Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää oma ikä ja roikkuva naama.

Vierailija
06.09.2025 |

Tuntuu et kukaa mies ei haluu mua.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ IKÄ? Onko yli 30v?

Vierailija
2/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen roikkuvanaamainen. Mutta toisaalta ihan ikäiseni näköinen, kun muihin vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen roikkuvanaamainen. Mutta toisaalta ihan ikäiseni näköinen, kun muihin vertaa.

No joo, mutta ei se oikein lohduta kun en mä edes osaa mieltää itseäni tämän ikäiseksi mitä olen. Tuntuu kuin se olisi ihan joku vieras ihminen joka viettää seuraavaksi viisikymppisiään eikä yhtään sen tutummalta näytä sekään tyyppi joka peilistä katsoo. Lisäksi olen vihdoin ymmärtänyt, ettei elämäni ole miltään osin sellaista millaista aidosti omannäköinen elämäni olisi ja toisaalta tuon tajuaminen selitti myös sen ettei elämänhalu ole ollut oikeastaan ikinä etenkään aikuisiällä mitenkään korkealla. Sitä on vaan väkisin puskenut menemään vaikka kaikki on ollut jotenkin hirveän hankalaa ja sellaista tahkoamista.

Mikään ei ikinä ole mennyt sujuvasti vaan kaiken eteen on joutunut näkemään hirmuisen vaivan vaikka koko asia on jo muutenkin tympäissyt oikein kunnolla, mutta sitä vaan kuvitteli ettei elämän mitään smoothia ruusun terälehdillä tanssimista pidä ollakaan. Muut sai elämässään aikaan vaikka mitä itseään kiinnostavia asioita ja samaan aikaan itse tarvoin kuin jossain h!ton juoksuhiekassa joka vaan upotti mitä enemmän yritin päästä eteenpäin. Olisinpa saanut / ymmärtänyt käyttää tuon kaiken energian omannäköisen elämän rakentamiseen.

Oikeasti vaan v!tuttaa kun alkaa miettiä mitä kaikkea sitä olisinkaan voinut kokea ja saavuttaa. Ei siis mitään hienouksia eikä rikkauksiakaan eikä erityisemmin edes materiaa vaan itselleni tosi tärkeitä asioita ja elämänkokemuksia joita ilman elämä tuntuu aivan turhalta. Vaihtarina antaisin mieluusti pois sen kaiken p askan mitä tässä on saanut niellä.

ei ap

Vierailija
4/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta ei se oikein lohduta kun en mä edes osaa mieltää itseäni tämän ikäiseksi mitä olen. Tuntuu kuin se olisi ihan joku vieras ihminen joka viettää seuraavaksi viisikymppisiään eikä yhtään sen tutummalta näytä sekään tyyppi joka peilistä katsoo. Lisäksi olen vihdoin ymmärtänyt, ettei elämäni ole miltään osin sellaista millaista aidosti omannäköinen elämäni olisi ja toisaalta tuon tajuaminen selitti myös sen ettei elämänhalu ole ollut oikeastaan ikinä etenkään aikuisiällä mitenkään korkealla. Sitä on vaan väkisin puskenut menemään vaikka kaikki on ollut jotenkin hirveän hankalaa ja sellaista tahkoamista.

Mikään ei ikinä ole mennyt sujuvasti vaan kaiken eteen on joutunut näkemään hirmuisen vaivan vaikka koko asia on jo muutenkin tympäissyt oikein

Ps. Äkkipikainen joutuu ansaan ja sen takia esitin alussa olevani ap ja kirjoitin vasta loppuun ei ap, pus pus luuserit

Vierailija
5/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa URHEILLA. Liikkuminen pelastaa kaikelta alakulolta ja saa aikaan monenlaista hyvää oloa. Mulla vaikea päättää mitä kivaa tekisin päivittäin, lähtisinkö salille, juoksulenkille vai koiran kans metsälenkille. Liikunnan jälkeen teen palapeliä, popristikoita, käsitöitä, äänikirjoja, leipomista, kaikkea kiinnostavaa tekemistä löytyy. Kaikki tää antaa vireyttä ja energiaa, ei kerkiä murehtia mitään vanhenemiseen liittyvää. Ja lenkillä painaa nuorempien ohi.

Vierailija
6/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile päälläseisontaa, ei roiku enää naama.

Vierailija
7/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile päälläseisontaa, ei roiku enää naama.      Roikkuupa. Ylähäpäi. 

Vierailija
8/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi vanheta arvokkaasti.

Vierailija
9/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene korjauttaa, pääset siitäkin vaivasta.

Vierailija
10/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene korjauttaa, pääset siitäkin vaivasta.

Maksaa vtusti ja voi mennä pieleen.

Vierailija
11/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harrastaa  kasvojumppaa. voi helpottaaa tilannetta. mutta aikamoista se naaman vääntely on. Youtubesta löytää.

Vierailija
12/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh voit lohduttautua sillä, että kaikille tulee ikää ja naama alkaa roikkumaan - ellei sitten kuole.

Vierailija
13/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa URHEILLA. Liikkuminen pelastaa kaikelta alakulolta ja saa aikaan monenlaista hyvää oloa. Mulla vaikea päättää mitä kivaa tekisin päivittäin, lähtisinkö salille, juoksulenkille vai koiran kans metsälenkille. Liikunnan jälkeen teen palapeliä, popristikoita, käsitöitä, äänikirjoja, leipomista, kaikkea kiinnostavaa tekemistä löytyy. Kaikki tää antaa vireyttä ja energiaa, ei kerkiä murehtia mitään vanhenemiseen liittyvää. Ja lenkillä painaa nuorempien ohi.

Tämä. 

Muutenkin mitä väliä, jos ei kelpaa miehille enää vanhemmiten? Sitten ei kelpaa. Eihän sille asialla mitään voi. Ei voi päättää muiden puolesta, että kelpaa heille. Jos kaikki miehet haluavat nuoren naisen, eihän asialle sitten mitään voi. Muutenkin, miksi olla sellaisen kanssa, joka ei arvosta ja pidä sellaisena kuin on? Ihan täysin turhaa. 

Tärkeintä on oppia olemaan itse sinut itsensä kanssa, kun alkaa tulla ikää ja on ohittanut nuoruuden ikävaiheen. Henkiset asiat ja arvot, hyvinvointi tulevat keskeisiksi.

Vierailija
14/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harrastaa  kasvojumppaa. voi helpottaaa tilannetta. mutta aikamoista se naaman vääntely on. Youtubesta löytää.

Toimii, jos harrastaa säännöllisesti eli päivittäin.

Vierailija
15/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset ole todellakaan nuorenakaan saaneet ihastuksiaan tai esim. seksiä tarpeeksi, joten mulla ei kyllä tule tuon puoleen olemaan mitään dramatiikkaa sitten aikoinaan vanhenemisen kanssa.

Toki se varmaan tuntuu sitten oudolta, kun huomiota ei enää tule ja muuttuu seksuaalisesti epäkiinnostavaksi.

Vierailija
16/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole todellakaan nuorenakaan saaneet ihastuksiaan tai esim. seksiä tarpeeksi, joten mulla ei kyllä tule tuon puoleen olemaan mitään dramatiikkaa sitten aikoinaan vanhenemisen kanssa.

Toki se varmaan tuntuu sitten oudolta, kun huomiota ei enää tule ja muuttuu seksuaalisesti epäkiinnostavaksi.

Eikö sitten voisi opetella ajattelemaan, että aikansa kutakin. Olla kiitollinen siitä, mitä on itse aikanaan saanut ja olla iloinen muiden, nuorempien ihmisten puolesta nyt tässä hetkessä.

Vierailija
17/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolankahoitoa kannattaa kokeilla. Vaikka se maksaa, mutta jos oma ulkonäkö häiritsee kovasti ja päivittäin, niin on sen arvoista 😊

Vierailija
18/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa näistä olis apua. Tein ton viimeisen kerran, oli helvetin kipeä kaula seuraavana päivänä :D

Vierailija
19/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hämminkiä. Miesten paksunahkainen iho roikkuu vielä enemmän. 

Vierailija
20/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitten voisi opetella ajattelemaan, että aikansa kutakin. Olla kiitollinen siitä, mitä on itse aikanaan saanut ja olla iloinen muiden, nuorempien ihmisten puolesta nyt tässä hetkessä.

Lässyn lässyn. Omaa elämäänsä sitä jokainen elää, ja yksinäisyys on myrkkyä, jos kumppania kaipaa. Joo, eihän sille mitään mahda, mutta kyllä siitä saa surullinen olla.