Suomen kaunein koti 2025 Official
Uusi kausi starttasi tänään. Aloitetaan uusi keskustelu tällekin kaudelle.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1752)
Näin tän voittaneen kodin lehdessä. Ohjelmaa en ole katsonut. Pitäisikö olla Suomen tylsin talo ohjelman nimenä.
Vierailija kirjoitti:
Saattaapi olla jopa, että Rytingin pariskunta elelee osan vuodesta etelän lämmössä. Siksi on järkevämpää ettei ole juoksevaa vettä. Ei jäädy putket.
Tämä hirsitalo on mukava osan aikaa vuodesta, muttei määräänsä enempää.
Kyseessähän on "Suomen kaunein koti", ei "Asumismukavuuksiltaan paras koti". Minusta ei kuitenkaan voittanutta muuten tasapainoista kotia ne kaksi valkoista lepotuolia kuitenkaan kaunistaneet.
Vierailija kirjoitti:
Postikorttiäänestys takaisin! Jos haluaa antaa äänensä jollekin niin sitä pitää maksaa. Nettiäänet pois ja kaikenlainen mainostuskielto 😉 Palataan takaisin vanhoihin hyviin aikoihin 😁
Sillä kuka voittaa ei ole mitään väliä, kuka muistaa vuoden päästä tuloksen.
Muistatteko muutaman vuoden takaisen Villa Piston? Taisi kyllä olla mökkisarjassa, mutta emännällä oli ollut melkoinen spämmäysoperaatio somen lisäksi sanomalehtiä myöten. Eli ei tuo spämmäys nyt mikään uutuus eikä harvinaisuus ole, ennemmin pääsääntö kuin poikkeus. Ihan turhaan te spämmäystä mollaajat riehutte.
Vierailija kirjoitti:
Hanna sanoi voittajakuorta raottaessaan et "ihan greisiä!" Mikä siinä nyt oli niin greisiä? Sekö, että voittaja on maaseudun rauhassa, piti ajaa kukittamaan lappiin, ettei voittanutkaan se taidelainaamogalleria, joka huusi kodikkaattomuuttaan... Hyvä voittaja!
Tuo nyt ei oo lappia nähnytkään, pohjois-pohjanmaata
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko muutaman vuoden takaisen Villa Piston? Taisi kyllä olla mökkisarjassa, mutta emännällä oli ollut melkoinen spämmäysoperaatio somen lisäksi sanomalehtiä myöten. Eli ei tuo spämmäys nyt mikään uutuus eikä harvinaisuus ole, ennemmin pääsääntö kuin poikkeus. Ihan turhaan te spämmäystä mollaajat riehutte.
Kukin tyylillään. Meille opetettiin jo lapsuudenkodissa, että omilla avuilla pärjätään. Saadaan kiitokset tai moitteet. Mä en haluaisi voittaa mitään jollain mainoskampanjalla. Mielummin niin, että saisin ääniä siksi kun on tykätty, ihan oikeasti tykätty. En niin, että kerjäämällä, tuputtamalla tms. kerätään ääniä. Ei ole mun kuppi teetä niin sanoakseni. Mutta tosiaan, kukin tyylillään. Mä en arvosta tuota tuputus-tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. Meille opetettiin jo lapsuudenkodissa, että omilla avuilla pärjätään. Saadaan kiitokset tai moitteet. Mä en haluaisi voittaa mitään jollain mainoskampanjalla. Mielummin niin, että saisin ääniä siksi kun on tykätty, ihan oikeasti tykätty. En niin, että kerjäämällä, tuputtamalla tms. kerätään ääniä. Ei ole mun kuppi teetä niin sanoakseni. Mutta tosiaan, kukin tyylillään. Mä en arvosta tuota tuputus-tyyliä.
Niin, ja nyt sinä et sitten voittanutkaan. Huonosti pärjäsit, toisten kodit oli muiden mielestä parempia. Mutta pääasia että sinä viihdyt omassasi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän sinulta jää kaikki ehdokkaat äänestämättä tällaisissa kilpailuissa. Kaikki kun mainostavat omaansa paikkakuntien sanomalehtiä myöten. Itse en nyt äänestänyt ketään, kun en ennättänyt, mutta tälle viimeiselle olisin antanut ääneni yhtään nettiä seuraamatta, siis aivan pelkkien telkkariesitysten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja nyt sinä et sitten voittanutkaan. Huonosti pärjäsit, toisten kodit oli muiden mielestä parempia
Mä en osallistunut. Eli ei ollu latiakaan kiinni tossa kisassa 😁
Sittenhän sinulta jää kaikki ehdokkaat äänestämättä tällaisissa kilpailuissa. Kaikki kun mainostavat omaansa paikkakuntien sanomalehtiä myöten,
Meille ei tule Hesaria. Enkä kyllä usko, että siellä olis ollut yhtään "äänestäkää mun kotia" ilmoa 😂 Netissä en törmännyt yhteenkään ohjelmassa olleen kodin mainokseen. Tosin en kyllä kuulu mihinkään "tavarataivas olohuoneessa", askeettinen on kaunista" tai hipelöidään hirsiä" ryhmiin missä moisiin mainoksiin olis voinut törmätä. Nyt ei ollut yhtään selkeää suosikkia jota olisin äänestänyt, mutta aiemmilla kausilla olen äänestänyt sitä kotia joka itseä on eniten miellyttänyt sillä ekalla katselulla. Helppoa kuin heinän teko 🙂
Vierailija kirjoitti:
Näin tän voittaneen kodin lehdessä. Ohjelmaa en ole katsonut. Pitäisikö olla Suomen tylsin talo ohjelman nimenä.
Siinä mielessä joo, että tämä oli nyt kolmas kausi jonka jätin katsomatta. Minulle nämä täsmälleen samanlaiset laatikot täsmälleen samanlaisine "keittiöineen" ja kylppäreineen eivät antaneet yhtään mitään, minä kun pidän niitä järjestään rumina ja trendipelleilynä jotain somea varten. Nykyään on kai niille jo vakiintunut termikin: instakodit.
Eli tylsääkin tylsempiä. Tämänkertainen voittaja oli suoranainen piristysruiske, mutta eiköhän taas ensi kerralla voita jokin valkoinen laatikko mustalla keittiöllä, tai sitten päinvastoin. En minä aio sitäkään kautta katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä joo, että tämä oli nyt kolmas kausi jonka jätin katsomatta. Minulle nämä täsmälleen samanlaiset laatikot täsmälleen samanlaisine "keittiöineen" ja kylppäreineen eivät antaneet yhtään mitään, minä kun pidän niitä järjestään rumina ja trendipelleilynä jotain somea varten. Nykyään on kai niille jo vakiintunut termikin: instakodit.
Eli tylsääkin tylsempiä. Tämänkertainen voittaja oli suoranainen piristysruiske, mutta eiköhän taas ensi kerralla voita jokin valkoinen laatikko mustalla keittiöllä, tai sitten päinvastoin. En minä aio sitäkään kautta katsoa.
Mitä sä siten tässä keskustelussa teet? Eihän sulla voi olla mitään sanottavaa mistään kodista kun et ole edes katsonut ohjelmaa. Ja ihan vaan tiedoksi, ei ollu tällä kaudella yhtään laatikkoa, minkään värisellä keittiöllä. Eikä myöskään ollu yhtään kylppäriä joka olis ollut samanlainen kuin jossain toisessa kodissa. Onkohan sulla joku syväänjuurtunut kademieli uusista asunnoista joiden sisustamiseen on käytetty vähän enemmän rahaa kuin sulla on koskaan varaa? Tuollainen nirinä ja haukkuminen ilman, että olis edes katsonut ohjelmaa kertoo vain sun katkeruudesta. Kannattaiskohan jättää myös tän palstan lukeminen yhtä vähälle kuin muka ohjelman katsominen. Jota siis katsot kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Tämä oikeasti OLI kaunein näistä ehdolla olleista.
Kauneus on katsojan silmässä. Se on vanha sanonta mutta totta. Voittajatalo varmaan kuvastaa monen suomalaisen kaipuuta vanhaan maalaisidylliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teki epärehellisesti ?Eihän hän ole mikään tunnettu julkkis.Kyllä niitä muitakin äänten anelijoita on tullut vastaan, voittajan ei yhtään
On tuollaisessa suhteellisen isossa harrastaja-ryhmässä pyydetty ääniä tälle kilpailijalle. Onhan se melko iso etu jos "taivaasta tippuu" kymmeniä tuhansia ääniä, vaikka ko. äänestäjät eivät olisi edes nähneet ohjelmaa. Mutta ihan tosissan, voisko tämän aiheen jo haudata? Kisa on käyty ja näin se nyt meni.
Koko kisassa annettiin 25000 ääntä. Voittajarötiskö sai siis noin 7500.
Se ei ollut rötiskö vaan kaunein kaikista. Eiväthän nämä etelän varikset ymmärrä muuta kuin valkoisen kerrostaloasunnon perään.
Montako valkoista kerrostaloasuntoa niiden yhdeksän muun finaalikodin joukossa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miltä. Katsoin ohjelman uudelleen; ulkowc todella kaukana päärakennuksesta, siellä ei talvi-iltoina asoida. Selvästi kesäasunto.
Lapiot on keksitty. Huussia ei yleensä ihan talon kylkeen laiteta, ja kaukanahan tuo ei ollut. Kuten ei saunakaan.
No ei ollut mutta eihän tämmöinen uusavuttomille sovi. Tietämättömiä muutenkin, tuvan seinällä ei ollut hirvenpää, vaan poron otsaluu sarvineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miltä. Katsoin ohjelman uudelleen; ulkowc todella kaukana päärakennuksesta, siellä ei talvi-iltoina asoida. Selvästi kesäasunto.
Lapiot on keksitty. Huussia ei yleensä ihan talon kylkeen laiteta, ja kaukanahan tuo ei ollut. Kuten ei saunakaan.
No ei ollut mutta eihän tämmöinen uusavuttomille sovi. Tietämättömiä muutenkin, tuvan seinällä ei ollut hirvenpää, vaan poron otsaluu sarvineen.
Ja olikin komeat sarvet! Sopii tuonne hyvin. Samanlaisia olen haikaillut minäkin, yritin jo yhdessä myymälä/ravintolassa kauppaa tehdä, mutta sarvet oli heillä koristeena, ei myynnissä. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin.
Sinä muiden haukkuja poistatit sitten tuon pätkän säännöistä. Minä laitan sen niin kauan uudelleen, että sinä opit ne puuttuvat käytöstavat!
Täällä arvostellaan arvosteltavaksi annettuja asuntoja, EI muita kirjoittajia!
Jos et kestä eriäviä mielipiteitä siitä omasta suosikistasi, niin parempi pysyä pois tältä palstalta! Täällä on ihmisillä oikeus sanoa mielipiteensä ohjelman asunnoista ilman, että sinä alat solvata kirjoittajia henkilökohtaisesti. Seuraavaksi lähtee ilmiannot sinun asiattomasta käytöksestä muita kirjoittajia kohtaan.
Miten voi olla näin vaikeaa keskustella jostain ohjelmasta? Kuka tuntee tarvetta alkaa roiskua seinille jos vastaan tulee eri mieltä oleva kommentti? Keskustelu = vaihdetaan mielipiteitä. Miksi aletaan nimitellä eri mieltä olevia ihmisiä? Tätä tapahtuu ihan kaikissa ketjuissa, ei tämä ole ainoa. Mua ainakin ihmetyttää miten voi mennä joku/ jotkut ohjelma niin ihon alle, että käydään ärhäkästi kommentin laittaneen ihmisen kimppuun sen sijaan, että hyväksyisi sen, että niin monta kuin on ihmistä on myös mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin.
Sinä muiden haukkuja poistatit sitten tuon pätkän säännöistä. Minä laitan sen niin kauan uudelleen, että sinä opit ne puuttuvat käytöstavat!
Täällä arvostellaan arvosteltavaksi annettuja asuntoja, EI muita kirjoittajia!
Jos et kestä eriäviä mielipiteitä siitä omasta suosikistasi, niin parempi pysyä pois tältä palstalta! Täällä on ihmisillä oikeus sanoa mielipiteensä ohjelman asunnoista ilman, että sinä alat solvata kirjoittajia henkilökohtaisesti. Seuraavaksi lähtee ilmiannot sinun asiattomasta käytöksestä muita kirjoittajia kohtaan.
Miten voi olla näin vaikeaa keskustella jostain ohjelmasta? Kuka tuntee tarvetta alkaa roiskua seinille jos vastaan tulee eri mieltä oleva kommentti?
Amen. Voisiko keskittyä itse ohjelmassa nähtyihin koteihin? Makuasioista ei pitäisi kiistellä. Yksi tykkää spartalaisen autiosta sisustuksesta, toiselle pitää olla paljon tavaroita ympärillä, yksi haluaa steriilin valkoisen kodin, toiselle värit ovat ehdoton mukavuuden tuoja. Mikään näistä ei ole oikein tai väärin. Jokaisella on oma makunsa ja annetaan ns. kaikkien kukkien kukkia. Tämä kausi on nyt saatu loppuun ja jos jatketaan vielä juttelua aiheesta, niin jätetään turhat loukkaukset ulos keskustelusta. Sopiiko?
Postikorttiäänestys takaisin! Jos haluaa antaa äänensä jollekin niin sitä pitää maksaa. Nettiäänet pois ja kaikenlainen mainostuskielto 😉 Palataan takaisin vanhoihin hyviin aikoihin 😁