Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niitä irtokarkkeja pitää ostaa puoli kiloa! ja miksi niitä sipsejä pitää ottaa 2 jättipussia! nimim. sivusta seurannut

Vierailija
04.09.2025 |

Eikö vähempikin riittäisi, etenkin kun kyse ei ole mistään lapsiperheestä vaan yhdestä asiakkaasta

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin eilen kolmea eri lajia ja painoivat yhteensä 1kg 600 g. 

Ja vaaka näyttää painoksesi 100 kg

Vierailija
82/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lopeta työ kassana ja aloita oma terveysliike, alat päivystää kassojen lähettyvillä ja jaat ihmisille esitteitä terveistä elämäntavoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Irtokarkit ei ole mun juttu, mutta on mulla nytkin kaapissa useampi tarjoussuklaalevy eli en vetäissyt 4 levyä kertaistumalta heti ostopäivänä. Samoin ostan usein tarjouksesta sellaisen 18 / 24-packin limua vaikka en mä juo kuin max kaksi pulloa viikossa, riippuen siitä saunonko kerran vaiko kahdesti. Sipsejäkin ostan vain tarjouksesta eli usein se on sitten kaksi pussia / xx euroa. Toinen menee aina kaappiin ja usein molemmat odottamaan sitä hetkeä kun on sipsifiilis.

Hassu ajatuskin että kaikki pitäisi syödä heti samantien.

Sama Alkossa, kun ostat jotain vain varastoon kotiin, myyjä toivottelee iloista iltaa. Ei kaikki niitä juo heti.

Mulla ehti jo yksi viini pilaantua kaappiin. Olisi pitänyt lukea etiketti paremmin, siinä sanottiin, et säilyy avaamattomana 10 vuotta. Avasin sen 11 vuoden kohdalla..

Vierailija
84/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla tällä hetkellä kaapissa 4 suklaalevyä ja sitten paljon irtokarkkeja. En osaa sanoa kilomäärää, mutta kun ostin, niin ostin kaksi kiloa kerralla, kahteen pussiin ja nyt toisesta pussista on otettu noin kourallinen karkkia. Nämä karkit riittävät (jos menneisiin vuosiin on uskominen) yli vuodenvaihteen, koska vietän karkkipäivän kerran viikossa enkä sillä lailla syö kerralla paljoa. 

Eikö niistä tuu kovia?

ei jos pussit laittaa kannelliseen rasiaan. Usein lkaadan ne pussista lasiseen kannelliseen purkkiin, mutta nyt viimeksi se oli pesussa. Eikä haittaa, vaikka tulisikin kovia: pidän enemmän kovista karkeista. 

Vierailija
85/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo että ne syödään kerralla? Irttareista en tiedä koska tuollaisiin saastalaareihin en koska. mutta sipsithän säilyy avaamattomassa pussissa vaikka kuinka kauan ja avatustakin voi ottaa puolet ekana viikonloppuna tarjoiluastiaan ja jättää loput siihen pussiin odottamaan seuraavaa viikonloppua.

Sipsit menee viikossa avatussa pussissa huonoiksi.

Avatut pussit voi myös sulkea... on olemassa pussinsulkijoita. 

Vierailija
86/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimeksi 2 kg enkä syönyt yhtäkään.

Lahjoitin eräseen tilaisuuteen jaettavaksi kun halusin jotenkin tukea enkä ehtinyt muuta. Ostin vain käärellisiä. Oli halvempia kuin pussi. Niitä jotain liikakarkkeja, pieniä twixejä ja muutamaa muuta, en nyt enää muista.  

Vierailija
87/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileet tulossa.

Vierailija
88/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin eilen kolmea eri lajia ja painoivat yhteensä 1kg 600 g. 

Ja vaaka näyttää painoksesi 100 kg

Sanoiko syövänsä kaikki itse?

Vierailija
89/153 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö namuset vaan on niin hyviä.

Vierailija
90/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö namuset vaan on niin hyviä.

okei, ap:n kysymykseen vastasit näin. way to go honey!

Vierailija
91/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K E H O P O S I T I I V I S T E N irttari epidemia! Ne vois sijoittaa leirille karkkitehtaiden viereen, saisi suoraan tehtaan linjastolta suuhun irtokarkit XD!

Vierailija
92/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan 2kg kerralla usein näin rajoitettu tarjouksessa.

Vierailija
93/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatsot nuoret syö kaikki irtokarkit, puhelin kourassa ja irttarit suussa. Siinä Suomen toivo, samalla maahan raahataan muu maalaisia paikkaamaan syntyvyyttä.

Vierailija
94/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä asia Sinulle tai edes meille muille kuuluu? Miksi ihmeessä kirjoittelet toisten yksityisistä asioista tälle palstalle?

Vierailija
95/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sulle kuuluu, mikä meille kuuluu. Palstalla sana vapaa ja jopa kritiikki pohjattomia ahmatteja kohtaan.

Vierailija
96/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ostan isolle perheelle. 

Vierailija
97/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kuukautissiteitäkin neljä pakettia, koska on kolme tytärtä. Ei teinit kulje kaupassa äitinsä kanssa. Käyn yksin kaupassa.

Vierailija
98/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällä hetkellä kolme sipsipussia kaapissa. Olleet jo pitkään, kun tarjouksesta ostin. Samoin kaksi pussia vaahtokarkkeja ja kaksi levyä suklaata. Lapsetkaan eivät edes yritä niitä ottaa, vaikka ovat alahyllyllä. Lapsilla tulossa synttäriä ja halloweenjuhlaa, niin sitten varmaan niitä syödään ja suklaasta leivotaan. Ostan kaappiin, jos on tarjouksia ja pitkä aika eräpäivään (säilyvät). Koska aina ne sitten joskus syödään just esim. juhlissa tai harvoin pidämme leffailtaa tms. Aloittajan kaltainen tyyppi varmaan katsoo, että tuossa se perheen äiti lapsilleen ostaa sokeripaskaa kilotolkulla.

Vierailija
99/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksessa. Sekä irttarit että sipsit. Säästöä.

Vierailija
100/153 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kerran vierestä kun nainen osti 700g, paperipussiin ei mahtunut enempää.

Kyylä. Mitä sä karkkihyllyillä teit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä