Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottaako vauvat teitä? (ei omat)

Vierailija
06.09.2025 |

Aina kun esim metrossa on vauva, se alkaa tuijottaa minua eikä käännä katsetta pois millään. usein myös nauraa. Olenko jotenkin erityisen huvittavan näköinen? Itselläni ei ole lapsia. Tuijottavatko vauvat teitä? Äidit; tuijottaako vauvanne kaikkia ihmisiä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja vauvat bussissa, muakin katselevat naureskellen.

Vierailija
22/42 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin minäkin tuijotan heitä. Ovat niin syötävän suloisia. (Omaa en silti halua.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat tuijottavat kaikkia jotka ovat riittävän lähellä. Kuvittele itse että sinut siirrettäisiin uudelle planeetalle jossa olisi uppo-outoja olioita. Varmasti sinäkin tuijottaisit.

Vierailija
24/42 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt piirteet saa aikuisetkin ihmiset tuijottamaan. Mulla oli lemmikki jolla oli erityisen suuret mustat silmät ja pitkät mustat silmäripset. Siitä lumoitui kaikki.

Vierailija
25/42 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt piirteet saa aikuisetkin ihmiset tuijottamaan. Mulla oli lemmikki jolla oli erityisen suuret mustat silmät ja pitkät mustat silmäripset. Siitä lumoitui kaikki.

Lumoutui*

Vierailija
26/42 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat tuijottavat minua joskus metrossa ja se tuntuu siltä niin kuin olisin kauhuelokuvan hahmo ja ne aistisivat salaiset voimani.

Vierailija
27/42 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on vauvojen mielestä ystävälliset kasvot.

Vierailija
28/42 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa, mutta hymyilen vaan takaisin, mutta en sa hymyä itselleni, lapsi vaan tuijottaa, , en ymmärrä.

29/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijottaa vauvat ja koirat 😃

Vierailija
30/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa.

Mä en ole muiden lapsista innostunut, en hinkua lähelle ja höpsöttele niiden kanssaan.

Perusilme "resting bitch face" antakaa mun olla. Sitten jonkun taapero pääsee vapaaksi ja tulee ekana mun luo höpisemään hyvinkin tuttavallisesti ja iloisena. Kiusallista, mutta teen parhaani.

Samaan liittyy, että töissä olen sivuunvetäytyvä tarkkailija ja olin jäämässä äityislomalle, niin asiakkaat järkkäs mulle juhlat ja toivat runsaasti henkilökohtaisia lahjoja. Ihmettelin älyttömästi, kun ei kukaan muu työntekijä ole saanut moista huomiota ja mä kahdesti.

Eräs oli kirjoittanu korttiin, että kaikesta "murjotuksesta"  huolimatta mä olen kiltti ja lämmin sisältä. Mun huumori ja suorapuheisuus oli arvossaan, myös. "Mitäs oot niin ihana!" 🥹

Kaverin kanssa juttelin aiheesta ja noista lasten tuijotuksista. Hän meni ihan pipanoiksi. "Etkö sä muka tiedä?!" "Sulla on niin valoinen ja leikkisä aura! Se näkyy pitkälle!!!"

Ite en noista tajua mitään. Ulos olen kuin Muumien Mörkö ja sisältä Huvikumpu yksisarvisineen. :)

Pienet lapset ovat vielä kolmas silmä auki toiseen maailmaan, sitä kautta tunnistavat hyvät tyypit. Jatko kaveri. 😊

Ok. 

Vierailija
31/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat tuijottavat minua aina, ja aina käyvät itkemään.

Kyläpaikkojen kissat ja koirat, nekin epäsosiaaliset, epävarmat, arat tai vähän agressiiviset, tulee mun syliin rapsutettavaksi ja nukahtavat siihen.

Bileissä illan kaunein nainen, ennemmin tai myöhemmin, hakeutuu mun seuraan. Ehkä siksi että olen ainoa joka ei yritä iskeä häntä. Valitettavasti olen vaan varattu.

Vierailija
32/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aistivat aurasi ja siinä on hyvät värit. Ennenpitkää sosiaalistaminen ja laitokseen laitto ymv. kyllä taannuttaa heidät tasapäiseksi pikku puhelimentuijottajiksi.

Vierailija
33/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat alkavat itkeä, kun astun samaan tilaan, esim hissiin.

Tämä ei ole vitsi vaan totta.

Vierailija
34/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu vauvoihin vaan myös pienet tytöt tekevät samaa. Joskus miettii yrittääkö ne saada äidilleen uuden miehen vai mikä homma.

Vierailija
35/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan häiritsee, kuinka hyvin hyvin pienet lapset välillä kiinnittää muhun huomiota. Kerran kirppikselläkin yksi mukula itki rattaissa ja koko kirppiskierrokseni ajan paitsi hetkellä, kun olin taaperon kohdalla.

Itsekin olen miettinyt olenko hassun näköinen.

Vierailija
36/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat tuijottavat minua aina, ja aina käyvät itkemään.

Kyläpaikkojen kissat ja koirat, nekin epäsosiaaliset, epävarmat, arat tai vähän agressiiviset, tulee mun syliin rapsutettavaksi ja nukahtavat siihen.

Bileissä illan kaunein nainen, ennemmin tai myöhemmin, hakeutuu mun seuraan. Ehkä siksi että olen ainoa joka ei yritä iskeä häntä. Valitettavasti olen vaan varattu.

Sä olet ainoa varattu niissä bileissä, joka on sisäistänyt asian. 

Kyllähän k-päitä löytyy. Sun kanssa on turvallista olla.

Vierailija
37/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun vauvani tuijotti kasveja. Lapst näkevät asioita, mitä vanhemmat eivät enää näe. Joku lapsi kysyi, miksi jotkut ihmiset hohtavat (aura). Minusta tuo että lapsi on kiinnostunut ja reagoi sinuun positiivisesti on erittäin hyvä merkki.

Vierailija
38/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat alkavat itkeä, kun astun samaan tilaan, esim hissiin.

Tämä ei ole vitsi vaan totta.

Uskotaan kyllä. He alkavat itkemään myös joissakin paikoissa. Tiedät varmasti itse miksi, syynä on pahuus ja pahat henget.

Vierailija
39/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pienet lapset tunnistaa ihmisten kauneuden, olet siis kaunis

Vierailija
40/42 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tiktok.com/@adorablebabies111/video/7430843403304209697

Vauvat tykkäävät tietynlaisista jutuista ja energioista.