Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuijottaako vauvat teitä? (ei omat)

Vierailija
06.09.2025 |

Aina kun esim metrossa on vauva, se alkaa tuijottaa minua eikä käännä katsetta pois millään. usein myös nauraa. Olenko jotenkin erityisen huvittavan näköinen? Itselläni ei ole lapsia. Tuijottavatko vauvat teitä? Äidit; tuijottaako vauvanne kaikkia ihmisiä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuijottavat vain kauniita ihmisiä!!!!!!!!

Vierailija
42/50 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin lapset ja eläimet tykkää. Ehkä aistivat, että tykkään itsekin niistä. Olen kyllä ollut koko elämäni myös sellainen magneetti, että tuntemattomatkin alkavat minulle avautua elämänsä kipeistä asioista. Ehkä mulla on joku sellainen energia, että vedän ihmisiä puoleeni. En tiedä. Olen kyllä ihan empaattinen ja mukava ihminen, ehkä se näkyy kasvoista sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa ja vastaa hymyyn, koska minäkin usein katson ja ihailen niitä suloisia pieniä, samalla kun vanhempiensa katse on porautunut puhelimeen. Sydäntäsärkevää nähdä vauvan tai taaperon kontaktintarve ja vanhemmalle on kiinnostavampaa se puhelin, kuin oma, vain hetken pieni, kehittyvä ainutlaatuinen ihmisen alku. 
Ja ihan turha nyt kommentoida, että sieltä puhelimesta pitää etsiä joku aikataulu tai vastata työsähköpostiin tms. huttua. Kyllä sen näkee , miten akuuttia se tuijottamisen tarve on.  Moni ei edes huomaa, miten on sinne ruutuun unohtunut. 

Vierailija
44/50 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne mottipäät tuijottaa ihan kaikkea.

Vierailija
45/50 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jotka ovat hieman isompia mutta vielä vauvoja.

Vierailija
46/50 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauvat/lapset tuijottavat kaikkea mielenkiintoista. Käytät ehkä värejä, jotka mielyttävät vauvan silmää. 

Ja toiset huokuvat karismaa ja empatiaa, joka näkyy kasvojen ilmeistä ja kehon liikkeistä, joka kherättää luottamusta ja turvallisuutta muissa ihmisissä ja myös eläimissä. 

Koiratkin vaistoavat ulkona kuka on "hyvä ihminen"!ja se näkyy kauas. 

Lapset ja eläimet vaistoavat, kehen kannattaa luottaa ja kenen ei.n

Vierailija
47/50 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, katselevat tarkkaan ja hymyilevät. Se on kuulemma merkki siitä että henkilöllä on korkea värähtely jos vauvat ja eläimet kiinnostuu. Ja monet tuntemattomat ihmiset alkaa herkästi jutella.

Vierailija
48/50 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käännät katseesi pois, ei vauva tuijota ;D

Pieni vauva katsoo äitiä, hoivaajaa viisaana! Joskus pysäkillä minulle on sattunut tuollainen minut huomioiva lapsukainen, siitä tulee hellyttävä  olo. Eräs äiti huomasi lapsensa tuijotuksen, pelkäsi kai että pelästyn ja hän alkoi rahoitella minua,  että vauva ehkä luulee minua mummiksi, muistutin mummiaan. Olin silloin 30 v tuore äiti itsekin  :D

Vierailija
49/50 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan vauvat tuijottavat keskimääräistä viehättävämpiä ihmisiä ja hymyilevät/nauravat näille.

Vierailija
50/50 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos näen vauvan tuijottavan. Nythän on muotia se, että lastenvaunuihin laitetaan jokin ruma rätti roikkumaan, ettei vauvoja edes näe eivätkä he näe ulkomaailmaa.