Monesti sanotaan, että deittailu on vaikeaa fiksuille naisille isojen kaupunkien ulkopuolella. Ei se ole helppoa miehellekään.
Olen 31v, DI, tienaan yli 6000€/kk etätöissä, asun pienellä paikkakunnalla. Tässä muutama naisen arkkityyppi, jota kohtaan 99% ajasta deittisovelluksissa:
- Mari 32v, lähihoitaja, huomattava ylipaino 😂
- Sanna 34v, ei koulutusta, siivooja, ainut ulkomaanmatka: ruotsinristeily 🥴
- Elena 31, KTM, 2 "ihanaa" penskaa edellisestä suhteesta, isä ei ole kuvioissa 🤦
- Tiina 33v, sairaalloisen ylipainoinen, ei entisiä suhteita koska säästää itseään avioliittoon 😬
En ihmettele, että moni mies asemassani tyytyy elämään yksin, tai hakee sitten tilanteen tullen vaimon kauko-aasiasta.
M31
Kommentit (33)
Oot myöhässä jos haluat löytää täydellisen lapsettoman naisen. Ne vedettiin markkinoilta parikymppisinä ja jos ikinä vapautuvat on niillä lapset jo.
Vierailija kirjoitti:
Oot myöhässä jos haluat löytää täydellisen lapsettoman naisen. Ne vedettiin markkinoilta parikymppisinä ja jos ikinä vapautuvat on niillä lapset jo.
Eikö parikymppiset ole edelleen parikymppisiä, vaikka mies onkin kolmen kymmenen paremmalla puolella?
Mies
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne, jotka eivät voi saada lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne, jotka eivät voi saada lapsia?
Onhan niitä mutta ovatko luokkaa 100 kg lähihoitaja.
Ei siinä DI tarvitse olla, että tuon tienaa ja saa olla etätöissä.
Mikä ihmeen kaupunkilaisten höpötys tämä "deittailu" on? Että koko ajan mennään drinksuille kiinnostavien ihmisten kanssa. Ja puhelin laulaa "kiitos viimeisestä" ja tavataanko uudelleen" -viestejä.
Elämä on just tuota että örvelöt ja urvelot tyrkyttävät itseään eniten.
Se oikea on lähes once in a lifetime -kokemus. Ei niitä päivystä Tinderissä. Miksi edes olet siellä, kun olet tuommoinen saalis?
Vierailija kirjoitti:
Toi on silti paras vaihtoehto. Teini-ikäiset lapset ja max. 5 vuotta niin ovat omillaan.
Tytär on tuota ikäluokkaa ja on asunut jo vuosia avoliitossa. Itselläni oli tuossa iässä (30) taaperoikäinen lapsi eli taitaa olla hankala ikä löytää laadukasta seuraa, pahin mahdollinen perheen perustamista ajatellen. Sitoutumiskykyiset ja -haluiset ensikertalaiset ovat varattuja ja pienten lasten vanhempia.
Nelikymppisenä + lapset ovat isompia, teinejä, ja erotaan, jos erotaan. Silloin on taas enemmän tarjontaa ja kysyntää.
Mä haluaisin AP vähän tsempata sua. Olen tavannut 52 miestä neljän vuoden aikana ja vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut. Tosin suurin osa miehistä on ollut tosi tasokkaita.
Just tuollaisen ylimielisen asenteen vuoksi olen mieluummin ilman parisuhdetta, vaikka maaseudulla saisikin nuorena ja hyvin koulutettuna valita seuransa. Miehiltä puuttuu yleisesti ottaen sielun sivistystä
No naiset jolla on jo lapsia eivät ole enää parisuhteisiin kelpaavia, ainoastaan hauskanpitoon.
Vierailija kirjoitti:
No naiset jolla on jo lapsia eivät ole enää parisuhteisiin kelpaavia, ainoastaan hauskanpitoon.
Valitettavasti just ne lähtee markkinoilta nopeasti koska miehet joilla on lapsia haluavat tiskaamiseen ja ruuanlaittoon tottuneen kodinkoneen benefits-eduilla.
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin hauskaa että eniten naisten lasten saamista moralisoivat miehet, jotka eivät itse saa naisia. Se, että sinä et saa seksiä eikä mahdollisuutta lasten saamiseen, ei tee sinusta yhtään jalompaa ihmistä. Ja toinen ryhmä, joka naisia moralisoi on miehet, joilla itsellään on lapsia. En tiedä mikä defenssi se on, kun samaan hengenvetoon he valittavat, etteivät kelpaa kenellekään suhteeseen.
31-vee vanhapoika ja haukkuu tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on todistettavasti usein niitä kaikkein parisuhdekelpoisempia yksilöitä persoonaltaan.
Jännä, ettei DI:lle löytynyt opiskeluaikoina kumppania tai edes verkostoja, joissa voisi tavata vertaisensa. Jotenkin opiskelijapiireissä samanlaiset tuntuvat aina löytävän toisensa. Mikähän on mennyt pieleen kun nämä verkostot eivät tuottaneet tulosta?
Kuuleppa, aika huono tarjonta miehissäkin on. On yh isiä pötsillä, suhteessa olevia, muuten vaan ei enää itsestään huolehtivia, naekkeja, roska duunareita, rullatuolissa olevia jne. Eli miksipä nainen ei pysy tuolla tarjonnalla sinkkuna jos koulutettu, urheilee ja huolehtii itsestään?
Löytyykö noista deittisovelluksista oikeasti kumppaneita ihmisille? Mulle on syntynyt käsitys, ettei sieltä löydä kuin just niitä deittejä vaan, ei kumppania. En oo koskaan ite käyttäny tai edes kokeillu deittisovelluksia, niin ei oo omakohtaista kokemusta, ja siksi kiinnostaa muitten kokemukset. Oman DI-mieheni löysin harrastuspiireistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin hauskaa että eniten naisten lasten saamista moralisoivat miehet, jotka eivät itse saa naisia. Se, että sinä et saa seksiä eikä mahdollisuutta lasten saamiseen, ei tee sinusta yhtään jalompaa ihmistä. Ja toinen ryhmä, joka naisia moralisoi on miehet, joilla itsellään on lapsia. En tiedä mikä defenssi se on, kun samaan hengenvetoon he valittavat, etteivät kelpaa kenellekään suhteeseen.
Mä en miehenä moralisoi naisen lapsista. Itsellänikin siis on. Mutta valitettavan monelle naiselle ne lapset on ainoa elämän sisältö. Ei ole mitään muuta, eikä edes oikein aikaa deittailulle. En tiedä mitä ne noissa deittisovelluksissa tekevät, koska ei niillä tosiaan ole aikaa nähdä. Kai ne etsii kivoja kirjekavereita. Mutta siinä tulee vastaan itse asiassa aika hemmetin vaikea yhtälö, koska siinä alun tutustumisvaiheessa näkemistä pitää olla aika paljon ja aika tiiviisti. Viikon erossa olo toisesta, niin sitä ehtii jo vähän "unohtaa" millainen toinen olikaan. Ne jotka itse ovat tämän kokeneet, tietää tarkalleen mistä kyllä puhun. Ja toinen pointti on se, että uuden suhteen aivan alussa ja aikuisena ne tunteet ei räjähdä heti kuten teini-iässä. Ei tule vastaan sellaista prinssiä tai prinsessaa, että galaxit räjähtää ja satelliitit tippuvat taivaalta. Eli suomeksi sanottuna sitä tiivistä yhdessäoloa pitäisi siis järjestää ilman äärimmäisiä tunnetiloja toista kohtaan ja samaan aikaan kun ne omat rakkaat lapset vaatii sitä aikaa.
Näissä tapauksissa ei voi sanoa, että orastava suhde kuolee, vaan että se ei pääse ikinä alkamaan. Tämän takia vähän väkisin sitä suhtautuu kriittisesti naiseen, joka sanoo että hänellä on 7v ja 5v lapset ja joka ilmoittaa profiilissaankin, että "onhan sinulla omakin elämä". Tuo jollain sanamuodoin ilmaistuna tarkoittaa, että aikaa toiseen tutustumiselle ei nyt varsinaisesti ole, mutta kiva olis jos mies tippuis elämään jostain kuusta ja sellaisena valmiina pakettina.
Vaikka onkin trolli, niin kiteytit hyvin milleniaali-naisten nimet ja elämäntilanteet. Tunnen noista jokaisen nimeä myöten. 🤣