Miten kukaan uskaltaa kysyä neuvoja vaikka SAIRAUTEEN tältä palstalta? Ihmiset länkyttävät huvikseen valheellista paskaa täällä
Hirveä riski kysyä mitään lääkärin neuvoja. Mistä tietää, onko vastaaja oikeasti lääkäri vai joku itse ansioitunut hullu?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Se on vain näkökulmien luomiseksi. Viralliset sivut on erikseen.
Meinaat siis niitä joissa lukee official?
Ap
Sairas pitää olla päästään, jos kysyy neuvoja sairauteen täällä.
Kokemuksia ehkä ihmiset toivoo ja vertaistukea.
Oikeasti kannattaa mennä lääkäriin.
Just pari päivää sitten oli joku joka kirjoitti kissansa labratulokset tänne ja kysyi neuvoa että mitä tehdä. Mietin, mitä näiden ihmisten päässä liikkuu.
Kyllä monesti ne, jotka sairastavat samaa sairautta, niin tietävät enemmän mitä julkisen puolen lääkärit.
Tämähän on ihan vitsiperiaatteella toimivaa. Itse ainakin käyn täällä viihdyttämässä itseän,
Yleensä sairauksiin haetaan apua terveysasemalta eikä anonyymien luusereiden asuttamalta nettipalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Just pari päivää sitten oli joku joka kirjoitti kissansa labratulokset tänne ja kysyi neuvoa että mitä tehdä. Mietin, mitä näiden ihmisten päässä liikkuu.
Varmaan samaa mitä tutkimuksen mukaan liikkuu kissojenkin päässä eli ei mitään.
Esim. se yksi unettomuusketju oli hyvä. Täältä löytyy vertaistukea, ja provoilijat voi jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ihan vitsiperiaatteella toimivaa. Itse ainakin käyn täällä viihdyttämässä itseän,
Sama täällä, ihan huvikseni keksin aina jotain jos on muuten tylsää.
Pitää itse harkita AINA. Ja miettiä onko se järkevää vai hulluutta. Voi kysyä erikoislääkäriltä jos epäilyttää joku asia, jos on jotain vakavaa. Osa voi olla virheellisiä tietoja, koska se on arvontaa ja kysyjä päättää mikä osuu lähemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Esim. se yksi unettomuusketju oli hyvä. Täältä löytyy vertaistukea, ja provoilijat voi jättää omaan arvoonsa.
Mitä nyt se sama ketju poistettiin ensin 10 kertaa koska se oli asiaton, kai modekin lopulta sitten kyllästyi.
Tämä palsta on PASKANJAUHAJIEN kokoontumispaikka. Ihan sama mikä aihe, niin vastaus on kaikkeen persereikä. Suomalaisten taso on Persutasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan tiedoksi: kuka vaan voi tehdä tänne ketjun, jossa lukee otsikossa OFFICIAL. T. Official-hullu
Ei tulisi mieleenkään täältä kysyä mitään sairauksiin liittyvää. Google on sitä varten, että voi itse tutkia asiaa, mutta lääkäri on ainoa luotettava taho sairauksien hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan tiedoksi: kuka vaan voi tehdä tänne ketjun, jossa lukee otsikossa OFFICIAL. T. Official-hullu
Tai OFFICAL. Se on luotettavampi 😂
Käypä hoito -suositukset ovat about ainoa lähde johon netissä luotan. Muuten kyllä menen lääkärille.
Tää koko palsta on ylösalas suuntautunu totuudesta ja kaikesta muustaki, neuvojen kysyminen on vika asia mitä mä tekisin täällä
Kyllä sen totuuden pystyy suodattamaan valheesta jos näitä lukee paljon. Se on vaativa laji mutta kyllä siihen pystyy