Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään, joka iskenyt psykoterapeuttinsa?

Vierailija
05.09.2025 |

Itse siis naimisissa, mutta haluaisin saada seksiä psykoterapeutiltani.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni terapeuttiin rakastuminen on yleistä siinä jaettujen intiimiem asioiden takia.

Terapeutin ja asiakkaan (ei ne ole potilaita) seksisuhde ei kai ole laitonta, mutta väärin. Varmasti julkisuuteen tullessaan loppu miesterapeutille (ei pystynyt hienovaraisuuteen) ja kultakaivos naisterapeutille. 

Kyllä ne on potilaita eikä missään nimessä asiakkaita. Asiakas on aina oikeassa, potilas harvemmiten.

Vierailija
22/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vois sit perustaa yrityksen jossa on psyko siis potilas ja terapeutti 2 eri huonetta. Jos et ole vielä kovin sairas mene psykolle ja sit ku oot oikeesti sairas tarapeutille. Psyko and terapist siis ovessa kyltti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terapeuttien puolisot varmasti ymmärtävät, että tällainen riski on aina olemassa. Sohvalla voi tehdä monenlaista.

Vierailija
24/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo ja uuden kumppanin tyttäriä/poikia täällä on isketty enemmän kuin jaksaa laskea 💪🏼💪🏼💪🏼

Vierailija
25/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni terapeuttiin rakastuminen on yleistä siinä jaettujen intiimiem asioiden takia.

Terapeutin ja asiakkaan (ei ne ole potilaita) seksisuhde ei kai ole laitonta, mutta väärin. Varmasti julkisuuteen tullessaan loppu miesterapeutille (ei pystynyt hienovaraisuuteen) ja kultakaivos naisterapeutille. 

Kyllä ne on potilaita eikä missään nimessä asiakkaita. Asiakas on aina oikeassa, potilas harvemmiten.

Minusta on ainakin aivan ihanaa ajatella, että olen potilas. Terapeuttimies sitten hoivaa minua ja haluaa tehdä oloni oikein hyväksi.

ap

Vierailija
26/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en itse voisi mennä miespuoliselle terapeutille koska jos yhteys syntyy välille jaettujen asioiden myötä ja koen että hän todellä ymmärtää ja välittää sekä on "puolellani", niin se olisi jalat alta samantien. 

Vierailija
27/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttiin ihastuminen on kyllä yksi isoimpia kliseitä. Tottakai kun olet itse herkässä tilassa ja siinä on joku, joka kuuntelee, neuvoo, ohjaa ja ennen kaikkea tuntuu ymmärtävän niin siinä helposti ihastuu. Olen itsekin ihastunut. Ja ChatGPT vasta ymmärtääkin!

Järki päähän nyt. Ihastuminen on ok ja fantasiointi ihanaa, mutta minkäänlaisen aloitteen tekeminen ei tee muuta kun hallaa terapialle, ja se voi loppuakin.

Vierailija
28/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttiin ihastuminen on kyllä yksi isoimpia kliseitä. Tottakai kun olet itse herkässä tilassa ja siinä on joku, joka kuuntelee, neuvoo, ohjaa ja ennen kaikkea tuntuu ymmärtävän niin siinä helposti ihastuu. Olen itsekin ihastunut. Ja ChatGPT vasta ymmärtääkin!

Järki päähän nyt. Ihastuminen on ok ja fantasiointi ihanaa, mutta minkäänlaisen aloitteen tekeminen ei tee muuta kun hallaa terapialle, ja se voi loppuakin.

Niin - tuskin minä teen aloitetta. Useinhan tällaiset suhteeni menevät tiettyyn päämäärään, kun vaikutan välinpitämättömältä, aralta ja herkältä, mutta annan samaan aikaan jotain hienovaraisia vihjeitä. Voivat liittyä naiselliseen pukeutumiseen, eleisiin tai vaivihkaiseen imarteluun.

ap

Vierailija
29/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti aika yleistä, että terapeutit pettävät potilaidensa/ asiakkaidensa kanssa.

Vierailija
30/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaat vuositolkulla intiimiasioitasi, huoliasi ja tarpeitasi saman empaattisen ihmisen kanssa säännöllisesti, kauniisti sisustetussa huoneessa, jossa on pehmeä sohva..

Vierailija
31/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaat vuositolkulla intiimiasioitasi, huoliasi ja tarpeitasi saman empaattisen ihmisen kanssa säännöllisesti, kauniisti sisustetussa huoneessa, jossa on pehmeä sohva..

Oletpa typerä. Ihan oli kaksi aika epämukavaa nojatuolia, eikä suhde todellakaan startannut minun tilityksestäni - saatika terapiahuoneessa. Virhe se silti oli: yksi suurimmista mitä olen elämässäni tehnyt. Kuten koko terapia, sekä tämä nimenomainen, että kaikki edelliset ja jälkeiset ilman suhteita.

Vierailija
32/36 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa typerä. Ihan oli kaksi aika epämukavaa nojatuolia, eikä suhde todellakaan startannut minun tilityksestäni - saatika terapiahuoneessa. Virhe se silti oli: yksi suurimmista mitä olen elämässäni tehnyt.

Oh, kiitos. Joo, varmaankin haen taas vain seksisuhdetta. Nautin aina siitä kun osat vaihtuvat, kääntyvät päälaelleen.

ap

Vierailija
33/36 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/36 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt olisi loppu miesterapeutille? On ainakin yhtä potilasta pystynyt auttamaan.

Vierailija
35/36 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä psykoterapiassa onkin. Onneksi kävin samaa sukupuolta olevalla terapeutilla. Tuntuu kuin se terapeutti olisi paras ystävä ja vihdoin joku johon voi luottaa. Tuntui aika pahalta joskus päättää terapiat kun ongelmat oli ratkottu. Ei ehkä petetty olo, mut vaikea tunnustaa sen olleen vain ammattimaista apua.

Vierailija
36/36 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä psykoterapiassa onkin. Onneksi kävin samaa sukupuolta olevalla terapeutilla. Tuntuu kuin se terapeutti olisi paras ystävä ja vihdoin joku johon voi luottaa. Tuntui aika pahalta joskus päättää terapiat kun ongelmat oli ratkottu. Ei ehkä petetty olo, mut vaikea tunnustaa sen olleen vain ammattimaista apua.

Itsellä varmaan ongelmana se, että koen kaikki ihmissuhteet ja kohtaamiset aina seksuaalisuuden kautta. En osaa muuten. Siksi en voi mennä naisterapeutillekaan, koska en saa siitä mitään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan