Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vko 16 ivf/icsi päivitetty pino :)

09.04.2007 |

Aion nyt rohkasitua ja yrittää kasata meistä sellaisen " kokoelman" ... Lisätkää, jos joku puuttuu tai joku muu virhe pinoon vilahtaa :)

On tuo edellinen pino jo nii-in pitkä, että jatkammeko sitten tähän eller hur?

Eli, viikolla 16-17 ovat ivf/icsi punktioissa ja siirroissa näillä näkymin:

Pipsa79, 4. icsi lyhyt kaava, toiveissa eka lapsi

Tuiskutiusku, 1.icsi pitkä kaava, eka lapsi

Himmu, 3. icsi pitkä kaava, toinen lapsi

Sasseli, 1.icsi pitkä kaava, eka lapsi

Hansuliini, 4.icsi lyhyt kaava

rose-69, 1.icsi pitkä kaava, eka lapsi

Siili74, 2.ivf pitkä kaava, eka lapsi

sähäkkä76, 3.icsi lyhyt kaava, eka lapsi

soffio, 4. ivf pitkä kaava, toinen lapsi

Pinosta toiseen ilmeisesti pompsahtaneet Jorner, Mittumaari2 ja Päivänsäde 72?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan kaikille!

Ulrattu on ja toinen oli tarrannut kynsin kiinni...

nyt vaan päivä kerrallaan yökötellen ja iloiten sinne vkolle 12..

heetu

Vierailija
2/81 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä en useiden vuosien palstakokemuksesta huolimatta osaa käyttää värejä tahi muita mukavia tehosteita eli ne hallitseva saa ilomielin pinota meidät paremmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain,

saanko liittyä teidän pinoon? Mulla on järjestyksessä kolmas IVF viikolla 16, joka on siis jo ensi viikko. En ole aiemmin ollut mukana näissä pinoissa, mutta ajattelin kokeilla nyt.

Meillä ei ole lapsia. Minulla on fosfolipidivasta-ainesyndrooma, jonka vuoksi tulee keskenmenoja helposti. Muutakin häikkää on, mutta tuo lienee eniten vaikuttavin.

Minä aloitin viime torstaina puregon-piikityksen. Rutiinilla menee jo nyt. Mulla on nyt siis neljä päivää takana ja vatsa on aika turvoksissa. Huomenna on verikoe, mutta ultra vasta perjantaina jos ei mitään outoa ole verikokeessa. Mulla on nyt puregonissa aika iso annos, koska ekalla kerralla tuli melko vähän follikkeleja ja vielä vähemmän munasoluja. Tokalla kerralla tuli isolla annoksella ihan kunnon määrä. Olen aika pieni ja siro ja annokseni on silti 225 UI. Eikös monella ole jotain 125-175.

Hedelmöittymisaste ei ole niin kovin hyvä, mutta ne jotka hedelmöittyvät ovat hyvälaatuisia.

Joku kyseli siinä aiemmassa pinossa punktiosta. Toki toimenpide on epämiellyttävä, mutta ei se mikään kamala ole. Mulle annetaan tipassa antibioottia yhden sydänjutun vuoksi ja sen pistäminen kämmenselkään on melkein ankein vaihe. Tietoisuus ei kyllä millään lailla katoa, eli ei tarvitse pelätä, että alkaa puhua pehmoisia. Ekalla kerralla tosin mä pyörryin toipumisvaiheessa. Luulen, että se ehkä johtui jännityksen laukeamisesta. Mulla käy tässä turvotuksessa vielä niin, että mulla menee ruokahalu, joten olen laihtunut kummallakin kerralla muutaman kilon. Ei kovin hyvä, koska olen muutenkin aika laiha.

Meillä siis takana kaksi tuoresiirtoa ja olisiko 3 pakkassiirtoa. Ekasta IVF-kierrosta jääneet alkiot eivät selvinneet pakkasesta. Tokasta kierrosta saatiin noi kolme pakkassiirtoa, mutta oli siinäkin hävikkiä.

Omat tunnelmat ovat aika lailla sillä lailla, että been there, done that eikä toistaiseksi tulosta. Muistan jostain kuulleeni, että todennäköisyys saada lapsi kasvaa aina neljänteen IVF-kiertoon asti, joten olen itse pitänyt sitä sellaisena henkisenä rajana. Tosin viime aikoina adoptiokin on ollut mielessä. Mieheni on vielä sen suhteen varovainen, mutta luulen että hän ei osaa/halua ajatella mitään muuta niin kauan kuin hoidot on käynnissä. Minä taas ajattelen, että jos hoidot eivät auta, niin sittenkään ei ole toivo mennyttä, koska on adoptio. Silloin eivät hoidot tunnu niin kohtalokkailta.

Mä en ole puhunut hoidoista töissä mitään, meillä on aika kilpailuhenkinen työyhteisö, joten kuvittelen että se katsottaisiin jollain lailla heikkoudeksi. Koska lapsenhankinta on ollut meille hankalaa, niin olen pitänyt töitä jonkinlaisena varaventtiilinä ja siksi en viitsi leimata itseäni " äitiriskiksi" . Ystävien kanssa on puhuttu hoidoista aika paljonkin ja se on hyvin lohduttavaa. Uskon, että jokaiselle olisi hyödyksi jos pystyy puhumaan hoidoista ystävän tai sukulaisen kanssa. On tämä lapsettomuus kuitenkin aika raskasta. Eikä ole reilua omaa miestäkään kohtaan, että kaataa kaiken ahdistuksen hänen syliinsä. Ainakin minusta tuntuu tältä.

Jos hommat menee suunnitelmien mukaan, ilmoitan sitten vain viikon kuluttua jääväni viikon sairaslomalle. Meillä ei kovin paljon todistusten perään kysellä, tarvittaessa meidän ihana työterveyslääkäri on luvannut kirjoittaa jonkun neutraalin sairaslomatodistuksen. Tosin se klinikalta saatava lääkärintodistus on myöskin kyllä täysin neutraali. Esimiehet ovat sen verran kaukana (sekä henkisesti että fyysisesti), että en usko heidän juuri kyselevän mun perään. Työkaverit sitten tietty eri asia.

Toivottavasti kaikilla sujuu piikittely hyvin, jotta päästään ensi viikolla punktioon.

Vierailija
4/81 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset soffiolle uudesta pinosta ja esittelylistasta, joka on oikein hyvä ja riittävä! Olennainen löytyy ja sehän on tärkeintä.

Pari päivää olin nettipimennossa ja sillä aikaa on ollut mukavan vilkasta. Jospa vielä muistaisin, kenelle kaikille piti kommentoida. Ensinnäkin wannabemummylle tervetuloa joukkoon mukaan! Mustakin on tosi tärkeää, että on joku muukin kuin oma mies, jolle puhua lapsettomuudesta. Ainakin itse koen näin. Nämä keskustelupalstat on myös kullanarvoisia, kun näistä löytyy samassa tilanteessa olevia ihmisiä, joita ei omassa lähipiirissä ole. Täältä saa parhaan tuen ja ymmärryksen!

Mitäs roselle kuuluu? Joko menkat vihdoinkin alkoivat? Mulle lääkäri myös sanoi, että 0-ultraa voidaan siirtää viikolla eteenpäin jos menkat eivät olisi alkaneet ajallaan. Ja kuulemma ultraan voi mennä, vaikka menkat olisi just sinä päivänä alkaneet.

Pipsa kyseli piikittämisestäni... Nyt oon kuutena päivänä tökkinyt ja voi jo sanoa, että rutiinilla menee. Eka pistos jännitti, mutta yllättävän hyvin se lopulta onnistui. Naureskelin miehelle, että mun mahamakkarat suorastaan imaisi piikin sisuksiinsa, se vaan jotenkin lumpsahti nahkaan! Selviä oireitakin piikeistä jo on; mahaa turvottaa ja nivusien seudulle särkee välillä. No, huomennahan ultrassa selviää, mitä on tapahtunut. Jännittää... taas.

No niin, enpä enää muista, pitikö jollekin vielä kommentoiman. Muisti hyvä, mutta lyhyt, joskus tosi lyhyt :) Ai niin, kiitokset kaikille, jotka kertoivat kokemuksiaan punktiosta. Helpottavaa tietää, että saa norsun annokset rauhoittavia & kipulääkkeitä, eiköhän siitä sitten jotenkin selviä. Nyt painun leipomaan sämpylöitä, taikina tulee kohta kiposta pöydälle!

Vierailija
5/81 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 36/28 (-30) VIHDOINKIN muuttumassa kp1/28:ksi!! Eli tänään alkoi itsestään ilmoittelemaan ne kateissa olleet menkat, vielä melko niukasti mutta silti! Toivottavasti yön aikana yltyvät kunnon vuodoksi! (Enpä olisi ikinä uskonut että joskus tuota toivon). En ota edes kipulääkkeitä vaikka tulisi miten tukalat oltavat, koska nehän mysös vähentää vuotoa.. Toivon tosiaan että lääkärille riittää se että ne on alkaneet, huomennahan niitteen pitäisi jo olla " täydessä vauhdissa" . Mullahan on huomenna se 0-ultra ja toivon niin hartaasti että pääsen alkamaan piikittelyn huomenna niinkuin oli suunniteltu.

Soffio: Kiva kun laitoit meidät uuteen pinoon, tosiaan oli jo pitkäksi venähtänyt tuo ensimmäinen. Kunhan nyt saataisiin kaikki mukaan sieltä tänne! Tuo lista on hyvä ja selkeä, siihen pystyy sitten lisäämään mitä tarvii.

Sasseli: Kerroit että piikit turvottaa...mulla jos alkaa tästä vatsa yhtään enempää turpoamaan niin en sitten kyllä enää mahdu työhousuihin :O) sen verran omenavartaloa löytyy.. tai sitten muhun on joku salaa pistellyt noita hormooneja jo useamman vuoden ajan! ;O) Tsemppiä huomiseen ultraan, tullaan molemmat sitten kertomaan kuulumiset illalla!

Tervetuloa mukaan wannabemummy! Ainahan tänne mahtuu lisää mukavaa porukkaa.

Täällä on nyt pääsiäisenä ollut aika hiljaista. Toisin sanoen mulla ei taida olla paljon elämänsisältöä kun täällä roikun kaiket päivät ;o) mitä nyt pakolliset työssä käynnit välissä. Olisi kiva kuulla miten kaikilla menee, mitkä on fiilikset, oireet jne joten käykääpä kertomassa!

Nyt alkaa olla tosi jännät ajat kun lähestytään punktio/siirto viikkoa ja sitten päästään kunnolla piinailemaan tuloksia!

Menkoista helpottunut ja huomista jännäävä

Rose

Vierailija
6/81 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahdin tänne pinoon, kiva Soffio kun aloit vko 16 moderaattoriksi ;), mä ylläpidän tuota vko 17:sta. Hansuliini on muuten molemmissa pinoissa mukana :) mutta haitanneeko tuo. Nuo värikoodit on muuten ihan helppoja, itsekin niitä ekaa kertaa käytän. Helpoiten ne saa, kun vastaa värikoodilliseen viestiin ja lainaa sitä. Ja sitten vaan kopio pinosta omaan pinoon.

VERIKOKEISTA kysymys: eli missä verikokeissa te käytte hoidon edetessä ja mihin aikaan? Siis mä en IUI-hoidoissa käynyt koskaan missään (ehkä ei edes tarvinnut) eikä tässä meidän ekassa IVF:ssä vielä ole mistään verikokeista puhutta. Synarelaa olen sumutellut kolme viikkoa ja tänään oli 0-ultra, piikitykset saa aloittaa tänään ja viikon päähän varattu seuraava aika. Tuleeko kaikille jossain vaiheissa jotain verinäytteitä?

Vierailija
7/81 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffio:Kiitos uudesta listasta, tuo vanha rupesikin käymään jo aika pitkäksi!=)Mikäs sinun tilanne on siellä tällä hetkellä??=)

Sasseli:Kiva kuulla että pistokset on menny ihan hyvin ja toivottavasti saat ultrassa hyviä uutisia!!=)

Wannabemummy:Tervetuloa mukaan joukkoomme,sinullekkin tämä on jo tuttua puuhaa, niiinkuin minullekin, meillä kyseessä siis neljäs icsi.Minulla lääkkeenä menopur ja annoskoko 300 ekat kolme päivää ja sitten 225, että aikas isoja annoksia myös täällä ja toivottavasti nyt sitten tuottaisivat myös tulosta!;)Minulla muissa hoidoissa on ollut puregon ja nyt sitten päätettiin kokeilla lääkevaihtoa josko sillä saataisiin parempi/parempilaatuinen sato!!;)

Rose:Onnea menkoista!!!Nyt sitten pääset kanssa tositoimiin!!=)Tsemppiä piikittelyyn!!;)

Jorner:Sinullekkin tsemppiä piikityksiin!!=)

Omaa napaa:Eli lauantaina siis alkoi menkat ja sunnuntaina alkoi piikitykset ja hyvin on menny, mies on saanu toimia pistäjänä ja minä olen sitten autellut sekoitteluissa!;)Perjantaina minulla on siis eka seurantaultra jota siis jännitetään jo nyt.....toivottavasti tulokset on hyviä!!=)On vielä perjantai ja kolmastoista päivä....

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja kirjoitelkaahan kaikki kuulumisia!!=)

Terkuin Pipsa, perjantaita odotellessa!=)

Vierailija
8/81 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

taidan pinoutua minäkin;voitte lukea mun pitkän ja tuskaisen stoorini tuolta " vielä kerran" - tekstin alta.

Nyt siis toinen kerta luovuttajan munasolulla. Siirto joko tällä tai ensi viikolla.

Tsemppiä kaikille meille! -heetu

Vierailija
9/81 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan wannabemummy ja Heetu! Heetu, sinut kyllä muistan vanhastaankin. Minäkin olen pyörinyt näillä palstoilla enemmän ja vähemmän aktiivisesti 2002 syksystä alkaen, tosin eri nikillä. Nikki piti vaihtaa pojan syntymän jälkeen, kun tulin tunnistetuksi täällä " oikeassa elämässä" .

Hyvä, että rosellakin alkaa tapahtua! Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset.

ON. Ultrassa käyty ja näkymä oli melkolailla sama kuin aiemmissakin hoidoissa. Molemmin puolin on tulossa kymmenkunta tasakokoista follikkelia ja limakalvo oli ok. Mullahan on joka kerralla käynyt niin, että valtaosa follikkeleista on joko tyhjiä tai verisiä; parhaimmillaan soluja on tullut viisi. Annos pidetään pienenä eli 100iu, seuraava ultra on perjantaina. Oireitakin on eilisestä lähtien ollut; alavatsa alkaa olla hellänä ja turvonnut.

Wannabemummy, mulla on samantyyppistä ongelmaa tuon syömisen suhteen. Nälkä kyllä tulee, mutta sitten ei kuitenkaan maistu ja tuntuu, ettei vatsaan mahdu mitään. Mullakaan ei olisi varaa laihtua, päinvastoin olen yrittänyt saada kiloja lisää. Kolmen vuoden hoitojen aikana painoa kyllä tuli useita kiloja, joten ehkä tämä tästä taas alkaa paisuminen syystä tai toisesta :)

Ja Jorner sekä Hansuliini, olkaa toki mukana tekin :)

Aurinkoista alkuviikkoa toivottelee soffis

Vierailija
10/81 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn tällä kertaa vain omaan napaan. On nimittäin maha sellainen pallo, että täytyy pikaisesti päästä vaaka-asentoon. Istuminen ei oo kivaa...

Ultrassa on nyt käyty ja piikit todellakin ovat saaneet paljon aikaiseksi. Vasemman puolen munasarja on täynnä follikkeleita ja lääkäri arveli, että kymmenisen munasolua siellä on kypsymässä. Oikeella puolella ei ole mitään, mutta se ei ollut yllätys, koska munasarja vaurioitui leikkauksessa aikoinaan. Vasen näköjään kompensoi tilannetta tosi tehokkaasti. Perjantainahan meillä piti olla toinen ultra, mutta nyt onkin niin, että meillä on sillon punktio!! Siellä on jo sen verran hyvän kokoista tavaraa, että maanantaina olisi liian myöhäistä. Tänään pistän viimesen piikin puregonia (vain 75 yksikköä) ja huomenillalla pistän pregnylin. Ja sitten vaan ootellaan perjantaita...

Maanantaina olisi edessä se h-hetki, jos hedelmöitys & jakaantumiset onnistuu. Nyt on vähän pää pyörällä, kun en tietenkään osannut aavistaa, että näin nopeesti olisi punktio. Mutta nyt ei irtoo tämän enempää, pää on ihan tyhjä ja täytyy tosissaan päästä pitkälleen. Palailen myöhemmin lukemaan teidän kuulumisia paremmin!

Vierailija
11/81 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menossa elamani ensimmainen icsi-hoito, ja olen melko vasta-alkaja myos taalla keskustelupalstalla... Ensin vahan taustoja; olen sekundaarisesti lapseton, meilla on ennestaan kohta viisi vuotta tayttava tytto, joka sai alkunsa ilman ongelmia. Toiselle lapselle annettiin lupa tulla tammikuussa -05, mutta mitaan ei tapahtunut, ja tutkimuksissa vika loytyi miehen siittioista. Mitaan muuta kuin icsia ei meille edes ehdotettukaan.

Me asumme Brittein saarilla, mutta ei hoidoissa tunnu olevaan kovinkaan suuria eroja Suomeen verrattuna. Hoito menee pitkan kaavan mukaan, ensin aloitin Synarelan sumuttelulla, ja piikitellyt olen nyt viikon verran (Menopur). Tanaan oli ensimmainen seurantaultra ja saalis 14 follikkelia, mihin laakari ainakin tuntui olevan tyytyvainen. Seuraava ultra on perjantaina ja silloin selviaa punktiopaiva, ensi viikolla se kuitenkin tietaakseni on.

Olo on talla hetkella aika turvonnut ja maha on vahan kipea. Sumuista minulle ei tullut kovin pahoja oireita, pipo on vaan tuntunut olevan aika kirealla, ja piikit ovat vaan pahentaneet kiukkuisuutta. Mies on saanut siita karsia :)

Tasta viestista tuli nyt kovin omanapainen, mutta yritan kommentoida enemman kunhan porukka tulee tutuksi!

Liisariina

Vierailija
12/81 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Eli juuri kotiuduttu ultramatkalta ja ihan hyviä uutisia. Eli koska menkat alkoi vasta eilen on limakalvo tietysti vielä paksuhko, mutta ei kuulemma haittaa. Raakileita näkyi kummassakin munasarjassa, yhteensä käsittääkseni 12 ja niitä nyt sitten aletaan kasvattelemaan. Tänään alkaa Puregon 200iu ja sillä annostuksella mennään ainakin seuraavaan ultraan, joka on ensi tiistaina. Suprecuria pitäisi jatkaa samalla annostuksella kuin tähänkin asti eli kumpaankin sieraimeen neljä kertaa päivässä. Eikös melkein kaikilla se ole tässä vaiheessa puolittunut?

Lisäksi oli puhetta että ollaanko valmiita käyttämään luovutettuja siittiöitä jos omilla ei onnistu..ainakin nyt tuntuu että sekin olisi yksi mahdollisuus. Eihän se biologinen alkuperä loppujen lopuksi paljoa merkkaa..isä on se jonka kanssa lapsi kasvaa ja joka sitä rakastaa. Kuinkahan monella ns luomulapsella on joku muu isä kuin se mikä papereissa lukee ;O) ja usein ei asiaa varmuudella tiedä edes äiti..

pipsa79: perjantai 13.päivä on onnen päivä! Silloin kannattaa laittaa lottokin vetämään, joten miksei pätisi näihinkin hommiin! :O)

heetu ja Liisariina: Tervetuloa mukaan!

soffio: laitan sulle vähän näitä mun liikakiloja tulemaan..kelpaisko sellaset kymmenen alkuunsa? :O) No ei nyt sentään, mutta hieman kammottaa jos tästä hirveesti turpoan että miltä norsulta oikein näytän..(paitsi että oikeat norsut on tosi ihania!) Tsemppiä myös perjantain ultraan!

sasseli: Wau! Olipa jännittäviä uutisia! Toivotaan että tulee oikein hyvä " saldo" ja että maanantaina menee sitten siirto hyvin. Lepäile nyt ihan kunnolla ja kerää voimia tulevaan! Varmaan kuitenkin vaikeata ajatella mitään muuta kun vatsakin koko ajan siitä muistuttaa!

Täällä kärsitään nyt menkkakivuista ja vaikka olikin suuri helpotus että ne alkoivat niin kyllä nämä kivut on ihan pe.....stä! ;O) Toivotaan ettei menkoista nyt sitten tämän jälkeen tarvitse " muutamaan" kuukauteen kärsiä.

Vierailija
13/81 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoomme mukaan Heetu ja Liisariina!=)

Rose:Kiitos tsempityksistä ja kiva että teilläkin nyt sitten päästään tositoimiin!!=)

Sasseli:Wautsi wau, tsemppiä nyt sitten punktioon, olet nyt sitten meistä eka joka pääsee piinailemaan oikein kunnolla.....=)

Soffio:Sinullahan näyttää ihan hyvältä tuo tulossa oleva saalis!=)Tsemppiä sinulle kanssa perjantain ultraan!!=)

Omaa napaa taas sen verran että nyt tuntuu jo olo vähän turvonneelta ja mahaa pistelee ja nippailee aina välillä.....joten josko siellä sitten jotain on kasvamassa.....=)No, perjantainahan se selviää että mikä tilanne on!!;)

Terkuin Pipsa=)

Vierailija
14/81 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilanne :Tänään sain tietää, että maanantaina on sitten siirto.

Vkonlopulla saan tietää enemmän muniksien määrästä, kehittymisestä, jakutumisesta etc.

Tuntuu, ettei oikein pysy itse mukana, asiat tapahtuvat niin vauhdilla!

TSEMPPIÄ JOKAISELLE PROSESSISSA MUKANA OLEVALLE!!!!

Vierailija
15/81 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt vatsa aika lailla turvoksissa. Onneksi tuli löydettyä kiva mekko, jota voi pitää töissäkin. Housut alkavat jo ahdistaa. Mulla on vielä se kypsä tilanne, että töissä on ihan karsea kiire. Mulla on ensi viikolle varattuna varmaan jo 30 h palavereita. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, lähetän sitten maanantaina vaan tekstarit, että kaikki peruttu: olen saikulla. Perjantaina pitäisi punktiopäivän vahvistua ja uskon sen olevan se maanantai.

Onneksi tässä tuli se pääsiäinen väliin, niin on saanut vähän löysättyä. Mä otin viikko ennen pääsiäistä hiukan omaa lomaa, sillä eipä näille hoidoille ole eduksi jos on kovin stressaantunut.

Tsemppiä kaikille ja muistakaa, että nyt ei kannata lähteä housuostoksille;-) Mä en tajunnut ekassa hoidossa olevani turvoksissa ja ostin tosi kalliit villakankaiset housut. Hoitojen jälkeen kävi ilmi, että kokoa liian isot. Onneksi ompelija sai pienennettyä.

Vierailija
16/81 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä takana ja pakolliset kotihommat tehty, joten nyt on aikaa raapustella.

Uusia pinoutujia tullut mukaan, tervetuloa heetu ja Liisariina! heetu: mulla myös siirto maanantaina. Taidetaankin olla tämän pinon ekat ja ihan samalla tavalla mullakin kaikki on tapahtunut tosi nopsaan nyt kun sitten lopulta alkoi tapahtumaan.

rosella ultrakuulumiset vaikuttivat lupaavilta, pidetään peukkuja, että saalis olisi hyvä. Meidän lääkäri ehdotti eilen, että jos onnistutaan saamaan vähintään kymmenen munasolua, hedelmöitettäisiin muutama luovutetuilla, kun miehen simpoissa on häikkää. Ollaan asiasta jo aikaisemmin keskusteltu ja eilen illalla vielä lisää ja päädyttiin siihen, että varmuuden vuoksi otetaan avuksi luovutetut. Tämä hoitorumba on ollut niin rankka (& kallis), ettei haluta jättää kaikkea yhden kortin varaan. Mutta toivotaan tietysti, että oman miehen siittiöt toimisivat ja tietty, että punktio menisi hyvin!

pipsalle jo nyt onnenpotku perjantain ultraan! Meillehän perjantai ja 13.päivä on se onnenpäivä, eiköstä vaan!

wannabemummya turvottaa... Sama täällä :( Töihin onneksi sain mahtumaan farkut, jotka normaalisti pyörii päällä. Nyt ei puhettakaan, että olisivat liian löysät. Kotona onneksi saa olla ihanan löysät pyjamahousut päällä. Toivottavasti vaan ei tule yllätysvieraita... :D

Mulla onkin huominen päivä vapaata, saan lepäillä ihan rauhassa ennen perjantain punktiota. Tosin sitten tietysti ajatukset on koko ajan punktiossa, kun oon itsekseni kotona eikä saa oikein tehdäkään mitään... Haa, muistin just, että tänä iltana otan viimesen annoksen Synarelaa, jihuu! Ja Puregon pitäisi muistaa ottaa klo 21.30, sitten saakin vähän aikaa olla rauhassa ennen kuin luget aloitetaan. On tää ihanaa...

Vierailija
17/81 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hetkellä, kun painoin ok, huomasin, että olin tyynesti kirjottanut ottavani puregonia klo 21.30. Siis Pregnyl-piikkihän mulla on edessä! Nyt häippäsen äkkiä sekoilemasta... XD

Vierailija
18/81 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain pikainen visiitti..tänään hain sitten lisää lääkkeitä kun muuten pääsevät väkisinkin loppumaan kesken. Mullahan meinaan jatkuu nuo sumutkin samalla annostuksella kuin aikaisemmin joten lääke ei olisi millään riittänyt. Ihanaa kun apteekissa maksoin nyt vaan 3¿ eli kahdesta reseptistä! Hinta kun oli pelkistä Puregoneista yli 900¿ :O) ONNEKSI Kela maksaa! Muuten ei meikäläisten tuloilla kyllä tehtäisi mitään hoitoja jos joutuisi nuo lääkkeet kokonaisuudessaan maksamaan.

Piikittelen nyt siis kolmatta päivää ja tiistaina seuraava ultra. Sitten perjantaina kolmannessa ultrassa saadaan tietää minä päivänä vko:lla 17 on punktio ja siirto. Jännitys nousee ;O)

Onnea huomiselle kaikille joilla ultrat/punktiot ym! Tulkaa sitten kertomaan uutiset! Täällä pidän teille peukkuja.

Rose

Vierailija
19/81 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla nostamaan meidät ylöspäin kun on tullut niin paljon uusia aloituksia että tiputaan kohta sivulta :O)

Missä kaikki ovat? Täällä nautitaan vapaapäivästä joten muiden hommien ohessa ehtii täälläkin roikkumaan. Odottelen jännityksellä päivän kuulumisia..

Vierailija
20/81 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa olla odottavat tunnelmat; tänään on ollut luovuttajan ounktio ja huomenna saan kuulla muniksien kehittymis/jakautumistilanteen.

Tulossa siis jännittävä viikonloppu...

Positiivisia ja aurinkoisia ajatuksia kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä