Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmeja

Vierailija
06.09.2025 |

Kuinka yleistä tää on? Olen ollut puolisoni kanssa noin yhdeksän vuotta, enkä ole koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa. Olen siis itse nainen.

Alussa oli yritysta, mieheni sormetti ja antoi suuseksiä ja leluja on kokeiltu. En vain oikein pitänyt niistä ja ne on jääneet. Itsekseni saan aika helposti. Puolison kanssa seksi on nykyään sitä, että on yhdyntää, mies laukeaa ja se on siinä. Joskus jos olen kiihottunut, hoitelen itseni sormilla. Seksi ei ole mulle kovin tärkeää, mutta kumppanin takia harrastamme sitä. Vaikka välillä itseänikin haluttaa, jos sille päälle satun. Onhan se kiva katsoa, kun toinen nauttii. Ja se läheisyys on mukavaa. En tiedä, onko mun mahdoton saada orgasmia kumppanin kanssa. Tämä on pisin parisuhteeni ja en ole aiemmissakaan suhteissani saanut. 

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin. mutta ihan palstalla netissä kuitenkin.

Vierailija
142/152 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä kertonut, että en saa miesten kanssa helposti orgasmia. Aiemmin oli ollut yksi lyhytaikainen seurustelukumppani jonka kanssa sain kaksi kertaa. Siinä vaiheessa en ollut saanut vakipanon kanssa kertaakaan. Moni keskustelussa kirjoitti, että miehissä vika ja vakipano ei ole mulle sopiva petikumppani. Ei mennyt millään jakeluun, että vika on mussa itsessä. Mun korvien välissä se vika. En vain jotenkin pysty rentoutumaan. Yksin ollessa saan helposti. Sain vain haukkuja niskaan ja nuo kirjoitukset saivat mut tuntemaan itseni vialliseksi.

No sitten kerroin, että viimein sain vakipanon kanssa niin. että mies pani takaapäin ja mä käytin klitoriskiihotonta. No tämä oli joidenkin mielestä väärin saatu orgasmi. Joku siellä soitti suutaan, että ei koskaan huolisi naista joka ei saa orgasmia yhdynnällä. Melkoinen tuuri on kyllä sitten miehellä käynyt, jos kaikki petikumppaninsa on saanut yhdynnällä orgasmin, kun fakta on kuitenkin, että moni nainen ei saa sillä tavalla.

Mulle vittuiltiin, että niin sait orgasmin itsetyydytyksellä kun mies pani samalla. Niin no seksiä se lelunkin käyttö on enkä ymmärrä miksi oli väärin saatu orgasmi. Mä olin iloinen asiasta, että viimein sain orgasmin vakipanon kanssa, mutta sitten mut tultiin teilaamaan ja taas tuli paha mieli. 

En mä edelleenkään joka kerta saa orgasmia, mutta silti haluan seksiä. Mä olen aina halunnut seksiä miesten kanssa vaikka en saisi orgasmia. Oikea kulli pillussa poistaa panetuksen. Nautin suuseksistä, sormetuksesta ja yhdynnästä. Vakipanon kanssa on parasta seksiä mitä olen koskaan saanut ja tätä mieltä olin jo ennen ensimmäistäkään orgasmia. Eikä ole muuten miehiä haitannut se, että en saa orgasmia. Ovat kyllä yrittäneet auttaa siitä kuten vakipanokin, mutta ei orgasmi väkisin yrittämällä tule ja alkaa vain turhauttamaan. Nautin kyllä kun mua nuollaan, mutta kyllä mä alan jossakin kohtaa haluamaan kullia sisälle.

Joidenkin mielestä ei kannata harrastaa seksiä, jos ei saa orgasmia, mutta anteeksi nyt vain mä en ymmärrä tuota logiikkaa. Jos mä nautin seksistä myös ilman orgasmia ja haluan sitä, niin miksi en harrastaisi seksiä? Kyllä muakin panettaa eikä mikään lelu ja itsetyydytys korvaa miehen aitoa kullia, miehen kosketusta, hyväilyjä ja sitten kun mies ottaa mut. 

Joku kirjoitti, että ap:n kannattaa vaihtaa naisiin. Tuokin on typerä kehotus. Ei kaikkia kiinnosta naiset. Mäkin olen hetero ja haluan miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen täällä kertonut, että en saa miesten kanssa helposti orgasmia. Aiemmin oli ollut yksi lyhytaikainen seurustelukumppani jonka kanssa sain kaksi kertaa. Siinä vaiheessa en ollut saanut vakipanon kanssa kertaakaan. Moni keskustelussa kirjoitti, että miehissä vika ja vakipano ei ole mulle sopiva petikumppani. Ei mennyt millään jakeluun, että vika on mussa itsessä. Mun korvien välissä se vika. En vain jotenkin pysty rentoutumaan. Yksin ollessa saan helposti. Sain vain haukkuja niskaan ja nuo kirjoitukset saivat mut tuntemaan itseni vialliseksi.

No sitten kerroin, että viimein sain vakipanon kanssa niin. että mies pani takaapäin ja mä käytin klitoriskiihotonta. No tämä oli joidenkin mielestä väärin saatu orgasmi. Joku siellä soitti suutaan, että ei koskaan huolisi naista joka ei saa orgasmia yhdynnällä. Melkoinen tuuri on kyllä sitten miehellä käynyt, jos kaikki petikumppaninsa on saanut yhdynnällä orgasmin, kun fakta on kuitenkin, että

Se on juuri Kh joka on hyökännyt kimppuusi. Hänen mielestä naistet ei nauti kullista, kun ei saa orgasmia eikä nainen  saa itse hyväillä klitoristaan kun se on muuten naisen runkkausta. Älä välitä siitä vaan nauti nillä tavoilla millä pystyt ja onnistut. Siitä olen kumminkin varma, että toiset miehet vain sopii paremmin ja heidän kemiansa saa naisen herkemmäksi saamaan orgasmeja. Ei ole siten tekniikasta kiinni vaan kemioiden sopivuudesta. 

Vierailija
144/152 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
145/152 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku siellä soitti suutaan, että ei koskaan huolisi naista joka ei saa orgasmia yhdynnällä. Melkoinen tuuri on kyllä sitten miehellä käynyt, jos kaikki petikumppaninsa on saanut yhdynnällä orgasmin, kun fakta on kuitenkin, että moni nainen ei saa sillä tavalla."

Joo pitää muistaa että moni nainen feikkaa edelleen. Ja voin kuvitella että herkempi nainen etenkin varmaan feikkaa yhdyntäorkun jos kuulee miehen asenteista ja huomaa toiminnasta, että naisen pitää saada siinä panossa eikä häntä kuunnella. Niinpä varmaan noiden tiettyjen joka pano sitten "oppii" äkkiä saamaan sen "yhdyntäorgasmin". 

Itse en ole orkkua feikannut enkä tiedä miten sen tarkalleen tekisi mutta kai joillekin menisi läpi mikä vaan? Yhdynnässä saan ihan helposti eikä siihen mulla mitään kemioita tarvita vaan tarpeeksi paksu varustus (ihan tavanomainen riittää arvioni mukaan), lämmittelyä alle niin että olen kiihottunut ja sen verran kestoa että jaksaa pari minuuttia painaa kunnolla menemään. Ja tietenkin mulle sellainen olo että saan siinä vain olla ja nauttia. Saan vain takaapäin pannessa helposti, muissa asennoissa tosi vaikeaa ja ratsailla ihan mahdotonta. 

Ja ihan yhtä paljon nautin jos mies vaikka lusikassa tai takaapäin sormettaa mulle orkun. Tällä palstalla on kyllä osa porukasta ihan pillastuneita muiden orkuista, mikä lie heillä hätänä. 

Vierailija
146/152 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku siellä soitti suutaan, että ei koskaan huolisi naista joka ei saa orgasmia yhdynnällä. Melkoinen tuuri on kyllä sitten miehellä käynyt, jos kaikki petikumppaninsa on saanut yhdynnällä orgasmin, kun fakta on kuitenkin, että moni nainen ei saa sillä tavalla."

Joo pitää muistaa että moni nainen feikkaa edelleen. Ja voin kuvitella että herkempi nainen etenkin varmaan feikkaa yhdyntäorkun jos kuulee miehen asenteista ja huomaa toiminnasta, että naisen pitää saada siinä panossa eikä häntä kuunnella. Niinpä varmaan noiden tiettyjen joka pano sitten "oppii" äkkiä saamaan sen "yhdyntäorgasmin". 

Itse en ole orkkua feikannut enkä tiedä miten sen tarkalleen tekisi mutta kai joillekin menisi läpi mikä vaan? Yhdynnässä saan ihan helposti eikä siihen mulla mitään kemioita tarvita vaan tarpeeksi paksu varustus (ihan tavanomainen riittää arvioni mukaan), lämmittelyä alle niin että olen kiihottunut ja sen verran kestoa että jak

No jopas olikin hyvä kirjoitus!

Vierailija
147/152 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten kerroin, että viimein sain vakipanon kanssa niin. että mies pani takaapäin ja mä käytin klitoriskiihotonta. No tämä oli joidenkin mielestä väärin saatu orgasmi. Joku siellä soitti suutaan, että ei koskaan huolisi naista joka ei saa orgasmia yhdynnällä. Melkoinen tuuri on kyllä sitten miehellä käynyt, jos kaikki petikumppaninsa on saanut yhdynnällä orgasmin, kun fakta on kuitenkin, että

Vibralla saatu orgasmi on ihan yhtä aito kuin muutkin orgasmit. Täällä yritetään vain rajoittaa naisten seksuaalisuutta ja käyttäytymistä. Naisen tuomitseminen ja vähättely on iskostettu meihin pienestä lähtien. Jos nautit seksistä miehen kanssa, harrasta pois. Ota vibra useammin leikkiin mukaan kun kerran siitä saa apua. 

Vierailija
148/152 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole orkkua feikannut enkä tiedä miten sen tarkalleen tekisi mutta kai joillekin menisi läpi mikä vaan? Yhdynnässä saan ihan helposti eikä siihen mulla mitään kemioita tarvita vaan tarpeeksi paksu varustus (ihan tavanomainen riittää arvioni mukaan), lämmittelyä alle niin että olen kiihottunut ja sen verran kestoa että jak

Jotkun miehet on niin itsekkäitä ja egoistisia että vaikka mikä feikkiulina menee läpi. Pääsevät sitten pullistelemaan kuinka klittaorkku on väärin ja kuinka meikäpoika panee naiset taivaisiin. Näiden miesten kanssa ei tulisi harrastaa seksiä lainkaan.

Tokihan nainen saa nauttia seksistä haluamallaan tavalla. Itse saan suuseksillä ja ratsastaessa helpoiten.

Ja totuuden sana, miehen pitää olla omaan silmään hyvännäköinen jotta halut heräävät. Ja siisti. Nainenkin on visuaalinen. 

Uskon itse, että orkun saamiseen vaikuttaa myönteisesti asenne. Ei saa olla liikaa paineita, ei häpeää, ei piittaa mitä muut sanovat eikä ryhdy pelkästään miehen mieliksi touhuun vaan haluaa  aidosti seksiä. Onhan miehilläkin erektion kanssa ongelmia juuri paineiden, odotusten, häpeän ja muiden ihmisten puheiden vuoksi. 

Vierailija
149/152 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin sellasen feikkauskurssin netissä. Hitsi, että se oli hyvä. Nyt kaikki menee läpi, eikä kukaan epäile mitään. Kokeilin eilen dösässä kun menin töihin. Aika huimaa!

Vierailija
150/152 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllämihet pullistelee ja asettelee naisten orgasmia eri kasteihin. Se on naisten typistämistä!

Vierailija
151/152 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan fakta, että osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Minä olen yksi niistä. Neitsyenä janosin seksiä ja luulin laukeavani siinä samalla tavalla kuin itsekseni. Ei se mennytkään niin. Tarvitsen hyvän fantasian ja just oikeanlaisen kosketuksen tullakseni. Jos olen tarpeeksi kiihottunut, tulen minuutissa tai parissa... mutta aina yksin ollessa.

Mulla on ollut vain kaksi miestä, joten en tiedä, voisinko joskus saada jonkun toisen kanssa. Mun miehet ei oikeastaan vaikuttaneet siltä, että haluavat antaa mulle orgasmin. Kai kummastakin se olisi ollut kiva lisä, mutta yritystä ei juurikaan ole ollut... Täytyy sanoa, että jos saisin orgasmin yhdynnässä, haluaisin seksiä PALJON enemmän :D. 

Viime aikoina olen iskenyt silmäni erääseen mieheen ja olen tullut hänen kanssaan mielessäni. Olisipa ihanaa, jos se olisi totta... Mutta luultavasti parempi olla pettämättä, kun seksi ei kuitenkaan olisi niin tyydyttävää tosielämässä :D

Vierailija
152/152 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan fakta, että osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Minä olen yksi niistä. Neitsyenä janosin seksiä ja luulin laukeavani siinä samalla tavalla kuin itsekseni. Ei se mennytkään niin. Tarvitsen hyvän fantasian ja just oikeanlaisen kosketuksen tullakseni. Jos olen tarpeeksi kiihottunut, tulen minuutissa tai parissa... mutta aina yksin ollessa.

Mulla on ollut vain kaksi miestä, joten en tiedä, voisinko joskus saada jonkun toisen kanssa. Mun miehet ei oikeastaan vaikuttaneet siltä, että haluavat antaa mulle orgasmin. Kai kummastakin se olisi ollut kiva lisä, mutta yritystä ei juurikaan ole ollut... Täytyy sanoa, että jos saisin orgasmin yhdynnässä, haluaisin seksiä PALJON enemmän :D. 

Viime aikoina olen iskenyt silmäni erääseen mieheen ja olen tullut hänen kanssaan mielessäni. Olisipa ihanaa, jos se olisi totta... Mutta luultavasti parempi olla pettämättä, kun seksi ei kuitenkaan olisi niin tyydyttävää tosielämä

Miksi te tyydytte miehiin, jotka tyydyttvät teitä puolivillaisesti ja sitten ihmettelette ettei tule orgasmeja. Miksette alunperin jo valitse sellaista miestä, joka laittaa 100% kyvyistään teidän tyydyttämiseen omasta halustaan. Jolle  naisen tyydyttäminen on kunnia-asia. Luulisi selviävän jo alussa ekoilla kerroilla ja asenteekin saa selväksi keskustelemalla. Kun aloin seurustelemaan ensimmäisen tyttöystävän, nykyisen vaimoni kanssa, suutelin ja sormetin häntä parina viikonloppuna ennen kuin suostuin yhdyntään. Arvata saattaa että hän kävi kuumana ja korkeilla kierroksilla. Orgasmikin tuli heti muutamalla työnnöllä. Mitä pidemmälle suhden mennyt niin sen enemmän joutunut panostamaan siihen, että hänet saa etukäteen jo tarpeeksi halukkaaksi ja sittenkin joutunut täysillä panostamaan, jotta saanut varmistettua hänen orgasminsa. Toki se on helpottanut paljon että hän on luottanut siihen, että olen aina panostanut hänen tyydyttämiseen ja orgasmit olleet aina varmoja. Miksi tyydytte miehiin jotka ei teidän tyydyttämiseen panosta. Mies joka ei panosta, ottaa ison riskin naisensa menettämiseen, koska jos nainen tyytymättömänä käy vieraissa ja löytää patevän häneen panostavan miehen, niin erohan siitä syntyy. Sitten ihmetellään että miten kävi. Vaatikaa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän