Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan varmasti äänestän demareita protestina seuraavissa vaaleissa

Vierailija
05.09.2025 |

En ole ikinä sen kummemmin luottanut siihen, mitä täällä palstalla sanotaan politiikasta. Olen kuitenkin viime aikoina alkanut selvittämään, ja täällähän on paljonkin asiaa. Esimerkiksi tämä viimeisin yritystukien leikkaus tarkoittaakin hallitukselle vain kotimaisen elokuvatuotannon rahoituksen leikkaamista. Viimeisin, mikä katkaisi kamelinselän, oli edustajien palkkioiden korotukset, ja ennen kaikkea ministerien palkkioiden korotukset. Ministerit toki leikkaavat palkoistaan ensi vuonna 5%, mutta nyt tekivät yli 5%:n korotuksen omiin palkkoihin, joten todellisuudessa ministerit jäävät näissä säästötalkoissa voitolle. Onneksi hallitus sentään leikkaa niiltä, joilla on varaa: eli köyhiltä, lapsiperheiltä, työttömiltä ja opiskelijoilta. Rikkaat rikastuvat edelleen muiden muassa veroalennusten vuoksi. 

Tämä palsta antaa aivan uuden näkökulman tutkia politiikkaa, koska täällä kirjoittavat tavalliset ihmiset. Uutiset toki kertovat sen, mitä hallitus on päättänyt, mutta täällä annetaan näklökulmaa, esim. miksi hallitus leikkaa köyhiltä kun samaan aikaan rikkaiden verotus kiristyy.

Viimeisin teko oli tämä omien palkkioiden korotus. Se oli niitti sille, että vaihdan perussuomalaisista demareihin/keskustaan. Tiedän, ettei demareillakaan ole sitä taikaseinää tai mitään Graalin maljaa, joilla valtiontalous saataisiin kuntoon, mutta pääasia on enää lähinnä, että tämän hallituksen suhmuroijat ja ministerit pääsevät takaisin oppositioon edustajan palkkiolla. Näin, alkaa vaan liikaa ärsyttämään tämä koplaus.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu siellä takana.

Vierailija
2/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin vtuttaa eniten nykyisessä hallituksessa se, että minun on pakko seuraavaksi äänestää demareita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä. Sillon kun alkoi duunareiden työolojen heikennykset  niin  erosimme perussuomalaisista. Purra lupasi ennen vaaleja ettei duunareiden työoloja heikennetä.   Valehteli ja petti duunarit.  👿

Vierailija
4/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin vtuttaa eniten nykyisessä hallituksessa se, että minun on pakko seuraavaksi äänestää demareita. 

Harmittaahan se, koska en muuten deamreita äänestäisi millään hinnalla, mutta johonkin se raja on vedettävä. Persuista on tullut hallituksen sisällä sellainen uhmaikäinen lapsi, että ihan väkisin pitää toimia muita vastaan julkisuudessa. Ei minua se puhe niin suuresti haittaa, mutta ei ole myöskään pakko olla sellaisessa koalitiossa, jossa ei osaa noudattaa yhteisiä sääntöjä. Persut voisivat hyvin olla oppositiossa nyt. Sen lisäksi Purra on ottanut kokoomuslaisen talouspolitiikan omakseen, ja unohtanut omat lupauksensa.

Vierailija
5/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin olen äänestänyt demarien oikeaa siipeä. Nyt olen kuitenkin pettynyt heidän maanpetolliseen ja suomalaisvastaiseen politiikkaansa. Hakevat ääniä Afrikasta ja Lähi-Idästä, jotka ovat se suurin ongelma Suomelle. Heidän edustajikseenkin on soluttautunut jo valtava määrä jihadisteja. Näistä syistä siirryin persujen kannattajaksi. 

Juupajuu. 

Vierailija
6/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
7/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras argumenttisi oliko se että korottavat omia palkkojaan? Ei hallitus siitä asiasta päätä. 

Tällä palstalla ei kirjoita tavalliset suomalaiset (pelkästään) vaan hyvinkin erikoista ja häiriintynyttä porukkaa. Täältä en kyllä elämänohjeita hakisi, tää on pelkkä taistelutanner. Kyllähän älykkään kirjoittajan tunnistaa tekstistä tietysti, mutta suurin osa on vähä-älyisten ölinää. Tärkeintä haukkua mahdollisimman rumin sanoin kaikkea mikä liikkuu. 

Mut luulen että sun näennäismaltillinen postauksesi on vain osa täällä tursuavaa persuvastaista propagandaa, yrität nyt vain toisenlaista formaattia. 

Vierailija
8/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihervasemmistolaiset on sek-ai-s-in.

Vierailija
9/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko 2019-2023 niin auvoista aikaa?

Vierailija
10/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras argumenttisi oliko se että korottavat omia palkkojaan? Ei hallitus siitä asiasta päätä. 

Tällä palstalla ei kirjoita tavalliset suomalaiset (pelkästään) vaan hyvinkin erikoista ja häiriintynyttä porukkaa. Täältä en kyllä elämänohjeita hakisi, tää on pelkkä taistelutanner. Kyllähän älykkään kirjoittajan tunnistaa tekstistä tietysti, mutta suurin osa on vähä-älyisten ölinää. Tärkeintä haukkua mahdollisimman rumin sanoin kaikkea mikä liikkuu. 

Mut luulen että sun näennäismaltillinen postauksesi on vain osa täällä tursuavaa persuvastaista propagandaa, yrität nyt vain toisenlaista formaattia. 

Ai, kukas siitä sitten päättää?

Vierailija
11/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut tekee mitä kokoomus käskee. Palkkioksi saavat kiusata jotain köyhiä ja kipeitä. Siitä repivät sosiaaliseen mediaan jotain klikkikamaa. Älytöntä hommaa.

Demareille ääni täältä.

Vierailija
12/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit ja vasemmisto nosti viime kaudella palkkioitaan.

Vierailija
13/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen itse haluaa jotakin, se kuuluu perusoikeuksiin, mutta kun toinen haluaa jotakin, hän on ahne.

Vierailija
14/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne eivät samalla irvailleet muille vietyään heidän rahat ja hokeneet, että kaikki osallistuu. 

Vierailija
15/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, kukas siitä sitten päättää?

Palkkiotoimikunta

Palkkiotoimikunnan puheenjohtajan ja kaksi muuta jäsentä, joista kukaan ei voi olla kansanedustaja tai eduskunnan virkamies, valitsee eduskunnan puhemiehistö neljäksi vuodeksi.

Vierailija
16/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää veroja ja syömävelkaa! AHHHHHHHHHH!!!!!!

Vierailija
17/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne eivät samalla irvailleet muille vietyään heidän rahat ja hokeneet, että kaikki osallistuu. 

Get over it boomer

Vierailija
18/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaista elokuvaa pitää tukea jota kukaan ei halua katsoa? 

Yritystuetkin ovat empatian syytä, koska kaikki symppaavat yrittäjiä. Minkälainen firma muka tarvitsee yritystukea? Jos firma menestyy, niin eihän se tukia tarvitse. Jos taas yrityksen tuotteet eivät menisi kaupaksi edes 1980-luvun Neuvostoliittoon, niin miksi ihmeessä huonoa tuotetta myyvää pitäisi tukea?

Vierailija
19/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irvailu on kylläkin tullut tällä kaudella oppositiosta.

Vierailija
20/97 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get over it boomer

No minä olen 31, mutta varmaan jonkun tissiäisen mielestä boomer. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi