Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenny haluaa elää miesten rahoilla

Vierailija
05.09.2025 |

Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html

Kommentit (356)

Vierailija
1/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ongelma tuossa on?

Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen?

Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

Vierailija
2/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tee edes läskisoosia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitää jäädä säästöön pian, koska provider-tyyppejä tuskin kiinnostaa maksaa yli nelikymppisestä naisesta vaikka kuinka yrittäisi säilyä nuorekkaana. Aitoa nuorta löytyy kumminkin tarjolle.

Vierailija
4/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddy toimintaa, mitä muuta tuo on?

Vierailija
5/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olisin rikas mies ja haluaisin palkinto naisen niin ikää naisella saisi olla 18-28.

Vierailija
6/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provider on vain kiertoilmaisu ihan tavalliselle prosituutiolle. Ko.henkilö on "maailman vanhimman ammatin" harjoittaja. Ei mitään muuta. Ja todellakin siinä ammatissa parasta ennen päiväys menee nopeasti ohitse. Samanlaisia Jennejä on maailmassa miljoonia.

Vierailija
7/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaan jos tuo on elämän tarkoitus. Onneksi ei tarvitse matkia

Vierailija
8/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se iso vika tarvi olla...jos se on korvien välissä

Vierailija
9/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä itsensä myynti ilmoituksia julkaistaan?

Vierailija
10/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa jäin miettimään. Harmi ettei toimittaja kysynyt, miten aikoo loppuelämänsä rahoittaa. Ikävuodet 40-80+ voi olla aika haastavat löytää netistä elättäjää. Hän varmaan toivoo löytävänsä pysyvän suhteen, mutta luulen että provider-ideologian miehien kanssa se on vaikeaa.

Vierailija
11/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny on niin ihana luonteeltaan, että providerit maksaa itsensä kipeäksi hänen sisäisen kauneutensa vuoksi, vaikka olisi jo ruttuja naamassa ja tissit roikkuvat patalaput.

Vierailija
12/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ymmärtää synnyttää hyviä farkkuja omaavia lapsia noille miehille hänellä on jonkinlainen tulevaisuus.. muuten dumpataan roskikseen kuin käytetty kortsu 5v päästä viimeistään.

Ja kämppävuokrat jää maksamatta,.,. ja eiku perustoimeentulolle elämään ku käytetty spurgu.

Vierailija
13/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mt-ongelmainen joka hakee lohtua shoppailusta (shoppaholic) ja matkustamisesta. Nyt verhotaan toiminta life-style trendiksi

Vierailija
14/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa väitetään että mielipiteet ovat jotenkin rajuja. 

Sehän ei pidä paikkaansa, kaikki naiset ovat tuollaisia

Vierailija
15/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ja mikä ongelma tuossa on? Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen? Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

Tämä. Luin jutun pariin kertaan koska se ärsytti minua suunnattomasti - olen nainen. Mutta jutussahan korostuu, että Jenni treffailee vain miehiä, jotka _myös_ haluavat tuota; haluavat maksaa kaiken ja toteuttaa unelmia. Edes seksiä ei aina ole, eikä tuo Jenni nyt mikään superkaunotar ole, joten tässä pelataan mitä omituisimmilla tarpeilla ja motiiveilla.

Vierailija
16/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nää miesten rahoilla elävät sellaisia jotka kinuaa rahaa joka hiton ostokseen...saanko mä sen ja sen verran siihen ja tähän, voinko mä saada tuon tai tään...ei vidddu mitä meininkiä. Omanarvontuntoni ei ikinä antaisi minun keltään mitään kinuta ja anella.

Vierailija
17/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny saattaa olla jonkun oivalluksen äärellä kyllä. Suoraan jutusta: 

"Eikö tällainen ajattelumalli ihmissuhteessa ole itsekäs?

On varmaan itsekästä. Minusta naisten pitäisi olla itsekkäitä. Miehet ovat aina itsekkäitä. Naiset on opetettu siihen, että niiden pitää antaa muille tyhjästäkin kupista."

Ja vielä myöhemmin Jenny toteaa että miehet on niitä jotka herkästi kyllästyvät ja lähtevät suhteesta hakemaan parempaa. 

Siinäpä asioita jotka tälläkin palstalla puhuttavat jatkuvasti.

Jenny sanoi myös että aina pitää olla myös omaa rahaa ja hänelläkin on säästöjä. Eiköhän Jenny pärjää sittenkin kun providereita ei enää hänelle ole tarjolla. 

Vierailija
18/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa myös erikoinen lause, jossa Jenny kertoo, ettei usko todellisen romanttisen rakkauden mahdollisuuteen ainakaan _heterosuhteissa_.

Vierailija
19/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa jäin miettimään. Harmi ettei toimittaja kysynyt, miten aikoo loppuelämänsä rahoittaa. Ikävuodet 40-80+ voi olla aika haastavat löytää netistä elättäjää. Hän varmaan toivoo löytävänsä pysyvän suhteen, mutta luulen että provider-ideologian miehien kanssa se on vaikeaa.

Hilloaa noilta miehiltä saamaansa rahaa ja elää pääomatuloilla? Voi tosin olla aika hankalaa. Eikös nuo maksa vain juoksevia kuluja? Tosin jos on saanut luottokortin, niin mikäs siinä omalle tilille nostellessa tonni sieltä tonni täältä.

Vierailija
20/356 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä täyttä valetta että seksiä ei muka ole. Ei miehet nyt niin tyhmiä ole kuitenkaan että rahaa nuin vain annetaan ilman vastinetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän