Rehellisesti: Miten suhtaudutte maailmantilanteeseen?
Vielä 10 vuotta sitten kaikki oli niin paljon paremmin maailmassa. Ainakin Suomen kannalta.
Kommentit (67)
Rehellisesti, en mitenkää ei oo mun ongelma. Kaikki on vastuussa itsestään ja se kuka haluaa edelleen roikkua muiden mukana niin onnea vaan siihen maailmantilanteeseen, toivottavasti saatte joskus asiat kuntoon 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, en mitenkää ei oo mun ongelma. Kaikki on vastuussa itsestään ja se kuka haluaa edelleen roikkua muiden mukana niin onnea vaan siihen maailmantilanteeseen, toivottavasti saatte joskus asiat kuntoon 😅😅
Mistä seuraat maapallon elämää?
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut sama ja paha aina. Mutta se tulee esiin nyt, todelliset kasvot kaikilta. Ja siitä voi lähteä parantamaan yksityiskohtia. Sodat ovat yllätys täälläpäin.
Teeskentely oli turvallista aikaa.
On palattu takaisin normaaliin poikkeuksellisen rauhallsien kauden jälkeen.
No, näillä mennään.
Mailmanmeno ei liikuta meittiä, kainalot kasvaa hämähäkinseittiä... Laulo Juice aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
On palattu takaisin normaaliin poikkeuksellisen rauhallsien kauden jälkeen.
No, näillä mennään.
Hyvään tottuneena on vaikea palata normaaliin. Tajuatteko, että elimme poikkeuksellista pullamössökautta.
Jokainen sukupolvi toisensa jälkeen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale, joka elää jossain poikkeusoloissa.
Jokaisella sukupolvella on ollut omat pelkonsa ja vaikeutensa. Maailman tilanne on paljon valoisampi kuin 1940-luvulla elävillä. Siinä on teille vertailukohde. 90-luvun lamakin oli pikkujuttu siihen verrattuna.
Ei vaikuta hyvältä ei. Nyt on liian monta pölisköä vallassa. Miä lie peukkua vetäneet.
Kuin jotain flipperiä kattelis.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen sukupolvi toisensa jälkeen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale, joka elää jossain poikkeusoloissa.
Jokaisella sukupolvella on ollut omat pelkonsa ja vaikeutensa. Maailman tilanne on paljon valoisampi kuin 1940-luvulla elävillä. Siinä on teille vertailukohde. 90-luvun lamakin oli pikkujuttu siihen verrattuna.
Olen syntynyt 1960-luvun alussa. Mun aikana ei ole ollut muuta kuin parempaan päin menoa. (1990-luvun lama tuli ja meni. Ei sen suurempaa eikä koskettanut kaikkia.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut sama ja paha aina. Mutta se tulee esiin nyt, todelliset kasvot kaikilta. Ja siitä voi lähteä parantamaan yksityiskohtia. Sodat ovat yllätys täälläpäin.
Teeskentely oli turvallista aikaa.
Oletan, että tuo ystävyysteeskentely harmitti sodassa olleita.
Synnytystuskia. Kevät on puhkeamassa ja silloin kesä on lähellä.
Emme edes tiedä, mitä johtavat suurvallat ovat sopineet ohi meidän.
Rahoitamme ja kehitämme koko ajan kiinaa ostamalla sieltä tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Luultiin oikeesti, että itänaapurimme demokratisoituu.
Yritän olla ajattelematta. En siksi, että "poissa silmistä, poissa mielestä", vaan sen vuoksi, että minä en niille voi mitään tehdä. Sen voin tosin tehdä, että olen ystävällinen ja avoin sukupuolesta, uskonnosta, iästä tai kulttuurista riippumatta ja toivoa, että hyvä leviää ruohonjuuritasolla.
Sodan läheisyys ja uhka huolettaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se putinkin ilmoittanut kansalleen, että ihan kaikki venäjän resurssit menevät Kiinaan. Hulluutta
Vierailija kirjoitti:
Ja syyllisiä ei ole temuttajat, vaan yritykset, jotka on vienyt toiminnot Kiinaan. Siis ihan suomalaisia brändituotteita tehdään kiinassa. Tällainen suututtaa. (Esim suomalaisiksi miellettyjä astioita tehdään kiinassa.)