Ketään, joka iskenyt psykoterapeuttinsa?
Itse siis naimisissa, mutta haluaisin saada seksiä psykoterapeutiltani.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni terapeuttiin rakastuminen on yleistä siinä jaettujen intiimiem asioiden takia.
Terapeutin ja asiakkaan (ei ne ole potilaita) seksisuhde ei kai ole laitonta, mutta väärin. Varmasti julkisuuteen tullessaan loppu miesterapeutille (ei pystynyt hienovaraisuuteen) ja kultakaivos naisterapeutille.
Olen siis nainen ja minulla paljon seksuaalisuuteen liittyviä asioita, joiden takia olen terapiassa. Miesterapeutti on jotenkin vaivautunut, eikä tiedä, mitä sanoisi. Minusta on aivan ihanaa saattaa hänet hämilleen.ap
Vaikuttaisi että ap todella olisi terapian tarpeessa mutta ei tuolta miesterapeutilta. Voi myös olla ettei ap ole oikein terapoitavissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt mielenterveyspotilasta haluais.
Moni on halunnut. Oma aviomies ja monet muut miehet. Olen herkkä, hauras, hyvin naisellinen ja rakastan seksiä. Lisäksi käyn töissä ja minulla on pieniä lapsia.ap
Koita keskittyä niihin lapsiisi ja vähentää tuota jorinointiasi.
Haukotus, ap on tyhjäpää h uo ra jolla ei ole muuta annettavaa kuin käytetty jalkovälinsä, sehän tässä on käynyt hyvin selväksi, vieläpä ylpeilee sillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmasti aika yleistä, että terapeutit pettävät potilaidensa/ asiakkaidensa kanssa.
No ei ole yleistä. Siitä lähtee luvat.
Niinkuin lähti aikanaan 70-luvulla psykiatri (ei siis ollut psykoterapeutti vaan ihan oli lääkärinoikeudet) Martti Paloheimoltakin.
Psykopaatteja en oo koskaa tavannu mutta usean seksuaaliterapeutin kanssa olen pannut.
M45
Vierailija kirjoitti:
Haukotus, ap on tyhjäpää h uo ra jolla ei ole muuta annettavaa kuin käytetty jalkovälinsä, sehän tässä on käynyt hyvin selväksi, vieläpä ylpeilee sillä
Voi voi, kun se joka toista haukkuu, on aina itse. Et sinä tiedä, mitä annettavaa minulla on. Eikä sinunlaisesi toisaalta sitä saakaan koskaan tietää :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni terapeuttiin rakastuminen on yleistä siinä jaettujen intiimiem asioiden takia.
Terapeutin ja asiakkaan (ei ne ole potilaita) seksisuhde ei kai ole laitonta, mutta väärin. Varmasti julkisuuteen tullessaan loppu miesterapeutille (ei pystynyt hienovaraisuuteen) ja kultakaivos naisterapeutille.
Olen siis nainen ja minulla paljon seksuaalisuuteen liittyviä asioita, joiden takia olen terapiassa. Miesterapeutti on jotenkin vaivautunut, eikä tiedä, mitä sanoisi. Minusta on aivan ihanaa saattaa hänet hämilleen.ap
Vaikuttaisi että ap todella olisi terapian tarpeessa mutta ei tuolta miesterapeutilta. Voi myös olla ettei ap ole oikein terapoitavissakaan.
Ap valitsee itse terapeuttinsa, niin kuin tapana on. Miksi valitsisin epäviehättävän kun koneitakin on?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt mielenterveyspotilasta haluais.
Moni on halunnut. Oma aviomies ja monet muut miehet. Olen herkkä, hauras, hyvin naisellinen ja rakastan seksiä. Lisäksi käyn töissä ja minulla on pieniä lapsia.ap
Koita keskittyä niihin lapsiisi ja vähentää tuota jorinointiasi.
Miksi? Keskityn heihin muutenkin 90% ajastani. Eikä empaattisuus, huolenpito ja hoivavietti naisella suinkaan ole sellainen tekijä, joka karkottaisi miehiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ehdota, voitko maksaa käynnit suikkarilla.
Kuten jo aiemmin mainittu, Kela maksaa käynneistä puolet, joten mies jäisi minulle tällöin velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Valitsin miesterapeutin, koska hänelle on helpompaa kertoa seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Naisterapeutti saattaisi paheksua, jos ei olisi itse kokenut vastaavaa tai vastaavia tunteita. Miehelle on näistä helpompi puhua.
ap
Ei terapeutit paheksu. Niille ei makseta siitä.
Up