Miksi niitä irtokarkkeja pitää ostaa puoli kiloa! ja miksi niitä sipsejä pitää ottaa 2 jättipussia! nimim. sivusta seurannut
Eikö vähempikin riittäisi, etenkin kun kyse ei ole mistään lapsiperheestä vaan yhdestä asiakkaasta
Kommentit (153)
Jos ostan irttareita, ostan niitä yleensä sen 600-700 grammaa ja ihan vain itselleni. Ja ei, en ole lihava, en edes lähelläkään ylipainoa. Tuossa keväällä paino itseasiassa vain putosi putoamistaan jo kohti alipainoa, vaikka söin herkkuja kuin viimeistä päivää. Ikää noin 40 vuotta.
Minäki otan kaljalootan kaupasta perjantaisin ja siitä riittää koko vuodeksi !.
Joskus riittää puoleksi vuodeksi vaan tuo,jos juhlat ja paljon kavereita käymässä.
Vierailija kirjoitti:
Mee pois
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Irtokarkit ei ole mun juttu, mutta on mulla nytkin kaapissa useampi tarjoussuklaalevy eli en vetäissyt 4 levyä kertaistumalta heti ostopäivänä. Samoin ostan usein tarjouksesta sellaisen 18 / 24-packin limua vaikka en mä juo kuin max kaksi pulloa viikossa, riippuen siitä saunonko kerran vaiko kahdesti. Sipsejäkin ostan vain tarjouksesta eli usein se on sitten kaksi pussia / xx euroa. Toinen menee aina kaappiin ja usein molemmat odottamaan sitä hetkeä kun on sipsifiilis.
Hassu ajatuskin että kaikki pitäisi syödä heti samantien.
Sama Alkossa, kun ostat jotain vain varastoon kotiin, myyjä toivottelee iloista iltaa. Ei kaikki niitä juo heti.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran vierestä kun nainen osti 700g, paperipussiin ei mahtunut enempää.
Ei tullut mieleen että ehkäpä osti ne lastenjuhliin tarjoilupöytään
lapset syö nykyään karkkia ja sipsiä useita kertoja viikossa sitten vielä ihmetellään kun Suomessa Euroopan lihavin nuoriso LOL
Koska karkit ja sipsit on hyviä ja niihin tulee himo. Kyllä, syön ihan itse/miehen kanssa ne jättisäkilliset, en tosin päivässä, mutta vaikka viikossa. Tiedän toki ettei se ole terveellistä, mutta ei ole myöskään painonhallintaongelmia joten en ole kokenut tarvetta rajoittaa. Olen sikäli onnekas että on kai hyvät geenit enkä liho. Tai sitten vaan syön muutoin sen verran hyvin ja liikun paljon.
Et voi tietää miten iso ja millainen perhe sillä yhdellä asiakkaalla on.
Vierailija kirjoitti:
lapset syö nykyään karkkia ja sipsiä useita kertoja viikossa sitten vielä ihmetellään kun Suomessa Euroopan lihavin nuoriso LOL
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Irtokarkit ei ole mun juttu, mutta on mulla nytkin kaapissa useampi tarjoussuklaalevy eli en vetäissyt 4 levyä kertaistumalta heti ostopäivänä. Samoin ostan usein tarjouksesta sellaisen 18 / 24-packin limua vaikka en mä juo kuin max kaksi pulloa viikossa, riippuen siitä saunonko kerran vaiko kahdesti. Sipsejäkin ostan vain tarjouksesta eli usein se on sitten kaksi pussia / xx euroa. Toinen menee aina kaappiin ja usein molemmat odottamaan sitä hetkeä kun on sipsifiilis.
Hassu ajatuskin että kaikki pitäisi syödä heti samantien.
Sama Alkossa, kun ostat jotain vain varastoon kotiin, myyjä toivottelee iloista iltaa. Ei kaikki niitä juo heti.
Meillä on jotain vuosia vanhoja alkoholipulloja kaapissa.. Ja joskus on suklaatkin vanhentuneet kun on hamstrannut jotain alesuklaita joissa huono kesto. Ei kaikilla ole niin huono itsekuri että kaikki pitäisi mättää kerralla. Irttareita ei toki kannata kauhean isoja jemmaan ostaa kun ne kuivahtaa huonoksi.
Voihan ne olla vaikka synttäritarjontaa.
Ap taitaa asua kaupassa, kun on ilmeisesti niin laaja otanta, että voi sanoa perusostoksien olevan puoli kiloa irttareita ja kaksi pussia sipsejä.
Jos irtisten kilohinta on jotain 6 euroa, niin kyllä niitä se kilo ainakin pitää ostaa kun on niin halpaa, jos vain omia lempikarkkeja on jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa asua kaupassa, kun on ilmeisesti niin laaja otanta, että voi sanoa perusostoksien olevan puoli kiloa irttareita ja kaksi pussia sipsejä.
Taitaa olla myyjä.
Vierailija kirjoitti:
LOL LOL tirsk🤣🤣🤣
Meillä on pelipäivä lauantaisin, toki silloin pitää myös herkkuja olla terjolla.
Mitä sitten. Koitas nyt keksiä jotain kivaa tekemistä ja lopeta pöljä pähkäily.
Juoksenkin huomenna aamusta heti ostamaan 820 gr irtokarkkeja.
En käytä alkoholia,huumeita,tupakkaa yms. Tykkään syömisestä ja kerta viikkoon karkkipussi on mun tapa hemmotella itseäni. Kun menee joskus järki kanssa ihmisiin viikolla.