Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää oma ikä ja roikkuva naama.

Vierailija
06.09.2025 |

Tuntuu et kukaa mies ei haluu mua.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkoholin käyttö ja panosta nukkumiseen ja terveelliseen ravintoon. Huomaat eron

Vierailija
62/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta alkoholin käyttö ja panosta nukkumiseen ja terveelliseen ravintoon. Huomaat eron

En ole ap, mutta mä varmaan kompaistuisin omaan naamaani jos käyttäisin alkoholia, söisin epäterveellisesti ja/tai nukkuisin huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olenkin 19v eikä minulla ole teidän vanhusten ongelmia. Hihihi.

Vierailija
64/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama roikkuu vähä ja ikää 43, mutta koko ajan vaan enemmän ja enemmän saa huomioo miehiltä. Johtunee siitä, et nuorempana olin harmaavarpunen ja nykyään ikätoverini ovat enemmän tai vähemmän plösähtäneitä ja itse urheilullinen, joten toki oman ikäisistään kiinnostuneet sitten kääntää katseensa muhun. 

Vierailija
65/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naama roikkuu vähä ja ikää 43, mutta koko ajan vaan enemmän ja enemmän saa huomioo miehiltä. Johtunee siitä, et nuorempana olin harmaavarpunen ja nykyään ikätoverini ovat enemmän tai vähemmän plösähtäneitä ja itse urheilullinen, joten toki oman ikäisistään kiinnostuneet sitten kääntää katseensa muhun. 

Kivat sulle!

Vierailija
66/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, kävin kampaajalle olen tyytyväinen itseeni!

Vierailija
67/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olenkin 19v eikä minulla ole teidän vanhusten ongelmia. Hihihi.

Se aika tulee hujauksessa. Elämä on oikeastaan aika lyhyt.

Vierailija
68/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen roikkuvanaamainen. Mutta toisaalta ihan ikäiseni näköinen, kun muihin vertaa.

No joo, mutta ei se oikein lohduta kun en mä edes osaa mieltää itseäni tämän ikäiseksi mitä olen. Tuntuu kuin se olisi ihan joku vieras ihminen joka viettää seuraavaksi viisikymppisiään eikä yhtään sen tutummalta näytä sekään tyyppi joka peilistä katsoo. Lisäksi olen vihdoin ymmärtänyt, ettei elämäni ole miltään osin sellaista millaista aidosti omannäköinen elämäni olisi ja toisaalta tuon tajuaminen selitti myös sen ettei elämänhalu ole ollut oikeastaan ikinä etenkään aikuisiällä mitenkään korkealla. Sitä on vaan väkisin puskenut menemään vaikka kaikki on ollut jotenkin hirveän hankalaa ja sellaista tahkoamista.

Mikään ei ikinä ole mennyt sujuvasti vaan kaiken eteen on joutunut näkemään hirmuisen vaivan vaikka koko asia on jo muutenkin tympäissyt oikein

Kyllä meitä juuttuneita on muitakin. Mutta voi vaan keskittyä loppuaikaan. Kääntää uusi sivu. Jotenkin.

Vierailija
69/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useimpien elämässä ole ollut vaikeita haasteita keski-ikään mennessä. Hyvinkin vaikeita asioita. Mutta ne täytyy käsitellä ja jatkaa elämää. 

Vaikka ei saisi mitä haluaa, on varmaankin jokaisella jotakin mistä iloita kuitenkin.

Vierailija
70/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, niin leukalinja kiristyy :)

Vierailija
71/71 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ IKÄ? Onko yli 30v?

Lol nyt vasta huomasin tämän kommentin.

Itse oletin ap:n olevan monta kymmentä vuotta vanhempi kuin minä, sillä ei huomion määrä ja miesten halut ainakaan vielä 30+ laske mitenkään.