Miksi niitä irtokarkkeja pitää ostaa puoli kiloa! ja miksi niitä sipsejä pitää ottaa 2 jättipussia! nimim. sivusta seurannut
Eikö vähempikin riittäisi, etenkin kun kyse ei ole mistään lapsiperheestä vaan yhdestä asiakkaasta
Kommentit (153)
Kassajonossa edelläni oleva henkilö osti 11 tölkkiä energiajuomaa ja 8 pakettia kortsuja. Mitähän se aikoo tänä iltana tehdä?
Siis onko puoli kiloa jotenkin iso satsi kahdelle / pariskunnalle leffailtaan? Ei nyt tosiaan ja valitettavasti ole mitään suhdetta eikä sellaisen viritystäkään, mutta jotenkin just tuo määrä olisi tuntunut "oikealta" jos (kun) olisin ostamassa tarjottavia treffeille. Lisäksi sitä hyvinkin olisin ottanut kaksi isoa sipsipussia ja parit kermaviilit + dipit vielä päälle, koska välttämättä se mun maku ei ole toisenkin maku. Ja joo, varmasti vielä limppariakin.
Ilmeisesti olin ihan hukassa ajatuksineni.
Joskus ostan 700g pussin ja syön sen kerralla mutta teen noin vain max 2 krt vuodessa
hittojako asia sulle kuuluu, senkin kyylä, hoida omat ostoksesi!
Lenkkisi ja maitosi!
Mä ainakin hamstraa irttareita jos tarjouksessa.. nyt on 5,95 ei Lidlissä vkl tarjous .. menen heti huomenna hakemaan
Miksi kyttäät toisia? Huolehdi omista asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
ostetan varastoon tai sitten syöntiin. Kuka mistäkin syystä ostaa. kysy siltä ihmiseltä, jonka olet "nähnyt", ei me täällä voida tietää toisen motiiveja ostaa yhtään mitään. Ihan turha aloitus
riippuvaisuus kai tuokin
jotenkin säälittäviä nuo toisten ihmisten elämän pohtijat ilman sitä pohdittavaa ihmistä.
Miten säälittävää, että joku on niin raukka ettei uskalla itse kysyä suoraan kohteelta.
minun talossani juoruekot pohtivat kerran, että onkohan minulla lainkaan sitä miestä, josta olen kertonut, koska sitä(kään) ei ole koskaan näkynyt täällä (kuten ei ole myöskään näkynyt miljonäärisisartani, joten häntäkään ei ole olemassa). Kävi vähän huvittamaann heidän lapsellinen logiikkansa, että ei voi olla olemassa, koska he eivät ole nähneet. Aiotaan kyllä pitää huolta etteivät koskaan tule näkemäänkään, kun on se niin hauska katsoa juorueukkojen rikkinäistä älynkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Ei edes nuo mainitsemasi määrät.
Ei mullakaan. Ostan kaappiin varastoon kerralla suuret määrät muutakin mikä ei heti pilaaminen.
Vierailija kirjoitti:
hittojako asia sulle kuuluu, senkin kyylä, hoida omat ostoksesi!
Lenkkisi ja maitosi!
Oho menipäs keho+:lla kovasti tunteisiin!!
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö samalla tavalla, kun joku ostaa viikon ruuat kerralla?
Ihmettelen koska kyylään ihmisten kärryjä .
Vierailija kirjoitti:
Kassajonossa edelläni oleva henkilö osti 11 tölkkiä energiajuomaa ja 8 pakettia kortsuja. Mitähän se aikoo tänä iltana tehdä?
Tästä voisi saada palstalle ihan hauskan arvuuttelu-ketjun tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
minulla tällä hetkellä kaapissa 4 suklaalevyä ja sitten paljon irtokarkkeja. En osaa sanoa kilomäärää, mutta kun ostin, niin ostin kaksi kiloa kerralla, kahteen pussiin ja nyt toisesta pussista on otettu noin kourallinen karkkia. Nämä karkit riittävät (jos menneisiin vuosiin on uskominen) yli vuodenvaihteen, koska vietän karkkipäivän kerran viikossa enkä sillä lailla syö kerralla paljoa.
Eikö niistä tuu kovia?
Rupeaaki tekee mieli karkkia vaikka en sitä yleensä syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei yhdellä asiakkaalla odota lapset kotona?
tai se kuuluisa vakioselitys "tää pussi riittää mulla 2kk" tirsk lololol
Lololol vedä v itte u. pääsi ja vihellä. tirsk. 😝😝🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo että ne syödään kerralla? Irttareista en tiedä koska tuollaisiin saastalaareihin en koska. mutta sipsithän säilyy avaamattomassa pussissa vaikka kuinka kauan ja avatustakin voi ottaa puolet ekana viikonloppuna tarjoiluastiaan ja jättää loput siihen pussiin odottamaan seuraavaa viikonloppua.
Sipsit menee viikossa avatussa pussissa huonoiksi.
huomaa kyllä että ne ketä täällä puhuu aina jostain veetun lasten synttäreistä on just niitä jotka itse syö KERRALLA sen 400g pussin namia. Niih!
Vierailija kirjoitti:
huomaa kyllä että ne ketä täällä puhuu aina jostain veetun lasten synttäreistä on just niitä jotka itse syö KERRALLA sen 400g pussin namia. Niih!
Kaikki ei ole kuten sinä.
Ihme kyttäri. mitä kenenkään ostokset sulle kuuluu. en mä ainakaan koskaan kaupassa kyttää muiden ostoksia. ihan jokaisen oma asia
jatkan vielä että kun on isot katteet ja asiakkaat ostaa niin onhan se houkuttelevaa myydä asiakkaiden terveyttä tuhoavaa paskaa. Lisää veroja tai lakiin karkkikilojen rajoitus. Tai että elektrokiikkamyymälässä myydään elektroniikkaa eikä kuluttajan terveyttä tuhoavaa sokeripaskaa.