Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmeja

Vierailija
06.09.2025 |

Kuinka yleistä tää on? Olen ollut puolisoni kanssa noin yhdeksän vuotta, enkä ole koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa. Olen siis itse nainen.

Alussa oli yritysta, mieheni sormetti ja antoi suuseksiä ja leluja on kokeiltu. En vain oikein pitänyt niistä ja ne on jääneet. Itsekseni saan aika helposti. Puolison kanssa seksi on nykyään sitä, että on yhdyntää, mies laukeaa ja se on siinä. Joskus jos olen kiihottunut, hoitelen itseni sormilla. Seksi ei ole mulle kovin tärkeää, mutta kumppanin takia harrastamme sitä. Vaikka välillä itseänikin haluttaa, jos sille päälle satun. Onhan se kiva katsoa, kun toinen nauttii. Ja se läheisyys on mukavaa. En tiedä, onko mun mahdoton saada orgasmia kumppanin kanssa. Tämä on pisin parisuhteeni ja en ole aiemmissakaan suhteissani saanut. 

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko takana olla joku luottamusongelma? Olin pitkään exän kanssa ja vasta yli 10-vuoden suhteen jälkeen aloin saamaan orgasmin, kun itse hieroin samalla. Eron jälkeen tapailin vähän aikaa yhtä miestä, johon olin aika ihastunut. Jo toisella kerralla hänen kanssaan sain orgasmin ihan pelkästään hänen tempuilla.

Vierailija
82/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun KH olet linjoilla, niin mieltä tästä olet? Kysyin tätä sinulta jo aiemmin, mutta sulla taisi olla muita kiireitä, etkä ehtinyt vastata tähän.

Olin itse 35-vuotias kun sain ensimmäisen kerran miehen kanssa. Olin ollut naimisissa ja saanut kaksi lastakin ennen sitä. Avioeron jälkeen päätin että nyt opettelen. Ensimmäisen orgasmini miehen kanssa sain siten että itse hieroin itseäni yhdynnän aikana. Seuraavana sain suuseksissä. Ja suhteellisen nopeasti aloin saada myös yhdynnässä, ja aloin saada myös peräkkäisiä. 

Ydin oli siinä että mun piti hyvinkin tarkasti tiedostaa miten mä saan orgasmin. Miten mun jalat on, mitä lihaksia mun pitää jännittää. Monet sanoo että heidän pitää keskittyä siihen että ovat täydellisen rentoja saadakseen. Mun taas pitää jännittää tiettyjä lihaksia aika paljonkin. Kun mä tunnistin mun orgasmin olennaiset asiat, aloin vain toteuttaa niitä miehenkin kanssa. 

Jos minä pystyin siihen, sinäkin pystyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KH on ymmärtääkseni klitorishullu? Miettikääpä, jos miehiä tituleerattaisiin penishulluiksi kun he haluavat penikselleen stimulaatiota ja orgasmenja. Vain naisia haukutaan nautinnon haluamisesta, klitoriksen stimulaation ja orgasmin haluamisesta. Todellakin naisvihamielistä. Ja naisvihamielisyys on monessa naisessakin syvällä. 

Ehei. Täällä ei haukuta naisia, vaan KH:ta.

KH:ta haukutaan siksi, että se ei hyväksi kuin yhden nautintotavan naiselle. Puhe peniksen tuottamasta yhdyntäorgasmista on yhtä triggeroivä kuin Putinille sana n.tsi. Asiasta jauhaminen onkin molemmilla ihan samalla tasolla. Jos nainen alkaa puhua KH:lle saavansa yhdynnässä, hän onkin pian mies. Tämä tapahtuu ihan joka ketjussa, missä asiasta joku yrittää puhua. KH ei vaan kestä muiden mielipiteitä ja siksi ei sovellu keskustelemaan tälläkään

No et pysty sinäkään kykenevän sivuuttamaan toisten kommentteja. Joten se siitä.

Vierailija
84/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen sanonut että se yhdyntä on miesten tapa saada, ja näinhän se onkin!

No niinhän siinä taas sitten kävi. Miesten tapa. Olisit nyt sanonut vaikka useimpien miesten.

Vähän niin ku Herra Tokmannille. EI koskaan ennen ja silti kuitenkin taas!

Vierailija
85/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KH on sama kuin wanharouva Tyhjäpää, jolla on admin oikeudet. Hän postaa samaa paskaansa jatkuvasti generoidakseen viestiliikenneliikennettä, niitä lukuja tarvitaan kun myyvät mainostilaa tältä saitilta.

Vierailija
86/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun suhteemme oli uusi, oli ihanaa vain olla lähellä, tuottaa nautintoa miehelleni. Hän kyllä kokeili kaikkea, mutta tehokkain oli, kun ollessani erittäin kiihottunut, hiveli terskallaan häpyhuulia, klitorista. En voinut rentoutua, vaan jännitin voimakkaasti. Orgasmi tuli näin, ja sen jälkeen tuntui taivaalliselta, kun hän työntyi sisääni vaginan vielä kouristellessa. Suuseksi onnistui joskus...

Vierailija
87/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KH on ymmärtääkseni klitorishullu? Miettikääpä, jos miehiä tituleerattaisiin penishulluiksi kun he haluavat penikselleen stimulaatiota ja orgasmenja. Vain naisia haukutaan nautinnon haluamisesta, klitoriksen stimulaation ja orgasmin haluamisesta. Todellakin naisvihamielistä. Ja naisvihamielisyys on monessa naisessakin syvällä. 

Ehei. Täällä ei haukuta naisia, vaan KH:ta.

KH:ta haukutaan siksi, että se ei hyväksi kuin yhden nautintotavan naiselle. Puhe peniksen tuottamasta yhdyntäorgasmista on yhtä triggeroivä kuin Putinille sana n.tsi. Asiasta jauhaminen onkin molemmilla ihan samalla tasolla. Jos nainen alkaa puhua KH:lle saavansa yhdynnässä, hän onkin pian mies. Tämä tapahtuu ihan joka ketjussa, missä asiasta joku yrittää puhua. KH ei vaan kestä muiden mielipiteitä ja siksi ei sovellu keskustelemaan tälläkään

Aina, ihan aina puolustan naisten nautinoja.

Miksi sitten dissaan yhdyntäorgasmeja. Koska et kykene itse saamaan niitä? Kysyin tätä jo aiemminkin, mutta en saanut sulta tähän vastausta. Kokeilun nyt uudestaan sitten.

Vierailija
88/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kalltaisiasi on paljon, vaikka muuta väitetäänkin. Neuvo sitä miestäsi, se on mun neuvo.

Mä en myöskään saa orkkuja miehen kanssa, mutta vika ei ole miehessä tai siinä, että olisi taitamaton. Aiheutan itse itselleni turhautumisen, kun en tule helposti. Joskus on ollut lähellä, mutta sitten silti turhaudun ja "fiilis" menee siinä. Ikuisuusongelma ollut, vaikka seksistä nautin silti aina.

Vierailija
89/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt KH täällä olisi esitetty sinulla muutama kysymys, joihin olisi ihan mukavaa saada vastauksesi.

Vierailija
90/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naisiin! Puolisoni vaihtoi ja orkut on taattu joka kerta, vaikka ei edellisissä hetero suhteissa koskaan ollut saanut. Kaikkensa oli yrittänyt ja kiihottunut, mutta ei niin ei. Nykyään tulee ihan todella nopeastikkin ja joskus useampiakin kertoja. Ei kuulemma voinut edes kuvitella kuinka hyvää seksi voi olla. Minulle se on ollut ihan normaalia, koska olen aina ollut naisten ja toisen nautinnon yhtä tärkeänä pitävien naisten kanssa. 

N36

Vierailija
91/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt KH täällä olisi esitetty sinulla muutama kysymys, joihin olisi ihan mukavaa saada vastauksesi.

Alapeukun se suvaitse heittää, mutta normaaliin tapaansa jättää vastaamatta esitettyyn kysymykseen. Ihan sitä normaalia KH laatua.

Vähän sama, kun pelaisi shakkia pulun kanssa. Ensin se kaataa kaikki nappulat ja sen jälkeen paskoo laudalle. Sitten se vaan lentää pois paikalta. Näinhän tän kanssa aina menee.

Vierailija
92/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen sanonut että se yhdyntä on miesten tapa saada, ja näinhän se onkin!

No niinhän siinä taas sitten kävi. Miesten tapa. Olisit nyt sanonut vaikka useimpien miesten.

Vähän niin ku Herra Tokmannille. EI koskaan ennen ja silti kuitenkin taas!

Voi voi KH sua. Sä et vaan opi.

Vierailija
93/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu tapahtumaan taaskaan. Se on aivan varma. Ei se oikeasti halua keskustella vaan haastaa riitaa.

Vierailija
94/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu tapahtumaan taaskaan. Se on aivan varma. Ei se oikeasti halua keskustella vaan haastaa riitaa.

Alapeukun se taas suvaitsi käydä antamassa.

Vierailija
95/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla näyttää olevan kova mielikuvitus kuka niitä alapeukkuja sulle antaa. Voin sanoa,että olet väärässä. 

Vierailija
96/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla näyttää olevan kova mielikuvitus kuka niitä alapeukkuja sulle antaa. Voin sanoa,että olet väärässä. 

Ei aivan välttämättä näin.

Vierailija
97/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuisi itseeni ensin hyvin ja rauhassa. Minkälaisella liikkeellä, paineella ym saan. Säännöllisesti ja kokeillen viivytystä, orgasmin tulon hallintaa ja voimakkuuksia. 

Sitten miehen kanssa läheisyys hetkiä missä ei mennä yhdyntään. Hierontaa, kosketuksia, silitystä, öljyjä ja muuta mikä rentouttaa ja luo keholle turvallisen olon. Saa kiihottaa ja haluta, mutta ei johda seksiin vielä. Molemminpuolista vartaloiden ja olojen tutustumista. Sovittuna joku tietty aika, milloin teette vain tätä, aina kun haluatte jotain yhteistä kivaa. 

Tästä seuraava vaihe on jatkaa tätä mahdolliseen orgasmiin saakka. Ei pakko saada meiningillä, vaan nyt saa saada, jos haluaa! Ja kyllä haluaa, sekä keho että mieli, jos tuota edellä mainittua on tehty tarpeeksi! Ihana vaihe, oma rakas ihminen koskettelee joka paikkaa. Tässäkään harrasteta yhdyntää vielä ja muistetaan keskittyä sinuun.

Ja muistaa että lopettaa voi milloin vain ja jatkaa taas kun siltä tuntuu. Tämäkin on taito mitä jotkut s.terapeutit neuvovat harjoittelemaan ja tekemään välillä, ihan vaikka ei olisi tarvettakaan, koska se luo hallinnan tunnetta. Ja sitä kautta turvallisuudentunnetta, joka taas saa aikaan rentoutumista. Mielen asioita.

Sitten loisin oikein miellyttävän tilanteen, jossa voi olla kaikessa rauhassa, joku tunnelmallinen paikka, ehkä musiikkia ja kynttilöitä, tuoksuja ja öljyä. Hierontaa sinulle, pitkää kuumaa suutelua ja nuolemista/sormetusta, tai mistä nyt pidätkin. Niin lähelle orkkua kuin saa ja sitten vasta yhdyntään. Jos itsensä saa kiihotettua siihen orgasmin rajalle ja ehtii vaihtamaan yhdyntään, niin siinä se sitten tulee. Ja se olisi toivomus.

Tarkoitus olisi opettaa se oma mieli ja keho saamaan siinä. Ensimmäisen kerran jälkeen kun se tulee, niin joka kerta helpommin sitten. Ja eikä tulevaisuudessa tarvitse niin isoja valmistautumisia ja keskittymistä enää.

Ilman paineita ja kiirettä on tärkein. Vaikka tuossa menisi puoli vuotta, tai kuinka kauan tahansa harjoitella, niin se on koko loppuelämän ilo! Ja varmasti mieskin ymmärtää lähteä ja sitoutua tähän kun kerrot kuinka ihanaa ja tärkeää se olisi sinulle ja teille.

Tämä on jostain seksiopas kirjasta joskus opittu, kirjoitin miten muistan ja kuulemma toiminut monille naisille.

Vierailija
98/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aivan välttämättä näin.

No ihan varmasti on, koska reagoit heti minun antamiini alapeukkuihin, enkä mikä ole Kh. Jaksa tota jatkuvaa samaa paskanheittoa lukea, joka pilaa aina kaikki aiheet ja keskustelut. Jokainen tietää jo mitä mieltä Kh on, joten ei tartte tarttua joka v.tuin kerta niihin ja toistaa samaa jargona ikuisuuden.

Vierailija
99/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuisi itseeni ensin hyvin ja rauhassa. Minkälaisella liikkeellä, paineella ym saan. Säännöllisesti ja kokeillen viivytystä, orgasmin tulon hallintaa ja voimakkuuksia. 

Sitten miehen kanssa läheisyys hetkiä missä ei mennä yhdyntään. Hierontaa, kosketuksia, silitystä, öljyjä ja muuta mikä rentouttaa ja luo keholle turvallisen olon. Saa kiihottaa ja haluta, mutta ei johda seksiin vielä. Molemminpuolista vartaloiden ja olojen tutustumista. Sovittuna joku tietty aika, milloin teette vain tätä, aina kun haluatte jotain yhteistä kivaa. 

Tästä seuraava vaihe on jatkaa tätä mahdolliseen orgasmiin saakka. Ei pakko saada meiningillä, vaan nyt saa saada, jos haluaa! Ja kyllä haluaa, sekä keho että mieli, jos tuota edellä mainittua on tehty tarpeeksi! Ihana vaihe, oma rakas ihminen koskettelee joka paikkaa. Tässäkään harrasteta yhdyntää vielä ja muistetaan keskittyä sinuun.

Ja muistaa että lopettaa voi milloin vai

Mitä kovemmin yrittää, sitä varmemmin jää ilman. Näin se menee.

Vierailija
100/152 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei se tulekovalla yrittämisellä. Mutta muutoin kun osaa koskea oikein jne niin helpostikkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan