Perustat hämyisen hautaustoimiston - Minkä annat sille nimeksi?
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Ikävien asioiden ja surunkin keskellä on hyvä nauraa, jopa vakaville asioille. Mulla pelko 2 läheisen terveyden puolesta, toinen jo ikäihminen, mutta tämä ketju sai naurunpyrskähdyksiäkin aikaan. Nauretaan ja hullutellaan, se tekee meille kaikille hyvää.
Niin se on. Vaikka aihe on kamala, sitäkin voi käsitellä hyvällä maulla. Eihän tässä ihmisiä pilkata. Yrittäjiä korkeintaan, mutta saavat mainosta samalla.
Vainajien hävitystä luottamuksella, hienovaraisesti ja utelematta. SEMENTTIPAINO OY
Mie oon lukenu näitä miun 90+ kummisetän kanssa ja molemmat nauretaan veet silmissä. Nauru pidentää ikää!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä himputti on hämyinen hautaustoimisto?! Minulle tulee mieleen hämäräperäinen, enkä asioisi sellaisessa. Hämyisessä on siis koko liikeidea lähtökohtaisesti pielessä, eikä siinä mikään vitsikäs nimi auta.
Ei näitä nimiä saa oikeallekaan antaa.
Tarjoamme, ruhtinaallista korvausta vastaan, läheisillenne kaukomatkan avaruuteen jossa hänen tuhkansa leviävät ikiavaruuteen. Tuo uurna, me hoidamme loput. Lähettipalvelu Sukkula Venukseen.
Lappeen rannan hautaus toimisto Osake yhtiö
Onko hautajaisjärjestelyt liian kalliita tai liian raskaita? Haluatko välttää sukulaisten kahvituksen ja papin jorinat? Tuo vainaja meille ja maksamme siitä kohtuullisen korvauksen. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta. Terveisin lemmikkieläinhoitola Haukku, Hamsteri ja Hassu kissa. Pst. Myymme jauhelihaa, rustoja ja luuta eläinruoaksi.
Hautaustoimisto Tuonelan Lautturi
Osta oma kirstusi jo tänään! Rahat takaisin ellet ole tyytyväinen!
Sen minkä hautaamme niin se siellä pysyy.
Petterin tunninjuna
Kivityökurssi 3000,- Opit nakuttamaan läheisesi nimen, kuolin- ja syntymäpäivän meiltä ostamaasi hautakiveen. Kultauksen ja kiven siirron haudalle maksat sinä.
Kalman Katku. Kampaamo Katkun tytäryhtiö ja samaa konsernia, johon kuuluu myös lokayhtiö Paskan Katku. On pörssissä, ei kun sijoittamaan.
Post Mortem, Tuonen Lehto, Kuumaa Tuhkaa.
Lusikka Nurkassa / Lusikka-nurkka jos olisi kieli poskessa mutta eihän se varmaan asiakkaita saisi.
Joutsenlaulu menisi varmaan paremmin sointuvana
Hautaustoimisto Tuhkatkin pesästä.
Tehokasta ja luotettavaa krematoriopalvelua kauttamme.
Tyhjennämme puolestasi myös kaiken rahanarvoisen vainajan asunnosta.
Maa kutsuu