Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään, joka iskenyt psykoterapeuttinsa?

Vierailija
05.09.2025 |

Itse siis naimisissa, mutta haluaisin saada seksiä psykoterapeutiltani.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tekee työtään, tuskin todellisuudessa kiinnostaa paskaakaan asiasi. Jos näkisitte jossain muualla kuin istunnossa, tuskin edes tiedostaisi olemassaoloasi. Ei kannata koskaan olettaa kiinnostusta tilanteessa, jossa toinen on ns. pakosta tekemisissä kanssasi, eli esim. tekee työtään. 

...Varmasti naislääkärikin oli kiinnostunut minusta, kun halusi niin kovin palpoida paljain käsin. 

No kyllä siinä mielessä kiinnostaa, että ilman asiakkaita hänen firmansa menee konkurssiin ja hän joutuu menemään töihin julkiselle puolelle.

ap

Vierailija
42/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni terapeuttiin rakastuminen on yleistä siinä jaettujen intiimiem asioiden takia.

Terapeutin ja asiakkaan (ei ne ole potilaita) seksisuhde ei kai ole laitonta, mutta väärin. Varmasti julkisuuteen tullessaan loppu miesterapeutille (ei pystynyt hienovaraisuuteen) ja kultakaivos naisterapeutille. 

Psykoterapeutti sekaantui entiseen potilaaseensa

Ennen suhdetta osapuolten välillä oli ollut pitkä hoitosuhde. Käräjäoikeus katsoi, että psykoterapeutti oli käyttänyt asemaansa hyväkseen ja ryhtynyt seksisuhteeseen hänestä erityisen riippuvaisen henkilön kanssa.

https://www.ess.fi/paikalliset/555881

Psykoterapeutti suostutteli asiakkaansa seksiin vastaanotollaan Helsingissä

Tuomiot|Psykoterapeutti taivutteli itseään nuoremman asiakkaan vuosien luottamussuhteen päätteeksi seksuaalisen kanssakäymiseen.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000009915609.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni terapeuttiin rakastuminen on yleistä siinä jaettujen intiimiem asioiden takia.

Terapeutin ja asiakkaan (ei ne ole potilaita) seksisuhde ei kai ole laitonta, mutta väärin. Varmasti julkisuuteen tullessaan loppu miesterapeutille (ei pystynyt hienovaraisuuteen) ja kultakaivos naisterapeutille. 

Psykoterapeutti sekaantui entiseen potilaaseensa

Ennen suhdetta osapuolten välillä oli ollut pitkä hoitosuhde. Käräjäoikeus katsoi, että psykoterapeutti oli käyttänyt asemaansa hyväkseen ja ryhtynyt seksisuhteeseen hänestä erityisen riippuvaisen henkilön kanssa.

https://www.ess.fi/paikalliset/555881

Psykoterapeutti suostutteli asiakkaansa seksiin vastaanotollaan Helsingissä

Tuomiot|Psykoterapeutti taivutteli itseään nuoremman asiakkaan vuosien luottamussuhteen päätt

Kyllä terapeuttia joskus kiinnostaa se potilas ihan oikeastikin.

Vierailija
44/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku Incelin fantasiaketju?

Vierailija
45/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, ihmisiä kun ovat. Mutta silti melko harvoin. Eli jos et ole hyvännäköinen tai muuten jotenkin eduksesi poikkeava, tuskin kiinnostaa. Varmasti lääkäritkin kiinnostuvat potilaista useammin, kuin kehtaavat myöntää, mutta täysin eri asia tekevätkö jotain. Ymmärtääkseni lääkiksessä on kurssi joka käsittelee potilaisiin ihastumista, mutta näkeehän sen mediassa miten käy, jos upottaa mulkun hulluun. Kohta ollaan väittämässä ettei mulkkua lutkutettu yhteisymmärryksessä, kun se lääkäri ei halunnutkaan loppuelämää yhdessä. 

Vierailija
46/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti aika yleistä, että terapeutit pettävät potilaidensa/ asiakkaidensa kanssa.

No ei ole yleistä. Siitä lähtee luvat.

Vierailija
47/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, ihmisiä kun ovat. Mutta silti melko harvoin. Eli jos et ole hyvännäköinen tai muuten jotenkin eduksesi poikkeava, tuskin kiinnostaa. Varmasti lääkäritkin kiinnostuvat potilaista useammin, kuin kehtaavat myöntää, mutta täysin eri asia tekevätkö jotain. Ymmärtääkseni lääkiksessä on kurssi joka käsittelee potilaisiin ihastumista, mutta näkeehän sen mediassa miten käy, jos upottaa mulkun hulluun. Kohta ollaan väittämässä ettei mulkkua lutkutettu yhteisymmärryksessä, kun se lääkäri ei halunnutkaan loppuelämää yhdessä. 

Noh noh, jos toisia nimittelee on valitettavasti kyllä itse.

Naimisissa olevaan se juuri kannattaa upottaakin - hän kun ei hyödy mitään asian paljastumisesta, päinvastoin.

ap

Vierailija
48/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla joku epävakaa pers.häiriö, joka kuvittelee viettelevänsä terapeuttinsa. Nolaat itsesi. Terapeuttisi kyllä näkee nuo yrityksesi, enkä usko hänen olevan hämillään vaan lähinnä vaivautunut. Saattaa ottaa puheeksi jossain vaiheessa ton sun pelleilyn ja ehkä jopa lopettaa terapian, kun et näytä ottavan sitä tosissaan.

Vierailija
50/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nuolla mun terapeutin pillua. Olen itsekin nainen. Kehtaisinko ensi kerralla ehdottaa?

Vierailija
51/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Soprano

Vierailija
52/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että gyne ja terapeutti 

ovat ne kaksi proota,

jotka otan/ottaisin mieluimmin naisen 

muodossa.

Juuri tämän mahdollisuuden 

kytiessä potentiaalisena - valitsen näin.

On tiettyjä konteksteja,

joihin en halua sekoittaa

flirttimausteita vähäisimmissäkään

määrin, vaan pitää  kontaktin

täysin ammatillisena ja muodollisena.

Maailma on jo ihan liikaa p0rnon ja

s3ksuaalisuuden kyllästämä muutoinkin.

👉 naisterapeutti

minun ostoskoriini, kiitos..

Vierailija
53/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, taas yksi näitä. Terapeutin ammatti on ihan karsea, kun ihmiset avautuvat miten tylsiä, inhottavia tai määlöjä ovat ja sitten menevät vielä ihastumaan päälle. Ihan kuin joku, jolle olet just kertonut pitkällisesti ja pitkästyttävästi, millainen henkinen viemäri olet, olisi eroottisessa mielessä muuta kuin oksettava. 

Vierailija
54/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli. Täytyykö tässä kuitenkin 

peruuttaa ajatukset

terapiasta, jos tämmöiseksi

lennosta pokailuksi mennyt.

S3ksi ja paneminen kaikkialla. 🤔

Eikö mkn enää ole pyhää?

Omin voimin ja neuvoin

selviydyttävä loppuun saakka.

Kuten aina tähänkin saakka..

Lakoninen lol ja whatever.

Vierailija
55/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat olla joku epävakaa pers.häiriö, joka kuvittelee viettelevänsä terapeuttinsa. Nolaat itsesi. Terapeuttisi kyllä näkee nuo yrityksesi, enkä usko hänen olevan hämillään vaan lähinnä vaivautunut. Saattaa ottaa puheeksi jossain vaiheessa ton sun pelleilyn ja ehkä jopa lopettaa terapian, kun et näytä ottavan sitä tosissaan.

Minulla ei ole kokemusvalikoimassa sellaista vaihtoehtoa kuin *nolata itsensä*. En siis tunne tuollaista tunnetta. Nolouden tunne on aina hyvin subjektiivinen kokemus. 

Tuskin ottaa puheeksi pelleilyä kun sellaista ei ole. Olen aidosti hyvin herkkä, hauras, hyvin naisellinen ja rakastan seksiä.

ap

Vierailija
56/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kokemusvalikoimassa sellaista vaihtoehtoa kuin *nolata itsensä*. En siis tunne tuollaista tunnetta. Nolouden tunne on aina hyvin subjektiivinen kokemus. 

Tuskin ottaa puheeksi pelleilyä kun sellaista ei ole. Olen aidosti hyvin herkkä, hauras, hyvin naisellinen ja rakastan seksiä.

ap

Epävakauden lisäksi tekstistäsi huomaa narsismin.

Vierailija
57/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Epävakauden lisäksi tekstistäsi huomaa narsismin.

Et sinä pysty sellaisia huomaamaan. Sinua vain ärsyttää, koska et ole yhtä taitava argumentoija kuin minä.

ap

Vierailija
58/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun terapeuttis painaa kuvankaunista vaimoaan, eikä suo sulle ajatustakaan. Olet vain potilas muiden joukossa.

Vierailija
59/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun terapeuttis painaa kuvankaunista vaimoaan, eikä suo sulle ajatustakaan. Olet vain potilas muiden joukossa.

Ei se ole minulta pois. Minun 183cm komea aviomieheni antaa mulle ihanat kyydit aina aamuisin. Ja on muuten paljon nuorempikin kuin tuo terapeutti.

Silti haluaisin seksiä terapeutiltani.

ap

Vierailija
60/73 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin miesterapeutin, koska hänelle on helpompaa kertoa seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Naisterapeutti saattaisi paheksua, jos ei olisi itse kokenut vastaavaa tai vastaavia tunteita. Miehelle on näistä helpompi puhua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme