Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joissain ketjuissa on jo peukutettu ylös tai alas?

Vierailija
17.11.2022 |

Kun avaan täällä ketjun jonka aihe käsittelee koronaa tai sotaa niin miksi lähes poikkeuksetta valtaosassa kommenteista on valmiiksi painettuna peukku ylös tai alas? Ja tosiaan en ole itse niitä peukuttanut, aina on peukutettu ihan väärään suuntaan. Yllättäen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hakkeri?

Vierailija
2/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä foorumilla on muitakin kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tapahtunut tota samaa. En tiedä mistä johtuu, mutta mielenkiintoista tosiaan, että itsekin olisin aina peukuttanut ihan päinvastoin.

Vierailija
4/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nyt tajunnut tai selitin huonosti. Tottakai muutkin peukuttaa, mutta miksi minun ruudullani näkyy, että jompikumpi painikkeista on painettu eli tummempi kuin toinen?

Vierailija
5/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hakkeri?

Joo, mutta miksi se hakkeri kävisi lukemassa vain joitakin ketjuja ja aina peukuttaisi eri tavalla kuin minä? Meinaatko, että olisi niin perillä mielipiteistäni ja kiusallaan olisi jatkanut tätä kuukausia?

Vierailija
6/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tähän on selvä, mutta sitä ei saa sanoa ääneen.

Vierailija
7/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ne on ne moden peukut jotka näkyy noin. Sehän on tiedossa mitä agendaa modet täällä suosivat.

Vierailija
8/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin meinasin sanoa ennen kuin luin koko aloituksen. Mitä tästä opin? Kannattaa lukea pidemmälle kuin pelkkä otsikko. Kaikki ei trollaile täällä.

Vierailija
9/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla nytkin noita valmispeukkuja tässä etusivun ketjussa: HS: Zelenskyi kiistää, minkä koko länsi tunnustaa: Näin eri maat kommentoivat Puolaan pudonnutta ohjusta

Vierailija
10/10 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla nytkin noita valmispeukkuja tässä etusivun ketjussa: HS: Zelenskyi kiistää, minkä koko länsi tunnustaa: Näin eri maat kommentoivat Puolaan pudonnutta ohjusta

Ja tämä palsta toimii nykyään muutenkin ihan miten sattuu, pisteet, lainausmerkit ja vaikka mitkä itsekseen vain katoaa jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi