Miksi niitä irtokarkkeja pitää ostaa puoli kiloa! ja miksi niitä sipsejä pitää ottaa 2 jättipussia! nimim. sivusta seurannut
Eikö vähempikin riittäisi, etenkin kun kyse ei ole mistään lapsiperheestä vaan yhdestä asiakkaasta
Kommentit (153)
Mistä ihmeestä sinä tiedät, miten isolle porukalle hän herkkuja tarjoilee? Sipsejä varmaan ostetaan 2 pussia, koska niitä sai 2 pussia vitosella.
Tiesitkö muuten, että kaikkia ostoksia ei tarvitse syödä kerralla? Tuossahan voi olla monen viikon herkut. Kokeile joskus :)
Aktiiviurheiluaikoina söin helposti viikonlopussa yksin 1kg karkkia. Rasvaprosentti oli 19% ja mitat 165/55
Voi hyvä jumala taas tätä sinun maanista jankuttamistasi.
Minä en edes huomaa mitä muut ostavat, mitä sillä on väliä?
(ei pitäisi ruokkia trollia)
Öööö oli tarjouksessa? Ei niitä kaikkia ole pakko heti syödä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran vierestä kun nainen osti 700g, paperipussiin ei mahtunut enempää.
Kyseessä saattoi olla minun ostokseni. Tiedoksi, ostin irtokarkkeja silloin pojalle syntymäpäivälahjaksi. Oli nimittäin isomman lahjan saanut jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, jos se "yksi asiakas" on joku lestadiolaisperheen äiti/isä/sukulainen viemässä laumalle herkkuja? Tai ihminen järjestämässä kemuja, joihin tulee 20 ihmistä syömään ne namit?
Nimittäin kaksi pussia sipsia ja 2kg karkkia kuulostaa itsestäänselvästi siltä, ettei ole tuolle "yhdelle asiakkaalle" menossa..
Ihan siitä että just nää selittelijät on joka ikinen kerta niitä 100kg+.
Synttärit jokapäivä.
Siis mitkä selittelijät? Minä vai? :D
Et ole ajatellut hankkia omaa elämää toisten vahtimisen sijasta?
Minä ostan kuudelle lapselle joskus, yksin kylläkin kaupassa. Kukapa voi tietää kenenkään perheestä, juhlista.
Terv.mummi
Typerää kytätä jonkun yksittäisen ihmisen yksittäisiä ostoksia. Joku tommonen herkkuläjä tyyliin monta sipsipussia ja iso läjä karkkia voi todellakin olla menossa ihan muualle kuin henkilön yksin syötäväksi..
Veetäkö moukka kyyläät . Ei kuulu sulle..
Vierailija kirjoitti:
Tais kateus iskeä ap:n.
Niin iski. Kyylään ihmisiä kaupoissa .
Sokeri on mieltä koukuttava kehoa tuhoava huume ja sille pitäisi saada markkinointirajoituksia. Jos menen ostamaan mieslasten elektroniikkaleluja elektroniikkakaupasta niin sielläkin on marketin kokoinen karkki- ja limsaosasto erikoistukkutarjouksineen. Verkkokauppa.com anyone?
Vierailija kirjoitti:
Koska elämä on perseestä, ja roskaruoka on halvempaa kun mielialalääkkeet.
No sitä se ei kyllä ole!
minulla tällä hetkellä kaapissa 4 suklaalevyä ja sitten paljon irtokarkkeja. En osaa sanoa kilomäärää, mutta kun ostin, niin ostin kaksi kiloa kerralla, kahteen pussiin ja nyt toisesta pussista on otettu noin kourallinen karkkia. Nämä karkit riittävät (jos menneisiin vuosiin on uskominen) yli vuodenvaihteen, koska vietän karkkipäivän kerran viikossa enkä sillä lailla syö kerralla paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Veetäkö moukka kyyläät . Ei kuulu sulle..
.. mut NÄKYY sitäkin enemmän!
Koska voin tehdä niin. Eikä mua kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelee mun ostoksista. Jännä ajatus, että käyttäisi omaa ainutkertaista elämää sen pohtimiseen, mitä muut ostaa ja kuinka paljon tai muiden tekemisten paheksuntaan. Ai kamala! Relatkaa vähän. Piis, laav, and rokkenroll.