Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkenyt koko viikonlopun kun mies näki unta Pamelasta

Vierailija
03.09.2025 |

Mentiin kaksi vuotta sitten naimisiin ja saatiin esikoinen vuosi sitten. Nyt sitten viime yönä mies unissaan lausui Pamelaa... Ihanat tisulit kuulemma ja miehellä oli vielä erektiokin kun katsoin peiton alle. En ole vielä ottanut asiaa miehen kanssa puheeksi, enkä välttämättä otakaan, sillä minä päätin jo nuorena teinityttönä, että jos minua petetään, niin minä tulen sitten jättämään. En olisi voinut uskoa tätä miehestäni.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä mystinen Pamela🤔

Anderson. Ei kai Tola ainakaan?

Vierailija
22/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pamela Anderson oli kaikkien poikien päiväunissa ysärillä. 

Kyllä, ja vielä kun vähän venytti todellisuutta, niin näki hänet istuvan K.I.T.T.in kyydissä.

Ohiksena muuten ne Ritari Ässän tytöt on tosi rumat. Että ei se iso komea mies takaa mitään kauniita lapsia, ei vaikka olisi Hollywood-tähti. Että voipi olla että myös sen av-mamman kanssa saa nätemmät lapset kuin Pamelan kanssa. Vaikkakin Pamela A:lla kyllä on komeat pojat.

Ritari Ässän tytöt? Siis ne mekaanikot siinä sarjassa? Nehän oli aivan hottiksia, Patricia MacPherson ja Rebecca Holden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin hämilläni, vaimo hoki unissaan Lucya ja Sue Ellenia. Mitäs tämä nyt tarkoittaa?

Kiitos, sait nauramaan. Ihana pieni häivähdys siitä hulvattomuudesta, mitä tämä palsta oli joskus muinoin, homotalojen, norppien ja emättimien ja tamponikorujen aikaan.

Nyt lähinnä tylsää työttömien köyhien ja niiden, joilla talous turvattu välistä tukkanuottaa ja sheimausta. Huumori pääosin kateissa.

Vierailija
24/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah,  Pamelan Amberssonit

Vierailija
25/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin näkee unia ihmisistä.

Vierailija
26/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo, olenkohan tullut vanhaksi, kun Pamelasta tuli mieleen ensimmäisenä Dallas, mutta en näköjään ollut ainoa. 

Vierailija
27/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä mystinen Pamela🤔

Pamela Ewing.

Sehän on Victoria...no voi silti olla tuo, mulle tuli kyllä ensin mieleen tämä Baywatch tähti?

Vierailija
28/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin hämilläni, vaimo hoki unissaan Lucya ja Sue Ellenia. Mitäs tämä nyt tarkoittaa?

Haluaisi olla yhtä pieni kuin Lycy ja vetää yhtä paljon viskipaukkuja kuin Sue Ellen.

Vierailija
29/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet harvemmin näkee unia ihmisistä.

Mihin perustat tämän väitteesi?

Vierailija
30/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela Peiwotz.

Vierailija
31/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä spermat lensi Pamelan kuvalle. Mulla taisi olla pieni juliste uimapuvussa. Voi huh huh 8D

Vierailija
32/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä spermat lensi Pamelan kuvalle. Mulla taisi olla pieni juliste uimapuvussa. Voi huh huh 8D

Eikö se juliste mennyt pilalle uidessa? Vai otitko sen aina silloin pois..?

Vierailija
33/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä unille voi mustasukkainen olla.  Sitäpaitsi nuo Pamelat ovat 60-70 vuotiaita.

Vierailija
34/34 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä unille voi mustasukkainen olla.  Sitäpaitsi nuo Pamelat ovat 60-70 vuotiaita.

No siis hei haloo! Kyllähän tuo nyt on pettämistä kun on se erektiokin ollut ja tissejä kehuttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän