on seuraava pissatesti tosiaan perjantaina ja silloin nähdään mihin suuntaan tämä on kehittynyt. Sovittiin mieheni kanssa niin, että ei innostuta vielä, tosin helpommin sanottu kuin tehty.

Toki asia on koko ajan mielessä. Mulla myöskin positiivinen testi tarkoitti piikitysten jatkoa, nyt on vuorossa hepariinivalmiste, jonka tarkoituksena on estää miniveritulppia.

Vierailija
73/81 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivät olleet täynnä erilaisia menkkamaisia kipuja,lauantaina

pikkuhousuihin tuli verinen klöntti (sorry),mut ei muuta. ajattelin,että tähänkö tämä nyt sit loppui.

Tänään testasin edelleen kaksi viivaa...

kertokaa ihmeessä muutkin kuulumisianne!!!!!!!!!!!

Vierailija
74/81 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sen verran vain kertomaan että täällä vuoto alkoi joten ei tullut tästä hoidosta vielä meille sitä kauan kaivattua perheen lisäystä...=(

Katsotaan mitä syksy sitten tuo tullessaan.....

Oikein paljon onnea ja paljon tarrasukkia matkaan kaikille plussanneille!!!!=)Voikaa hyvin!!=)

Kesää odotellessa ja haavoja nuollessa....

Pipsa

Vierailija
75/81 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi; pahoitteluni pipsa79,voimia sinulle.

Mitä teille muille kuuluu?Itse vielä kipeänä ja väsyneenä...

heetu

Vierailija
76/81 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsalle pahoitteluni halauksen kera. Ja paljon voimia ja jaksamista!

Tänne ei sen kummempia kuulu. Ensi viikolla olisi jo alkuraskauden ultra ja sitä oon tässä jännittänyt kovasti. Kieltämättä vähän pelottaakin... Oireet on lieviä, mutta niin kai näin alussa onkin. Jossain vaiheessa alavatsassa oli aika kovia menkkamaisia kipuja, mutta nekin ovat helpottaneet.

Palailen varmaankin sitten ultran jälkeen kertomaan, mitä näkyi/kuului. Jännityksellä siihen asti...

sasseli rv5+4

Vierailija
77/81 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut Pipsa79:lle ja jos joku muukin on saanut negatiivisen tuloksen.

Meillä näyttää toistaiseksi varovaisen positiiviselta. Tänään oli siis toinen hcg-kontrollitesti ja arvot olivat kohonneet. Hcg-arvo on tälle päivälle kuuluvan vaihteluvälin rajoissa, mutta melko lähellä alarajaa. En tiedä onko sillä merkitystä, mutta klinikalla nyt olivat sitä mieltä, että raskaus toistaiseksi jatkuu ainakin normaalisti.

Seuraava steppi on sitten alkuraskauden ultra ja siihen pitää varata aika.

Mä en ole vielä ajatellut tätä millään lailla todeksi, en uskalla laskea millä raskausviikkopäivällä on, en ole tarkistanut laskettua aikaa. En ole sanonut ääneen, että olen raskaana. Mä yritän ajatella nyt niin, että vielä ollaan hoitoputkessa ja seuraava lääkärikäynti on sitten se ultra. Itsestä tuntuu, että jos ultraan asti päästään ja siellä on kaikki ok,niin sitten alan itse uskoa. Kerran olen alkuraskauden ultraan asti päässyt, mutta silloin oli tuulimuna. Muilla kerroilla kesken on mennyt jo varhemmin.

wannabemummy

Vierailija
78/81 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! miten muilla menee?

Hyvältä kuulostaa waanabemummy.

Itselläni on välillä ollut kovia kipuja, pientä vuotoa jne...

Sasseli, oliko sulla jo tälläviikolla ultra?

Mulla nyt menossa (kait) 6 vkoa ja 3pv, mutta ultra vasta ensi viikolla.

päivä kerrallaanmennään , mutta väsyttää KOKO AJAN!

tsemppiä kaikille!

heetu

Vierailija
79/81 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ultrassa on nyt käyty ja kyllähän sieltä sydämen syke löytyi ja ihan oikeasta paikasta :) Nyt on yksi huoli vähemmän, mutta tietysti varovaisesti täytyy ottaa sinne vkolle 12 saakka.

Eka neuvola-aika on varattu ja sekin olisi jo parin viikon päästä. Jospa tästä pikkuhiljaa uskaltaisi siirtyä odotus-puolelle, mutta jostain syystä iso askel se on ;) Vähän jännittää...

Mutta tässäpä pikaiset ultrakuulumiset. Voikaa hyvin!

sasseli rv 6+4

Vierailija
80/81 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu Sasseli. Mulla on ultra viikon kuluttua. Me ajateltiin niin, että jos ultrassa on kaikki hyvin niin sitten voi sanoa itselle ääneen, että on raskaana.

Nipistelyä on vatsassa, rinnat arkoja (tosin kivun määrä vaihtelee). Mitään vuotoja ei ole ollut, eikä toivottavasti tulekaan. Muakin väsyttää aika lailla. Päiväunilla töiden jälkeen olen käynyt. Mua on kyllä väsyttänyt koko hoitoputken ajan ja töissäkin kova kiire, joten en nyt tiedä mikä on syy ja mikä seuraus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan