Paljonko haluaisit painaa, jos olisit 170cm pitkä?
Kommentit (24)
Syynä yksinkertaisesti se, että silloin olen juuri sopivan hoikka kunhan liikun aktiivisesti myös.
Nyt viimeisillään raskaana ja painoa yli 80kg... Että sitä odotellessa vaan :-)
Koska koko aikuisiän painoni on ollut noissa lukemissa ja pysyy siinä tasapainossa ilman, että syömistä tarvitsee tarkkailla. Nyt, kolmannen raskauden jälkeen painoa on vielä 68 kg, mutta eiköhän se tuosta tipahda, kuten ennenkin.
Nyt viimeisilläni raskaana ja painoa on 70 kg.
haluaisin painaa 55kg, koska pitkä ja hoikka kroppa on kaunis.
Eli nyt painan 68 kiloa. Vielä vuosi sitten painoin 76-77 kiloa. Joten tämä on mielestäni tooosi hyvä saavutus:))). En taida yrittääkään tästä alemmas.
Paino "lipsahti" noihin lukemiin tupakanpolton lopettamisen, kahden raskauden ja oman saamattomuuden vuoksi!
170cm pitkänä 70kg. Vähintään 60 kg
Olen painanut hieman vähemmän ja tosi paljon enemmän, tämä tuntuu hyvältä, nyt tavoitteena että paino ei LASKISI yhtään :)
ja 170 cm, painan nyt 71kg ja olen melko tyytyväinen painooni. Olen miettinyt, pudottaisinko vielä n. 5kg. Meneekö siinä jo muodotkin.. nyt on jo tissit hävinneet :( .
ihannepaino olis varmaan 57-60 kiloa, silloin en olis niin tikku mitä nyt (52-53 kg)
olisi hyvä mulle. Odotan nyt IHAN viimeisilläni kolmatta lastamme ja painoa on nyt jotain 72. Ennen raskautta oli tuo 58 ja se on mulle hyvä kun pituutta on tuo 170. Ei sitä näin vanhempana, ikää 38 enää ihan niin kauheasti näköjään pulttia ota, vaikka paino nousee raskauden myötä ihan uusille lukemille. Kyllä sitä seksiäkin harrastaa mielellään vaikka olo on välillä aika elefantti. Ja tuo paino on niin yksilöllistä, ei voi painolukemia oikein verrata kun olemme kaikki niin eri mallisia.
Sellaista, että mulla on sektioaika kahden viikon päästä ja mua pelottaa AIVAN kauheasti! Vauva on perätilassa ja sektio ainoa vaihtoehto tässä mun tapauksessa. Miten te olette päässeet sektiopeloista pois?Minä varmaan pyörryn ennen tuota toimitusta.
t.sohvilotta
Olen 35v, ihanne olisi 62kg, mitä painoin ennen lapsia. Nyt 66kg ja maha ja jenkkakahvat kauheet
Olen 48-vuotias, pituus 171 cm ja painan nyt 67 kg, mikä on mulle liikaa. Noin 61-kiloisena en ole läski, mutta muotoja on silti. Olen sirorakenteinen.
170 pitkä, ja normaalipainoni on 54 kg. Loppuraskaudessa painoin 66 kg. Tuo 54 kg olisi oikein hyvä, raskauskilot eivät kaikki lähteneet ja nyt painoa 56 kg.
Siksi, että sen painoisan todennäköisesti tuntisin itseni terveeksi, hyvinvoivaksi ja kauniiksi - vaatteet istuisivat kauniisti päällä.
1,5v sitten viimeisilläni raskaana painoin 89,5kg ja olin tooooosi valtava ;) Ok, lähtöpaino tuohon raskauteen oli 69kg. Onneksi paino on lähtenyt taas kerran itsekseen. Mutta nyt painan hieman alle sen mitä painoin ennen esikoistani ja ikää minulla on 30v. Voin sanoa että tässä painossa olen tosi tyytyväinen ja urheilu yms on mukavaa.
Painoa nyt neljännen raskauden jäljiltä 62 kg. Olen matkalla takaisin siihen mun aikuisiän normaalipainoon 57-58 kiloon, se on mulle se sopivin paino. Ikää mulla on nyt 36v.
Tämä on juuri sopiva paino minulle, kijolen ei tarvitse lähteä, vatsa pitäisi saada vielä timmiksi.
Raskaudesta jäi mielestäni makkara ja sen haluan pois.
ai niin ikää 21
niin jotain 60 kg? Nyt 177 cm ja 68, ja vyötäröltä sietäisi lähteä tuuma tai kaksi. Mutta ei paha nytkään.