Perustat hämyisen hautaustoimiston - Minkä annat sille nimeksi?
Kommentit (422)
Hautauspalvelu Taivaan puutarha, os. Puutarhantie 666, Piru eiku Pori
Kaunis Kuolema
Vainajan meikkaus, kampaus ja botox -15% syyskuun ajan. Voit samalla teettää kauneushoidon myös itsellesi.
Kuolon korjaus.
Korjaa tavallaan sen kuolon aiheuttamat seuraukset. Työorientoirunut asenne palvelussa.
Mikä himputti on hämyinen hautaustoimisto?! Minulle tulee mieleen hämäräperäinen, enkä asioisi sellaisessa. Hämyisessä on siis koko liikeidea lähtökohtaisesti pielessä, eikä siinä mikään vitsikäs nimi auta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis Kuolema
Vainajan meikkaus, kampaus ja botox -15% syyskuun ajan. Voit samalla teettää kauneushoidon myös itsellesi.
Siinä on kiva mötköttää mummuvainaan kans vierekkäisil penkeil kaunistumassa 😂
Drive-in hautauspalvelu - voit hakea arkun asukkaineen suoraan noutopisteeltämme ja käydä kippaamassa sisällön valmiiksi kaivettuun hautaan. Helppoa ja edullista ilman aikaa ja vaivaa.
Tuonelan lautturi oy.
Kalmon kuljetusta ja hautausta jo vuodesta 1956 tyytyväisyystakuulla. Järjestämme myös lauttamatkoja Viroon, eläville ja kuolleille. Viimeinen matka mummin seurassa.
Hautaustoimisto joka kuoppaa kaivaa.
Hautaustoimisto Mummon Mullat, ne kepeimmät.
Kaivaa, kaivaa, kohta olet jo vainaa. Ei hyötyy ilman kipuu. Kaiva itse hautasi, kuluta kaloreita ja kasvata lihaksiasi.
Ikävien asioiden ja surunkin keskellä on hyvä nauraa, jopa vakaville asioille. Mulla pelko 2 läheisen terveyden puolesta, toinen jo ikäihminen, mutta tämä ketju sai naurunpyrskähdyksiäkin aikaan. Nauretaan ja hullutellaan, se tekee meille kaikille hyvää.
En perusta hämyistä vaan todella kirkkaasti valaistun ja valkoisella sisustetun, koko henkilökunta täysvalkoisissa puvuissa ja nimeksi joko
Portaat taivaaseen
tai
Kävele valoon