Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monesti sanotaan, että deittailu on vaikeaa fiksuille naisille isojen kaupunkien ulkopuolella. Ei se ole helppoa miehellekään.

Vierailija
05.09.2025 |

Olen 31v, DI, tienaan yli 6000€/kk etätöissä, asun pienellä paikkakunnalla. Tässä muutama naisen arkkityyppi, jota kohtaan 99% ajasta deittisovelluksissa:

- Mari 32v, lähihoitaja, huomattava ylipaino 😂

- Sanna 34v, ei koulutusta, siivooja, ainut ulkomaanmatka: ruotsinristeily 🥴

- Elena 31, KTM, 2 "ihanaa" penskaa edellisestä suhteesta, isä ei ole kuvioissa 🤦

- Tiina 33v, sairaalloisen ylipainoinen, ei entisiä suhteita koska säästää itseään avioliittoon 😬

En ihmettele, että moni mies asemassani tyytyy elämään yksin, tai hakee sitten tilanteen tullen vaimon kauko-aasiasta.

M31

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä DI tarvitse olla, että tuon tienaa ja saa olla etätöissä.

Vikatkaa mulle, mitä hommia kannatta hakee päästäkseen etätöihin 6000 euron kk-palkalle? Mä vinkkaan mistä löytyy ihania naisia.

Vierailija
42/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kyllä, koska Aasiasta löytynee maksavalle miehelle joku, joka todellakin osaa suomea, on jotain muuta kuin baarityttö/lähäri/marjapoimija eikä sieltä matkaan elätettäviksi tule tosiaankaan koko sukua + vaimo ei tietenkään liho tullessaan tänne pohjolaan.

Ei sillä, molemmista sukupuolista löytyy laadutonta kuraa, mutta miehissä tuntuu olevan enemmän varsinkin, jos menet pääkaupungin/ ison kaupungin ulkopuolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppa, aika huono tarjonta miehissäkin on. On yh isiä pötsillä, suhteessa olevia, muuten vaan ei enää itsestään huolehtivia, naekkeja, roska duunareita, rullatuolissa olevia jne. Eli miksipä nainen ei pysy tuolla tarjonnalla sinkkuna jos koulutettu, urheilee ja huolehtii itsestään? 

Se on pyörätuoli eikä rullatuoli. Jos et sitten tarkoittanut pelituolissa elämäänsä viettäviä pelaajia. Siinä tuolissa on rullat alla. Apuvälineenä käytettävässä tuolissa on pyörät ja se on pyörätuoli.

Vierailija
44/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö noista deittisovelluksista oikeasti kumppaneita ihmisille? Mulle on syntynyt käsitys, ettei sieltä löydä kuin just niitä deittejä vaan, ei kumppania. En oo koskaan ite käyttäny tai edes kokeillu deittisovelluksia, niin ei oo omakohtaista kokemusta, ja siksi kiinnostaa muitten kokemukset. Oman DI-mieheni löysin harrastuspiireistä.

Joillakin käy hyvä tuuri ja löytyy kumppani esim. Tinderistä. Työkaveri on ollut miehensä kanssa yli 10 vuotta, ovat naimisissa ja kaksi lastakin on. Eräs tuttu meni juuri naimisiin Tinderissä tavatun miehen kanssa. 

Mulla ei ole näissä ollut tuuria ja muutenkin vierastan deittisovelluksia tai netin kautta tutustumista. Ei vain ole mun juttu. Mä en pidä siitä, että pitäisi lähteä tapaamaan täysin tuntematonta ihmistä. Kaksi kertaa olen ollut treffeillä nettituttavuuden kanssa ja todennut, että ei ole mun juttu. Taidan jäädä yksin loppuelämäksi. 

Vierailija
45/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sjatus siitä, ettet tule koskaan lisääntymään, on mahtava. 

T Kaikki maailman naiset 

Vierailija
46/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sjatus siitä, ettet tule koskaan lisääntymään, on mahtava. 

T Kaikki maailman naiset 

Lisääntyminen on vapaaehtoinen valinta. Ei se tee ketään paremmaksi tai huonommaksi ihmiseksi. 

Vierailija
47/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset jolla on jo lapsia eivät ole enää parisuhteisiin kelpaavia, ainoastaan hauskanpitoon.

Valitettavasti just ne lähtee markkinoilta nopeasti koska miehet joilla on lapsia haluavat tiskaamiseen ja ruuanlaittoon tottuneen kodinkoneen benefits-eduilla.

Miks v itussa lapseton nainen ottais ukon millä valmiiksi pentuja ja ryhtyis sen tiskariksi?

Vierailija
48/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppa, aika huono tarjonta miehissäkin on. On yh isiä pötsillä, suhteessa olevia, muuten vaan ei enää itsestään huolehtivia, naekkeja, roska duunareita, rullatuolissa olevia jne. Eli miksipä nainen ei pysy tuolla tarjonnalla sinkkuna jos koulutettu, urheilee ja huolehtii itsestään? 

Se on pyörätuoli eikä rullatuoli. Jos et sitten tarkoittanut pelituolissa elämäänsä viettäviä pelaajia. Siinä tuolissa on rullat alla. Apuvälineenä käytettävässä tuolissa on pyörät ja se on pyörätuoli.

Onko tämä ainoa paikka jossa voit päteä? Saa käyttää sanaa rullatuoli jos haluaa,sinä et sitä estä. Hyvä Pyörätuoli-jankkaaja.

Vierailija
49/49 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ainoa paikka jossa voit päteä? Saa käyttää sanaa rullatuoli jos haluaa,sinä et sitä estä. Hyvä Pyörätuoli-jankkaaja.

Mikä sulla on hätänä? En ole pätenyt enkä jankannut. Ihmeelliset kilarit vedit, kun vain kerroin miten asia on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä