Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia teille tärkeitä ja arvokkaita perintöesineitä olette saaneet isovanhemmiltanne?

Vierailija
08.06.2026 |

Olisi mielenkiintoista kuulla vähän tarinoita.

Mulla on rintataskussa isoisältäni saama taskukello. Aina kun se on siellä niin koen että asiat ovat hyvin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene Schjerfbeckin maalauksen "Tunnelma Hämeestä".

Vierailija
2/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä p*rseestä kirjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari Albert Edelfeltin maalausta, kristallikruunuja ja aitoja mattoja. Krunikan perintökämpän.

Vierailija
4/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon Sotilas kirjahyllyssä kossupullon vieressä. Isoisä piti tuota sodassa aikanaan rintataskussa mikä pelasti hänet luodilta sydämeen. 

Vierailija
5/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä, mutta varkaat veivät. Ihmettelen vaan että kun eivät olleet edes mitenkään arvokkaita. Ainoa arvo oli tunnearvo.

Vierailija
6/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon hieromasauvan.

Vierailija
7/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon Sotilas kirjahyllyssä kossupullon vieressä. Isoisä piti tuota sodassa aikanaan rintataskussa mikä pelasti hänet luodilta sydämeen. 

Kirjaa vai kossupulloa? Pullo olisi mennyt rikki ja kirja julkaistiin 50-luvulla.

Vierailija
8/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kartano minkä salongista käsin nyt palstailen samettisessa kotitakissani. Nyt pyydänkin palvelijaa käymään satuloimassa minulle arabianhevosen jolla ratsastelen katsomaan tiluksiani. 

Vierailija
9/9 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhman pojan (nukkatyräkin). Perintö kasvaa korkoa useita pikkutaimia joka vuosi, joten olen niitä lahjoitellut eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme