Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan musiikkikappaleita joista iho menee kananlihalle

Vierailija
06.09.2025 |

Baba Yetu

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravel: Bolero

Vierailija
2/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa👴 disco

https://suno.com/song/cea2781e-73bc-436a-9204-5b2a3ac58d7d

Ou jee! 👴🏻👍🏻🕺🏻💃🥳🧺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canção do mar

Vierailija
4/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miriam Makeba, Forbidden games

Vierailija
5/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa musiikista minkäänlaista tunnereaktiota, sillä omaan niin tarkasti virittyneen kuuloaistin ja analyyttisen musiikillisen älyn, että jokainen kappale avautuu minulle täysin rakenteellisena kokonaisuutena.

Kuulen välittömästi sävelkulkujen kaavamaisuuden, sointujen funktiot, tuotannon kerroksellisuuden ja rytmisten ratkaisujen tarkoituksenmukaisuuden. Jokainen elementti asettuu paikoilleen kuin matemaattinen palapeli ennakoitava, looginen ja hallittu.

Missä muut ehkä vaipuvat tunteisiin, minä erottelen taajuuksia, tempoja ja modulaatioita. Jokainen vibrato, jokainen miksauspäätös ja jokainen dynamiikan muutos rekisteröityy tietoisuuteeni kuin signaali oskilloskoopissa. 

Tämä ei ole ylimielisyyttä, vaan yksinkertainen seuraus siitä, että musiikillinen ymmärrykseni ja kuuloherkkyyteni ovat kehittyneet poikkeuksellisen korkealle tasolle.

Siinä missä musiikki monelle on pakopaikka tai tunnekuohu, minulle se on kuin kirurginen toimenpide tarkkaa, hallittua ja täysin vapaa häiritsevistä tunneimpulsseista.

Vierailija
6/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diamant. 

Vierailija
7/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputanssi

Vierailija
8/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albinonin Adagio.

Kuuntelin eilen (palstan mentyä kiinni) sen urkuversion, olin pappavainaan requeim.

Itku pääsi, sekä hyvästä soitosta että myös papan muistosta.

(siis Adagion soidessa kannettiin serkkujen kanssa papan arkkua ulos .....)

Vierailija
9/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa musiikista minkäänlaista tunnereaktiota, sillä omaan niin tarkasti virittyneen kuuloaistin ja analyyttisen musiikillisen älyn, että jokainen kappale avautuu minulle täysin rakenteellisena kokonaisuutena.

Kuulen välittömästi sävelkulkujen kaavamaisuuden, sointujen funktiot, tuotannon kerroksellisuuden ja rytmisten ratkaisujen tarkoituksenmukaisuuden. Jokainen elementti asettuu paikoilleen kuin matemaattinen palapeli ennakoitava, looginen ja hallittu.

Missä muut ehkä vaipuvat tunteisiin, minä erottelen taajuuksia, tempoja ja modulaatioita. Jokainen vibrato, jokainen miksauspäätös ja jokainen dynamiikan muutos rekisteröityy tietoisuuteeni kuin signaali oskilloskoopissa. 

Tämä ei ole ylimielisyyttä, vaan yksinkertainen seuraus siitä, että musiikillinen ymmärrykseni ja kuuloherkkyyteni ovat kehittyneet poikkeuksellisen korkealle tasolle.

Siinä missä musiikki monelle on pakopaikka tai tunnekuohu, minulle se on ku

Suosittelen sinulle King Crimsonia

10/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edu Kettusen ihminen.

Vierailija
11/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clint Mansell - Lux Aeterna, elokuvasta Requiem for a Dream

Vierailija
12/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammstein: Puppe

Varsin karmiva tunnelma siinä 😱

Vierailija
13/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä missä musiikki monelle on pakopaikka tai tunnekuohu, minulle se on ku

Mene johonkin muuhun ketjuun avautumaan päänsisäisistä ongelmistasi, kiitos.

Vierailija
14/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Hirvonen -De va kukku de-

Vierailija
16/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakupaavi: Matti Vanhanen on homo joka ei kestä viinaa

Vierailija
17/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kappaleen nimeä mutta elokuvasta Englantilainen potilas, kohtauksesta jossa Almasy lentää Katharine Cliffordin kanssa, kone putoaa ja Almasy vie Katharinen suojaan luolaan.

Ja toinen on Pave Maijasen Ikävä 

Vierailija
18/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Police - Every breath you take.

Monet mietlää kappaleen ihanan romanttiseksi vaikka kyseessä on pakkomielteinen stalkkaus.

Vierailija
19/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen - Ehkä otin, ehkä en

Vierailija
20/99 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisun biisi..

Oi kultaisin tää on kylmä maa, et sydäntäs palelluttaa saa..