Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain hautausmaalla työskentelemisestä?

Vierailija
06.09.2025 |

Mulla on hetki aikaa tässä.

Kommentit (55)

1/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun piti itse tulla kaivamaan saniaiset pois haudalta, vaikka työntekijä oli kokoajan auttamassa mua? Miksi hän ei voinut niitä yksin kaivaa?

Vierailija
2/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Miksi mun piti itse tulla kaivamaan saniaset pois haudalta, vaikka työntekijä oli kokoajan auttamassa mua? Miksi hän ei voinut niitä yksin kaivaa?

Periaatteessa omaisten laittamiin istutuksiin ei saisi kajota.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan nähnyt hautausmaallasi mitään paranormaalia, tuntenut jonkun näkymättömän läsnäoloa tms?

Vierailija
4/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lähin käymälä jos tulee töissä hätä? Haudoille nyt ei ainakaan voi kuseksia

Vierailija
5/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan nähnyt hautausmaallasi mitään paranormaalia, tuntenut jonkun näkymättömän läsnäoloa tms?

En, eikä ole nähnyt kukaan muukaan hautausmaamme työntekijä. Haudankaivajamme sanoo, että hänen kotonaan kummittelee, mutta hautausmaalla hän ei ole koskaan nähnyt ketään.

Ap

Vierailija
6/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on lähin käymälä jos tulee töissä hätä? Haudoille nyt ei ainakaan voi kuseksia

Toisella hautausmaalla on sekä asiakasvessat että henkilökunnan vessat, toisella pelkät asiakasvessat.

Ap

Vierailija
7/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et opiskellut nuorena, että voisit nyt olla oikeissa töissä? 

Vierailija
8/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö papeille, että kumarrat syvään ja herroittelet / rouvittelet vai tuleeko vajota maahan kontilleen/rähmälleen alistumisen merkiksi pappis-säädyn edustajalle?

Vierailija
9/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on erikoisin hautakiven teksti joka on jäänyt mieleesi?

Vierailija
10/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on korkeakoulututkinto. En enää missään nimessä halua tehdä istumatyötä tietokoneella.

Ap

Vierailija
11/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole idiootti.

Vierailija
12/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, eikä ole nähnyt kukaan muukaan hautausmaamme työntekijä. Haudankaivajamme sanoo, että hänen kotonaan kummittelee, mutta hautausmaalla hän ei ole koskaan nähnyt ketään.

Ap

Jostain syystä hautausmailla on varsin levollinen tunnelma vaikka luulisi toisin olevan.

Vierailija
13/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö papeille, että kumarrat syvään ja herroittelet / rouvittelet vai tuleeko vajota maahan kontilleen/rähmälleen alistumisen merkiksi pappis-säädyn edustajalle?

Tää oli sun mielestä varmasti ihan hirmu hauska juttu, mutta mun mielestä ainoastasn tylsä.

Ap

Vierailija
14/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ettei koiria saa pitää hautausmaalla irrallaan, koska ne saattavat löytää ihmisen luun joka on roudan vuoksi tullut maan pinnalle tai ainakin lähelle sitä.

Vierailija
15/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on erikoisin hautakiven teksti joka on jäänyt mieleesi?

Kirjoiti

Kirjoitusvirheet, jotkut tittelit. Uusimpana "kansakoulunopettajan vaimo". Toki lapset tulee pantua merkille.

Ap

Vierailija
16/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestät työtäsi talviolosuhteissa? Kumpi mielestäsi pahempi, kesän kuumuus vai pakkaset? Palkkasi?

Vierailija
17/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet ihmisesta joka vaeltelee öisin hautausmaalla tunnelmoimassa?

Vierailija
18/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ettei koiria saa pitää hautausmaalla irrallaan, koska ne saattavat löytää ihmisen luun joka on roudan vuoksi tullut maan pinnalle tai ainakin lähelle sitä.

Koiria ei toivota hautausmaalle ihan muista syistä. Haudat ovat sen verran syviä, että luut eivät tule pinnalle roudan takia. Joskus linnut saattavat kyllä levitellä luita kaivetun haudan kasasta, ja siksi niitä joskus harvoin löytyy hautausmaalta.

Ap

Vierailija
19/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole idiootti.

Syytön minä siihen olen, että hautausmaalla työskentelee opiskelijat, vanhukset ja muut jotka eivät muuta työtä saa. 

Vierailija
20/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatteko te itse niitä hautoja? Kaivetaanko niitä perinteiseen tapaan lapiolla?

Näettekö ruumisarkkuja? Onko tapana ottaa hattu päästä tai kumartaa niiden edessä?

Tuleeko hautausmaalla koskaan tunne, että jokin on läsnä?