Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niitä irtokarkkeja pitää ostaa puoli kiloa! ja miksi niitä sipsejä pitää ottaa 2 jättipussia! nimim. sivusta seurannut

Vierailija
04.09.2025 |

Eikö vähempikin riittäisi, etenkin kun kyse ei ole mistään lapsiperheestä vaan yhdestä asiakkaasta

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei yhdellä asiakkaalla odota lapset kotona?

tai se kuuluisa vakioselitys "tää pussi riittää mulla 2kk" tirsk lololol

Kuka sulle selittelee ostoksiaan? Tirsk, tirsk. 

Vierailija
142/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä muiden ostosten kyttääjiä. Ei voi tietää kuinka monelle sitä karkkia on ostettu tai kuinka pitkäksi ajaksi. Kukakohan mahtoi ihmetellä kun ostin 10 pakettia grillimakkaraa. Pihatalkoisiin meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen kauppaan yksin, enkä olekaan neljän  kouluikäisen äiti koska eivät mukana?

Vierailija
144/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole vieläkään hankkinut elämää?

Vierailija
145/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerros mulle miten se elämä hankitaan kun sitä jatkuvasti täällä jankkaat, sen lisäksi että jankkaat "ota ne lääkkeet"

Vierailija
146/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs onko sillä väliä tässä asiassa kuinka paljon asiakas painaa. Eli  onko yhtä kauhistuttavaa, jos ostaa saman verran, mutta asiakas on hoikka.  Itse huomaan ajatustavassani eron.  Pätee myös muihin herkkuihin. En ole ylpeä tästä.

Vierailija
147/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt siitä, että tämä on yhä täällä. Yleensä nämä poistuu suht nopeasti 

-Se 13, kun vähempi ei todellakaan riitä

Vierailija
148/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri on mieltä koukuttava kehoa tuhoava huume ja sille pitäisi saada markkinointirajoituksia. Jos menen ostamaan mieslasten elektroniikkaleluja elektroniikkakaupasta niin sielläkin on marketin kokoinen karkki- ja limsaosasto erikoistukkutarjouksineen. Verkkokauppa.com anyone?

jatkan vielä että kun on isot katteet ja asiakkaat ostaa niin onhan se houkuttelevaa myydä asiakkaiden terveyttä tuhoavaa paskaa. Lisää veroja tai lakiin karkkikilojen rajoitus. Tai että elektrokiikkamyymälässä myydään elektroniikkaa eikä kuluttajan terveyttä tuhoavaa sokeripaskaa.

Onko elektroniikkamyymälästä, tai ruokakaupastakaan, pakko ostaa sokeripaskaa? Niin, ei ole. Et sinä osta astianpesukonettakaan, jollet tarvitse sellaista, vaan kävelet ohi apk-osastosta ja haet sen tuotteen, jonka tarvitset. 

Vierailija
149/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan harvoin sipsiä, mutta jos on tarjous 2 kpl x e:lla juuri niistä sipseistä, joita tekee mieli, ostan sen 2 pussia ja syön toisen heti (paitsi en mitään megapusseja vedä kerralla, ei kai siihen kukaan pysty) ja toisen seuraavana vknloppuna tai sitä seuraavana tai... Irttareita ostan vielä harvemmin, ja puoli kiloa riittää parille, kolmelle päivälle, jos niin paljon ostaisin. Ostan mässyt yleensä joko tasan sitä, mitä tekee mieli, hinnasta välittämättä, tai jos tekee vain mieli makeaa yleensä, ostan kilohinnan perusteella ja irttarit on yleensä edullisin vaihtoehto.

Ja joo, olen minä joskus pystynyt mättämään sen puoli kiloa kerralla. Mitä sitten? Jos ihminen syö kerran pari vuodessa puoli kiloa irttareita kerralla, sillä ei ole mitään merkitystä yhtään minkään suhteen.

Vierailija
150/153 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerros mulle miten se elämä hankitaan kun sitä jatkuvasti täällä jankkaat, sen lisäksi että jankkaat "ota ne lääkkeet"

No se joka noita täällä sulle jatkuvasti toistelee, nauraa nyt kippurassa...

Vierailija
151/153 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo että ne syödään kerralla? Irttareista en tiedä koska tuollaisiin saastalaareihin en koska. mutta sipsithän säilyy avaamattomassa pussissa vaikka kuinka kauan ja avatustakin voi ottaa puolet ekana viikonloppuna tarjoiluastiaan ja jättää loput siihen pussiin odottamaan seuraavaa viikonloppua.

Samoin jos Aino-jäätelöitä ostaa tarjouksesta 3 pakettia 10 eurolla, niin ei se tarkoita sitä että yksi henkilö söisi 900 ml x 3 = 2,7 litraa jäätelöä yhteen putkeen. Kaikki eivät myöskään syö kerralla kokonaista keksipakettia sen jälkeen kun se on avattu vaan ottavat ehkä 2 tai 3 keksiä kahvin kanssa.

Vierailija
152/153 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 yhden hinnalla tarjousten vuoksi.

Vierailija
153/153 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeanhimo voi olla aika rajua joskus. Ja sipsejä tarvitaan siihen makean väliin, että pystyy syömään sen puoli kiloa irttareita saman illan aikana! Nämä on ihan perusasioita. Mässy on mässyä, eihän se muuten mitään mässyä olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan