Monesti sanotaan, että deittailu on vaikeaa fiksuille naisille isojen kaupunkien ulkopuolella. Ei se ole helppoa miehellekään.
Olen 31v, DI, tienaan yli 6000€/kk etätöissä, asun pienellä paikkakunnalla. Tässä muutama naisen arkkityyppi, jota kohtaan 99% ajasta deittisovelluksissa:
- Mari 32v, lähihoitaja, huomattava ylipaino 😂
- Sanna 34v, ei koulutusta, siivooja, ainut ulkomaanmatka: ruotsinristeily 🥴
- Elena 31, KTM, 2 "ihanaa" penskaa edellisestä suhteesta, isä ei ole kuvioissa 🤦
- Tiina 33v, sairaalloisen ylipainoinen, ei entisiä suhteita koska säästää itseään avioliittoon 😬
En ihmettele, että moni mies asemassani tyytyy elämään yksin, tai hakee sitten tilanteen tullen vaimon kauko-aasiasta.
M31
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö noista deittisovelluksista oikeasti kumppaneita ihmisille? Mulle on syntynyt käsitys, ettei sieltä löydä kuin just niitä deittejä vaan, ei kumppania. En oo koskaan ite käyttäny tai edes kokeillu deittisovelluksia, niin ei oo omakohtaista kokemusta, ja siksi kiinnostaa muitten kokemukset. Oman DI-mieheni löysin harrastuspiireistä.
Tätä mä just mietin että luuleeko ihmiset, että deittisovelluksista löytää helposti jonkun? Kuten tuossa edellisessäkin todettiin, pitää nähdä toista, että tunne voi muodostua. Mä ainakin haluan tavata jonkun harrastuksen parissa, jotta näen vähän millainen ihminen hän on ja saan itsekin mahdollisuuden antaa tutustua luonteeseeni. Pelkän ulkonäön perusteella on helppo hylätä toinen jossain Tinderissä.
Olen amis (merkonomi) 35v nainen. Tienaan 3800€ etätöissä. Ei lapsia, hoikahko, pitkät hiukset, useasti kauniiksi kehuttu. Muodot vielä ainakin oikeissa paikoissa 😅 Takana 5 vakavaa/ pidempää (6-1v) seurustelusuhdetta, jokainen olisi halunnut lapsia kanssani, mutta Jotain puuttui. Ja raha ei todellakaan ratkaise. Olen seurustellut perus duunareiden kanssa sekä huomattavasti enemmän tienaavien kanssa. Moni suomalainen mies yrittää arvottaa itsensä asemansa kautta. Mitä se meitä naisia hyödyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset jolla on jo lapsia eivät ole enää parisuhteisiin kelpaavia, ainoastaan hauskanpitoon.
Valitettavasti just ne lähtee markkinoilta nopeasti koska miehet joilla on lapsia haluavat tiskaamiseen ja ruuanlaittoon tottuneen kodinkoneen benefits-eduilla.
Hyvä analyysi.
Elikkä turha kehua paksua lompakkoa, jos ei ole sitä käyttämässä naiseen. Se syö halut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset jolla on jo lapsia eivät ole enää parisuhteisiin kelpaavia, ainoastaan hauskanpitoon.
Se on jotenkin hauskaa että eniten naisten lasten saamista moralisoivat miehet, jotka eivät itse saa naisia. Se, että sinä et saa seksiä eikä mahdollisuutta lasten saamiseen, ei tee sinusta yhtään jalompaa ihmistä. Ja toinen ryhmä, joka naisia moralisoi on miehet, joilla itsellään on lapsia. En tiedä mikä defenssi se on, kun samaan hengenvetoon he valittavat, etteivät kelpaa kenellekään suhteeseen.
Mä en miehenä moralisoi naisen lapsista. Itsellänikin siis on. Mutta valitettavan monelle naiselle ne lapset on ainoa elämän sisältö. Ei ole mitään muuta, eikä edes oikein aikaa deittailulle. En tiedä mitä ne noissa deittisovelluksissa tekevät, koska ei niillä tosiaan ole aikaa nähdä. Kai ne etsii kivoja kir
Hyvä analyysi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin hauskaa että eniten naisten lasten saamista moralisoivat miehet, jotka eivät itse saa naisia. Se, että sinä et saa seksiä eikä mahdollisuutta lasten saamiseen, ei tee sinusta yhtään jalompaa ihmistä. Ja toinen ryhmä, joka naisia moralisoi on miehet, joilla itsellään on lapsia. En tiedä mikä defenssi se on, kun samaan hengenvetoon he valittavat, etteivät kelpaa kenellekään suhteeseen.
Mä en miehenä moralisoi naisen lapsista. Itsellänikin siis on. Mutta valitettavan monelle naiselle ne lapset on ainoa elämän sisältö. Ei ole mitään muuta, eikä edes oikein aikaa deittailulle. En tiedä mitä ne noissa deittisovelluksissa tekevät, koska ei niillä tosiaan ole aikaa nähdä. Kai ne etsii kivoja kir
Lasten isä on kuvioissa ja naisella etätyöt niin oon ottanut muidun viikoksi meikän kämpille joka toinen viikko kun lapsilla isäviikko. Hyvin toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Olen amis (merkonomi) 35v nainen. Tienaan 3800€ etätöissä. Ei lapsia, hoikahko, pitkät hiukset, useasti kauniiksi kehuttu. Muodot vielä ainakin oikeissa paikoissa 😅 Takana 5 vakavaa/ pidempää (6-1v) seurustelusuhdetta, jokainen olisi halunnut lapsia kanssani, mutta Jotain puuttui. Ja raha ei todellakaan ratkaise. Olen seurustellut perus duunareiden kanssa sekä huomattavasti enemmän tienaavien kanssa. Moni suomalainen mies yrittää arvottaa itsensä asemansa kautta. Mitä se meitä naisia hyödyttää?
Nimenomaan, mitä se hyödyttää? Emme halua kotirouviksi eikä Suomessa muutenkaan ole sellaista kulttuuria, jossa nainen arvotetaan miehensä ammatin tai tulojen perusteella.
Jos ap toteuttaa uhkauksensa ja hakee Aasiasta niin sitten pitää läväyttää lompsa levälleen ;) Mutta meille suomalaisille naisille palkalla kehuskelu on aika noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisten miesten on liian vaikeaa päätellä 1+2. Mutku haluun lapsettoman naisen 😰
Vois tehdä saman arvion ap:sta että etätöissä kroonisesti, koska puuttuu sosiaaliset taidot. Sinkkuuteen sama syy. Hän ei houkuta mieleisiään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vois tehdä saman arvion ap:sta että etätöissä kroonisesti, koska puuttuu sosiaaliset taidot. Sinkkuuteen sama syy. Hän ei houkuta mieleisiään naisia.
Junttius huokuu. Arvostelee naisten painoa yms ja lopuksi mainitsee Aasiasta hakemisen. Eli ei muulla väliä kuin ulkonäöllä.
Trolli tää on. Hyvä palkka ja muka fiksukin, muttei muualta hae ku Tinderistä. Jep jep.
Miksi ihmeessä tuo peräkylän pertsa mainitsee palkkansa? Onko tosiaan juntimpaa?
Paljonko tosta 6000€ jää nettona? Noin 4000€? Oletko hyvän näköinen ja et vaadi vaimolta/ naiselta 50/50 osallistumista talouden kuluihin?
Suomessa eläminen on kallista..