Haluatko kysyä jotain hautausmaalla työskentelemisestä?
Kommentit (55)
Juljus kirjoitti:
Miksi mun piti itse tulla kaivamaan saniaset pois haudalta, vaikka työntekijä oli kokoajan auttamassa mua? Miksi hän ei voinut niitä yksin kaivaa?
Periaatteessa omaisten laittamiin istutuksiin ei saisi kajota.
Ap
Oletko koskaan nähnyt hautausmaallasi mitään paranormaalia, tuntenut jonkun näkymättömän läsnäoloa tms?
Missä on lähin käymälä jos tulee töissä hätä? Haudoille nyt ei ainakaan voi kuseksia
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt hautausmaallasi mitään paranormaalia, tuntenut jonkun näkymättömän läsnäoloa tms?
En, eikä ole nähnyt kukaan muukaan hautausmaamme työntekijä. Haudankaivajamme sanoo, että hänen kotonaan kummittelee, mutta hautausmaalla hän ei ole koskaan nähnyt ketään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä on lähin käymälä jos tulee töissä hätä? Haudoille nyt ei ainakaan voi kuseksia
Toisella hautausmaalla on sekä asiakasvessat että henkilökunnan vessat, toisella pelkät asiakasvessat.
Ap
Miksi et opiskellut nuorena, että voisit nyt olla oikeissa töissä?
Riittääkö papeille, että kumarrat syvään ja herroittelet / rouvittelet vai tuleeko vajota maahan kontilleen/rähmälleen alistumisen merkiksi pappis-säädyn edustajalle?
Mikä on erikoisin hautakiven teksti joka on jäänyt mieleesi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkeakoulututkinto. En enää missään nimessä halua tehdä istumatyötä tietokoneella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä ole idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, eikä ole nähnyt kukaan muukaan hautausmaamme työntekijä. Haudankaivajamme sanoo, että hänen kotonaan kummittelee, mutta hautausmaalla hän ei ole koskaan nähnyt ketään.
Ap
Jostain syystä hautausmailla on varsin levollinen tunnelma vaikka luulisi toisin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö papeille, että kumarrat syvään ja herroittelet / rouvittelet vai tuleeko vajota maahan kontilleen/rähmälleen alistumisen merkiksi pappis-säädyn edustajalle?
Tää oli sun mielestä varmasti ihan hirmu hauska juttu, mutta mun mielestä ainoastasn tylsä.
Ap
Luin ettei koiria saa pitää hautausmaalla irrallaan, koska ne saattavat löytää ihmisen luun joka on roudan vuoksi tullut maan pinnalle tai ainakin lähelle sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on erikoisin hautakiven teksti joka on jäänyt mieleesi?
Kirjoiti
Kirjoitusvirheet, jotkut tittelit. Uusimpana "kansakoulunopettajan vaimo". Toki lapset tulee pantua merkille.
Ap
Miten kestät työtäsi talviolosuhteissa? Kumpi mielestäsi pahempi, kesän kuumuus vai pakkaset? Palkkasi?
Mitä ajattelet ihmisesta joka vaeltelee öisin hautausmaalla tunnelmoimassa?
Vierailija kirjoitti:
Luin ettei koiria saa pitää hautausmaalla irrallaan, koska ne saattavat löytää ihmisen luun joka on roudan vuoksi tullut maan pinnalle tai ainakin lähelle sitä.
Koiria ei toivota hautausmaalle ihan muista syistä. Haudat ovat sen verran syviä, että luut eivät tule pinnalle roudan takia. Joskus linnut saattavat kyllä levitellä luita kaivetun haudan kasasta, ja siksi niitä joskus harvoin löytyy hautausmaalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole idiootti.
Syytön minä siihen olen, että hautausmaalla työskentelee opiskelijat, vanhukset ja muut jotka eivät muuta työtä saa.
Kaivatteko te itse niitä hautoja? Kaivetaanko niitä perinteiseen tapaan lapiolla?
Näettekö ruumisarkkuja? Onko tapana ottaa hattu päästä tai kumartaa niiden edessä?
Tuleeko hautausmaalla koskaan tunne, että jokin on läsnä?
Miksi mun piti itse tulla kaivamaan saniaiset pois haudalta, vaikka työntekijä oli kokoajan auttamassa mua? Miksi hän ei voinut niitä yksin kaivaa?