IL: Adhd-Satu hankki 7 lasta ja uupui
Kommentit (336)
Miksi nämä saavat lisääntyä?
- Samaa haluaisin kysyä sinun äidiltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika: suomalainen ei Suomalainen.
Laita pilkku, niin ymmärrämme asiasi paremmin:
suomalainen, ei Suomalainen.
Antakaa ihimisten olla rauhassa ellei ole mitään hyvää sanottavaa.
Meillä on hieno maa, ei sotaa, ja silti pitää jonkun olla aina naama auki toisen osasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiin itsekästä ja ahnetta lisääntyä noin...
Minä olen tuon yksilön kaima ja olen osannut koko melkein 60-vuotisen elämäni aikana olla lisääntymättä ollenkaan! Se on jännää, että kuitenkin minäkin saan tällä palstalla tietyltä kansanosalta kauheat haukut yleensä vähintään kerran kuussa aloitetuissa ketjuissa.
Eli koskaan ei ole hyvin. Ei ikinä. 😆😂
😁👍
Vierailija kirjoitti:
Se oli parempaa aikaa, kun naapurikontrolli ja yhteiskunnan kontrolli sääti, että lapsia ei yleensä tehty kuin yhdelle miehelle. Perheet myös pysyivät koossa.
1970-luvulla ei ollut tuollaisia sinne tänne lapsia tekeviä juuri lainkaan. (Aina heitä on ollut pieni määrä. Mm mieheni isoäiti.)
Lisään viestiini, että tuohon aikaan miehen isoäitiä ja miehen vanhempaa paheksuttiin.
Miehen vanhempi kärsi tästä. Eli sikäli aika oli näille harvoille huonompaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli mikä diagnoosi tahansa tyhmä tuo ihminen ei ole. Tästäkin avautumisesta lehdelle tekee hyvän tilin. Yhteiskunta hoitaa kotiavut sun muut, lapsilisät, elarit, kaikki mahdolliset Kelalta löytyvät tuet varmasti nostaa. Kakarat isällään puolet ajasta. Eiköhän tuo osaa etsiä lisäksi kaikki muut mahdolliset paikat, mistä saa kaikenlaista apua. Näitä riittää. Maksetaan me muut vaan veroja mukisematta.
Mukisethan sinä siinä. Et ole mukisematta.
Tekopyhä uhriutuminen on niin kivaa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mikä diagnoosi tahansa tyhmä tuo ihminen ei ole. Tästäkin avautumisesta lehdelle tekee hyvän tilin. Yhteiskunta hoitaa kotiavut sun muut, lapsilisät, elarit, kaikki mahdolliset Kelalta löytyvät tuet varmasti nostaa. Kakarat isällään puolet ajasta. Eiköhän tuo osaa etsiä lisäksi kaikki muut mahdolliset paikat, mistä saa kaikenlaista apua. Näitä riittää. Maksetaan me muut vaan veroja mukisematta.
Mukisethan sinä siinä. Et ole mukisematta.
Tekopyhä uhriutuminen on niin kivaa, eikö?
Mikä uhriutuminen?
Vierailija kirjoitti:
Näiden takia verot ovat niin korkeat.
Minkä näiden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden takia verot ovat niin korkeat.
Minkä näiden?
Lähtikö muumit laaksosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne miehetkin adhd vai miksi lisääntyivät noin ongelmallisen ihmisen kanssa? Etenkin silloin, kun naisella oli jo useampi lapsi.
No tätä minä ihmettelen vieläkin enemmän. Sen voisi vielä ymmärtää, että joku nainen jossain on sekaisin, mutta sellaisellekin löytyy aina useampi mies, jotka ovat vieläkin enemmän sekaisin.
Traumatisoituneet ihmiset, joilla on addiktiivisia selviytymiskeinoja, vetävät toisiaan puoleensa. Tunnistavat vastakappleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne miehetkin adhd vai miksi lisääntyivät noin ongelmallisen ihmisen kanssa? Etenkin silloin, kun naisella oli jo useampi lapsi.
No tätä minä ihmettelen vieläkin enemmän. Sen voisi vielä ymmärtää, että joku nainen jossain on sekaisin, mutta sellaisellekin löytyy aina useampi mies, jotka ovat vieläkin enemmän sekaisin.
Traumatisoituneet ihmiset, joilla on addiktiivisia selviytymiskeinoja, vetävät toisiaan puoleensa. Tunnistavat vastakappleensa.
ADHD naiset ovat kohonneessa riskissä narsistien uhreiksi juuri siksi, että eivät tunnista ja dopamiini sekoittaa pään.
Onneksi äiti jaksoi lähteä Lappiin kaksostensa kanssa vaeltamaan diagnooseistaan huolimatta. Tietenkin on luonnollista että ihmiset saattavat kummastella että miksi hankkia 7 lasta, jos on jaksamisen kanssa ongelmia. En ihmettele, vaikka olisi täysin terve, tuossa on kova urakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD naiset ovat kohonneessa riskissä narsistien uhreiksi juuri siksi, että eivät tunnista ja dopamiini sekoittaa pään.
Olisikohan lisätietoa tästä tutkimuksesta?
Ei etukäteen voi tietää mitä jaksaa ja mitä ei. Kukaan ei synny väsyneenä.
Adhd-diagnoosin saa usein vasta nelikymppisenä, jos sattuu olemaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa kumma kun ei ole huostaan jo otettu?
Miksi ihmeessä olisi otettu huostaan? Ei lasten oloissa ja hoidossa vaikuta tuon jutun perusteella olevan mitään ongelmaa.
No...mitä nyt äiti vähän uupunut ja masentunut. On eriasia iloinen jaksava äiti, kuin zombina vaeltava äiti, joka kyllä ehkä hoitaa lapset, mutta ei ole sillai läsnä lapselle, kun ei vaan jaksa.
Hän on saanut aina uudesta raskaudesta voimaa sille, ettei ole romahtanut jo aiemmin. Eikä siis mitään psyykkistä mielikuvitusvoimaa vaan ihan neurokemiallista voimaa.
Onpa kivaa lasten välineellistämistä. Voi sitten kertoa myöhemmin skidille, että "en minä oikeasti sinua halunnut, käyntin vaan taas yhtä raskautta hormonilääkkeenä, että oma oloni olisi parempi, kun en vaivaudu hankkimaan oikeita lääkkeitä. Sori siitä. Kukas se sun isäsi muuten olikaan?"
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitushakuista oli otsikointikin, kun yksi lapsista on jo 21v ja asuu omillaan. Mutta selkeästi kävi myös ilmi, että se uupumus iski näiden kahden nuorimmaisen syntymän jälkeen. Ja ne ovat eri isälle kuin muut lapset. Olisi ehkä kannattanut jättää tekemättä...
Mutta se mikä itsellä aina tulee mieleen kun tällaisia otsikoita katsoo, että en pode huonoa omaatuntoa vapaaehtoisesta lapsettomuudestani. Joku noita tulevia veronmaksajia aina näyttää tekevän senkin edestä.
Enpä tiedä, onko nämä niinkään tulevia veronmaksajia kuin erilaisten sosiaalitukien nettosaajia. Oppivat äidiltään, miten yhteiskunnassa operoidaan ja me todelliset veronmaksajat hoidamme laskun.
Siinä meillä 7 kpl niitä "tulevaisuuden veronmaksajia" ja niitä "jotka vaihtavat sinunkin vaippasi"...
Näätäkin työntää penikan p*rseestään eikä se pyllistäminenkään kovinkaan suurta lahjakkuutta vaadi...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jokaisella 7 lapsella olisi ADHD, he eivät olisi sen suurempi taakka yhteiskunnalle kuin ykköstyypin diabeetikko, jos ADHD:ta hoidettaisiin tavalla, jonka nykytietämys kyllä mahdollistaisi.
Satu näyttää asialliselta. Ei hohkaa päihde- tai elämänhallintaongelmaa.
Pystyt sen arvioimaan vain kuvan perusteella?
Minä olen tuon yksilön kaima ja olen osannut koko melkein 60-vuotisen elämäni aikana olla lisääntymättä ollenkaan! Se on jännää, että kuitenkin minäkin saan tällä palstalla tietyltä kansanosalta kauheat haukut yleensä vähintään kerran kuussa aloitetuissa ketjuissa.
Eli koskaan ei ole hyvin. Ei ikinä. 😆😂