En saa orgasmeja
Kuinka yleistä tää on? Olen ollut puolisoni kanssa noin yhdeksän vuotta, enkä ole koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa. Olen siis itse nainen.
Alussa oli yritysta, mieheni sormetti ja antoi suuseksiä ja leluja on kokeiltu. En vain oikein pitänyt niistä ja ne on jääneet. Itsekseni saan aika helposti. Puolison kanssa seksi on nykyään sitä, että on yhdyntää, mies laukeaa ja se on siinä. Joskus jos olen kiihottunut, hoitelen itseni sormilla. Seksi ei ole mulle kovin tärkeää, mutta kumppanin takia harrastamme sitä. Vaikka välillä itseänikin haluttaa, jos sille päälle satun. Onhan se kiva katsoa, kun toinen nauttii. Ja se läheisyys on mukavaa. En tiedä, onko mun mahdoton saada orgasmia kumppanin kanssa. Tämä on pisin parisuhteeni ja en ole aiemmissakaan suhteissani saanut.
Kommentit (152)
KH saa kirjoittaa ihan mitä itse haluaa. Ja sen totisesti tekeekin. Tämä koskee käsittääkseni täällä kaikkia muitakin?
Mitä mieltä muuten olet KH:n kommenteista? Ovatko ne toistamiseen samaa paskaa vai asiallista keskustelua? Tähän haluaisi sinulta vastauksen.
Anteeksi, että en keskustele, miten SINÄ haluaisit. Olet pahoillani tästä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma korvien välissä.
Samaa mieltä. Ja nyt ap:n tulisikin tehdä tutkimusmatka itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma korvien välissä.
Miten voi olla liian vaikeata tajuta, että naisen orgasmi tulee aivan samoin kuin miehenkin, alapäästä ja se tarvitsee silloin stimulaatiota. Ei se tule ainakaan yksi, korvienvälistä.
Ap:n tulisi tosiaankin tehdä sisäinen tutkimusmatka omaan seksuaalisuuteensa. Sitä ei pysty yksikään mies tekemään. Kukaan muu ei pysty tätä asiaa ratkaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma korvien välissä.
Miten voi olla liian vaikeata tajuta, että naisen orgasmi tulee aivan samoin kuin miehenkin, alapäästä ja se tarvitsee silloin stimulaatiota. Ei se tule ainakaan yksi, korvienvälistä.
Älä jaksa. Miten nainen voi sitten saada orgasmin unissaan. Hierooko se itseään nukkuessaan?
Toivottavasti et ole parisuhteessa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
KH saa kirjoittaa ihan mitä itse haluaa. Ja sen totisesti tekeekin. Tämä koskee käsittääkseni täällä kaikkia muitakin?
Mitä mieltä muuten olet KH:n kommenteista? Ovatko ne toistamiseen samaa paskaa vai asiallista keskustelua? Tähän haluaisi sinulta vastauksen.
KH:n kommentit ovat aina sitä samaa vanhaa p.skaa. Ihan joka kerta sama agenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kirjoituksissa on kuitenkin totuuden siemen. Ei naisen tarvitse miestä miellyttääkseen harrastaa orkutonta seksiä. Naisen orkku on yhtä tärkeä kuin miehen. On 2025 eiköhän kaikki voisi jo järkiintyä seksinkin suhteen.
Ei tarvitse kuin muutama palstaketju lukea, niin huomaa mies ja falloskeskeisyyden. Orgasmikuilu on tosiasia, se, että itse saan helposti orkkuja, ei muuta sitä tosiasiaa miksikään, että liian monen naisen seksielämä miehen kanssa on joutavaa pskaa.
Ja mikä edes on KH?
Huutelisitpa samalla innolla misogyynisille miesten orkkua palvoville ja naisten orkkua mitätöiville viesteille, mitä tälle "KH" lle.
KH on ymmärtääkseni klitorishullu? Miettikääpä, jos miehiä tituleerattaisiin penishulluiksi kun he haluavat penikselleen stimulaatiota ja orgasmenja. Vain naisia haukutaan nautinnon haluamisesta, klitoriksen stimulaation ja orgasmin haluamisesta. Todellakin naisvihamielistä. Ja naisvihamielisyys on monessa naisessakin syvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kirjoituksissa on kuitenkin totuuden siemen. Ei naisen tarvitse miestä miellyttääkseen harrastaa orkutonta seksiä. Naisen orkku on yhtä tärkeä kuin miehen. On 2025 eiköhän kaikki voisi jo järkiintyä seksinkin suhteen.
Ei tarvitse kuin muutama palstaketju lukea, niin huomaa mies ja falloskeskeisyyden. Orgasmikuilu on tosiasia, se, että itse saan
KH:lla nyt vaan on tapana haukkua KAIKKI miehet. En edes tunnista termiä orgasmikuilu, koska meillä saadaan orkun joka kerta, kun hommiin aletaan. Siksi mua v.tuttaa noi KH:n spammaukset täällä ja sen lapselliset yleitykset, että kaikki miehet. Aina sitä samaa p.skaa.
KH:lla nyt vaan on tapana haukkua KAIKKI miehet. En edes tunnista termiä orgasmikuilu, koska meillä saadaan orkun joka kerta, kun hommiin aletaan. Siksi mua v.tuttaa noi KH:n spammaukset täällä ja sen lapselliset yleitykset, että kaikki miehet. Aina sitä samaa p.skaa.
Se, että sinulla on hyvin, ei poista naisten ja miesten välistä orgasmikuilua(naisten häviöksi), joka on tutkitustikin totta. Minullakin on hyvä tilanne, enkä huonoa ja orgasmitonta seksiä harrastaisikaan.
Minusta olisi kuitenkin hienoa, jos samalla kiihkolla vihaisit naisvihamielisiä viestejä kuin tätä kh:ta.
Vierailija kirjoitti:
KH on ymmärtääkseni klitorishullu? Miettikääpä, jos miehiä tituleerattaisiin penishulluiksi kun he haluavat penikselleen stimulaatiota ja orgasmenja. Vain naisia haukutaan nautinnon haluamisesta, klitoriksen stimulaation ja orgasmin haluamisesta. Todellakin naisvihamielistä. Ja naisvihamielisyys on monessa naisessakin syvällä.
Ehei. Täällä ei haukuta naisia, vaan KH:ta.
KH:ta haukutaan siksi, että se ei hyväksi kuin yhden nautintotavan naiselle. Puhe peniksen tuottamasta yhdyntäorgasmista on yhtä triggeroivä kuin Putinille sana n.tsi. Asiasta jauhaminen onkin molemmilla ihan samalla tasolla. Jos nainen alkaa puhua KH:lle saavansa yhdynnässä, hän onkin pian mies. Tämä tapahtuu ihan joka ketjussa, missä asiasta joku yrittää puhua. KH ei vaan kestä muiden mielipiteitä ja siksi ei sovellu keskustelemaan tälläkään palstalla. Naisen ei tulisi nauttiä yhdynnästä IKINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KH:ta haukutaan siksi, että se ei hyväksi kuin yhden nautintotavan naiselle. Puhe peniksen tuottamasta yhdyntäorgasmista on yhtä triggeroivä kuin Putinille sana n.tsi. Asiasta jauhaminen onkin molemmilla ihan samalla tasolla. Jos nainen alkaa puhua KH:lle saavansa yhdynnässä, hän onkin pian mies. Tämä tapahtuu ihan joka ketjussa, missä asiasta joku yrittää puhua. KH ei vaan kestä muiden mielipiteitä ja siksi ei sovellu keskustelemaan tälläkään palstalla. Naisen ei tulisi nauttiä yhdynnästä I
Jään odottamaan yhtä kiihkeitä kannanottoja naisen orgasmia ja nautintoa mollaaviin viesteihin, jopa niihin klitorista vähätteleviin viesteihin. En jää pidättelelemään hengitystä odottaessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KH:ta haukutaan siksi, että se ei hyväksi kuin yhden nautintotavan naiselle. Puhe peniksen tuottamasta yhdyntäorgasmista on yhtä triggeroivä kuin Putinille sana n.tsi. Asiasta jauhaminen onkin molemmilla ihan samalla tasolla. Jos nainen alkaa puhua KH:lle saavansa yhdynnässä, hän onkin pian mies. Tämä tapahtuu ihan joka ketjussa, missä asiasta joku yrittää puhua. KH ei vaan kestä muiden mielipiteitä ja siksi ei sovellu keskustelemaan tälläkään palstalla. Naisen ei tulisi nauttiä yhdynnästä II ihan sama mitä tänne kirjoitan, tuoraivomies jatkaa samaa latuaan aina.
Luultavasti ihan sama mitä tänne kirjoitan, tämä raivommies kääntää sanomiseni miten haluaa, mutta laitanpa nyt kuitenkin.
Ensinnäkin, yleensä aina sanon JOTKUT miehet, eivät kaikki. Ja olen senkin sanonut vissiin sata kertaa, että oikein hyvä jos naiset saavat sen orgasminsa yhdynnässä, hyvä heille tietysti. Totuus kuiyenkin on, että garva saa, ja tosiharva jokakerta. Täälläkin just luin naisen kirjoituksen miten on ehkä saanut kerran vuodessa - kuka mies suostuisi tuohon.
Mutta sitä klitorista rakastankin, koska se tuo mulle päivittäin ihania orgasmeja, ja niistä myös mieheni nauttii. Meillä on kyllä yhdyntöjä useastikkin, ja senkin olen kertonut, että paraaht orkut yleensä saankin, kun mies samalla kun panee, niin hyväilee sitä klitorista. Toivon, että muutkin miehet niin tekisivät, koska täällä paljon naisia jotka eivät saa sillä panolla.
Kyllä minä olen saanut elämäni aikana paljonkin, ja erilaisia orgasmeja. mutta en tajua mitä ne kuuluvat tälle raivomiehelle.
Aina, ihan aina puolustan naisten nautinoja, seksi on ihana asia ja liima puolisoiden välillä. Klitoris on nautintoa varten, joten sitä pitää hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KH:ta haukutaan siksi, että se ei hyväksi kuin yhden nautintotavan naiselle. Puhe peniksen tuottamasta yhdyntäorgasmista on yhtä triggeroivä kuin Putinille sana n.tsi. Asiasta jauhaminen onkin molemmilla ihan samalla tasolla. Jos nainen alkaa puhua KH:lle saavansa yhdynnässä, hän onkin pian mies. Tämä tapahtuu ihan joka ketjussa, missä asiasta joku yrittää puhua. KH ei vaan kestä muiden mielipiteitä ja siksi ei sovellu keskustelemaan tälläkään
Sinä olet sanonut, että miehet. Ja sitten korjannut sanomiasi, kun siitä on huomautettu. Sitten kirjoitat, että miehet (tai ainakin useat).
Joo olen sanonut että se yhdyntä on miesten tapa saada, ja näinhän se onkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KH:ta haukutaan siksi, että se ei hyväksi kuin yhden nautintotavan naiselle. Puhe peniksen tuottamasta yhdyntäorgasmista on yhtä triggeroivä kuin Putinille sana n.tsi. Asiasta jauhaminen onkin molemmilla ihan samalla tasolla. Jos nainen alkaa puhua KH:lle saavansa yhdynnässä, hän onkin pian mies. Tämä tapahtuu ihan joka ketjussa, missä asiasta joku yrittää puhua. KH ei vaan kestä muiden mielipiteitä ja siksi ei sovellu keskustelemaan tälläkään palstalla. Naisen ei tulisi nauttiä yhdynnästä I
Mitä se Kh:n ja Paten haukkuminen auttaa keskusteluissa ei mitään. Tarkoituksenne on saada vain kaikki keskustelut jeesuksen vänkäämiseksi ja tuhottua. Paten iso kullin näyttää olevan yhtä punainen vaate kuin Kh: klitoriksen hehkutus. Paskanjauhaminen ja välihuutelut kertoo enemmän itsestä kuin kelle tarkoitettu, varsinkin kun samat huutelut toistetaan satoja kertoja aina tilanteen tullessa. Ei pystytä olemaa ohittamatta toisten kommetteja jos ei miellytä. Sitten kehdataan vielä sanoa, että toiset toistaa itseään. Suosittelisin katsomaan peiliin missä se suurin vikä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KH:ta haukutaan siksi, että se ei hyväksi kuin yhden nautintotavan naiselle. Puhe peniksen tuottamasta yhdyntäorgasmista on yhtä triggeroivä kuin Putinille sana n.tsi. Asiasta jauhaminen onkin molemmilla ihan samalla tasolla. Jos nainen alkaa puhua KH:lle saavansa yhdynnässä, hän onkin pian mies. Tämä tapahtuu ihan joka ketjussa, missä asiasta joku yrittää puhua. KH ei vaan kestä muiden mielipiteitä ja siksi ei sovellu keskustelemaan tälläkään
Kerrotko vielä, miksi rtiggeröidyt niin pahasti, kun joku toinen nainen kertoo saavansa ja nauttivansa yhdyntäorgasmista. Äläkä viitsi edes alkaa selittämän, että näin ei muka tapahdu. Ei tarvita muuta, kun Pate puhuu vaimostaan, niin sanasota on ilmiliekeissä.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä ole ihan perillä miesten seksuaalisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
No niinhän siinä taas sitten kävi. Miesten tapa. Olisit nyt sanonut vaikka useimpien miesten.
Ongelma korvien välissä.