Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!

Vierailija
02.09.2025 |

Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!

Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.

Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.

Muita ehdotuksia?

Kommentit (263)

Vierailija
161/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.

ap

Kivat pilhupuheet , naija napsuttelee sua kunnes löytää naisen kenet vie vihille ja vauhdilla. Sua on varoitettu.

Vierailija
162/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vain halua läheistä ihmissuhdetta kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä että ihan turhaa virallistaa mitään seurusteluja. Miksi se on naisille niin tärkeää että ollaan yhdessä? Tämän takia sitä tulee usein sitten sanottua jotain sinne päin kun ei halua toisen mieltä pahoittaa. 

Vierailija
164/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä että ihan turhaa virallistaa mitään seurusteluja. Miksi se on naisille niin tärkeää että ollaan yhdessä? Tämän takia sitä tulee usein sitten sanottua jotain sinne päin kun ei halua toisen mieltä pahoittaa. 

Valehtelija.

Minulle rehellisyys on arvo ja kunnioitan rehellistä miestä.

Valehtelija jää aina valheistaan kiinni. Siihen tyssää luottamus kunnioitus rakkaus ja mielenkiinto.

Vierailija
165/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.

ap

Kivat pilhupuheet , naija napsuttelee sua kunnes löytää naisen kenet vie vihille ja vauhdilla. Sua on varoitettu.

Sitten kun jättää sinut ja sinä itket niin hän sanoo että eihän me koskaan oltu edes yhdessä. Tai sanoin sulle etten halua suhdetta.

Vierailija
166/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä systeemit, joissa ollaan vuosikausia kavereita ja sitten vuosien päästä "havaitaan lähentymistä" ja sen jälkeen "on tunteita" eivät koskaan toimi. Jos kipinää oikeasti on ja vetovoimaa pariskunnaksi saakka, kyllä se aiemmin ilmenee kuin vuosien kuluessa. 

Sitä voi sattua, että vetoa on, mutta tilanne ei salli, mutta ei niin, että hengaillaan vuosikaudet kavereina ja sitten muka suomukset tippuu silmiltä ja toinen onkin tosi seksikäs ja ihana kumppaniehdokas.

AP kyselee aivan väärää kysymystä, kysymyksen pitäisi kuulua, miksi mies ei osaa selittää, miksi ei halua suhdetta. 

Mutta muutoin, yleensä noissa rakastan, mutta en halua suhdetta ratkaisu on tavanomainen: et rakasta. Jos rakastaisit, haluaisit suhteen. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
167/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelija.

Valehtelija jää aina valheistaan kiinni. Siihen tyssää luottamus kunnioitus rakkaus ja mielenkiinto.

Sinä valehtelet. Minä olin tuossa täysin rehellinen ja et selvästi kunnioita. Oletko koskaan miettinyt että puhuisit totta ja olisit vähän mukavampi kanssaihmisille?

Vierailija
168/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä systeemit, joissa ollaan vuosikausia kavereita ja sitten vuosien päästä "havaitaan lähentymistä" ja sen jälkeen "on tunteita" eivät koskaan toimi. Jos kipinää oikeasti on ja vetovoimaa pariskunnaksi saakka, kyllä se aiemmin ilmenee kuin vuosien kuluessa. 

Sitä voi sattua, että vetoa on, mutta tilanne ei salli, mutta ei niin, että hengaillaan vuosikaudet kavereina ja sitten muka suomukset tippuu silmiltä ja toinen onkin tosi seksikäs ja ihana kumppaniehdokas.

AP kyselee aivan väärää kysymystä, kysymyksen pitäisi kuulua, miksi mies ei osaa selittää, miksi ei halua suhdetta. 

Mutta muutoin, yleensä noissa rakastan, mutta en halua suhdetta ratkaisu on tavanomainen: et rakasta. Jos rakastaisit, haluaisit suhteen. Niin yksinkertaista se on.

Suhde ahdistaa ja kaipaan omaa turvallista tilaa. Kaikki virallinen suhteilu on niin väkinäistä, tahdon rakkauden pitävän meidät yhdessä.

Vierailija
169/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tulisesti rakastunut sinuun, mutta pelkää omien tunteidensa voimakkuutta. On sillä tavalla rikkinäinen, ettei täysin luota sinun tunteittesi voimakkuuteen, Sinun tulee tehdä kaikkesi, jotta mies saa varmuuden tunteistasi ja voi antautua omilleen. Muita selityksiä ei kerta kaikkiaan ole.

No sieltäpäin tuli niin paljon lantaa että meijän pellot ja naapurienki katetaan sillä.

Vierailija
170/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puheilla ja sanomisilla ei ole mitään painoa jos hän ei teoillaan ja käyttäytymisellään todista niitä puheitaan todeksi.

Vierailija
171/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Älä mieti tätä. Ei helmiä sioille. Siirry eteenpäin.

Vierailija
172/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelija.

Sinä valehtelet. Minä olin tuossa täysin rehellinen ja et selvästi kunnioita. Oletko koskaan miettinyt että puhuisit totta ja olisit vähän mukavampi kanssaihmisille?

Otappa iltalääke ja opettele lukemaan.

Vierailija
173/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen puheilla ja sanomisilla ei ole mitään painoa jos hän ei teoillaan ja käyttäytymisellään todista niitä puheitaan todeksi.

Minä vien sinut taivaisiin, tuletko mukaan? 

Vierailija
174/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelija.

Otappa iltalääke ja opettele lukemaan.

Olet todella tyly ja uhkaava. Jäit valehtelusta kiinni ja nyt vielä tämä, anna mun kaikki kestää.

Vierailija
175/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaurioitunut ihminen joka ymmärtää pysyä pois suhteista jos ne ei onnistu

Tätä on vaikea ampua kokonaan alas, koska "jotenkin vaurioitunut" on epämääräisesti sanottu. Olemme olleet melko paljon tekemisissä jo useamman vuoden ajan. Meillä on ollut joitakin erimielisyyksiä ja ne on pystytty ratkaisemaan riitelemättä. Joskus tunteista tai hankalammista asioista kommunikoiminen on ollut hänelle hankalaa ja tapahtunut hitaasti, mutta lopulta asiasta on kuitenkin pystytty puhumaan.

Millä tavalla ihminen voisi olla vaurioitunut niin pahasti että suhde ei onnistu, mutta kuitenkin niin että vaurio ei näy useamman vuoden tapailun aikana?

ap

Vaurio näkyy siinä, kun alat vaatimaan sitoutumista. Olet yhtäkkiä hankala lehmä, joka vaatii kuuta taivaalta, vaikka toiveesi on ihan tavanomainen. Jotkut eivät kykene koskaan sitoutumaan tai haluaa kumppanin, johon ei ole mitään mahista. Olet niin kauan kuviossa, kun tanssit hänen pillinsä mukaan.

Vierailija
176/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulee sanottua jotain sinne päin? Etkö uskalla sanoa suoraan, että et halua mitään yhdessä oloja ainoastaan seksiä - tai siis, mitä oikeastaan sitten naisesta haluat?

No, sen vuoksi et sano, koska silloin nainen pahoittaa sun mielen häipymällä pois.

Vierailija
177/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän sanoi ettei halua suhdetta, miksei hänen puheillaan ole merkitystä?

Rakastaa voi monella tavalla. Mitä mies sillä halusi kertoa?

Mutta silti... Haluatte selkeästi eri asioita.

Vierailija
178/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulee sanottua jotain sinne päin? Etkö uskalla sanoa suoraan, että et halua mitään yhdessä oloja ainoastaan seksiä - tai siis, mitä oikeastaan sitten naisesta haluat?

No, sen vuoksi et sano, koska silloin nainen pahoittaa sun mielen häipymällä pois.

Osaatko lukea? Miksi laitat sanoja suuhuni mitä en ole sanonut? Taidat olla varsinainen ongelmatapaus.

Vierailija
179/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellaista hitaasti lämpenevää tyyppiä, enkä ryntää suinpäin suhteisiin. Rakastuminen muokkaa aivokemiaa niin paljon, että tahdon olla oma itseni ennen kun virallistetaan suhde.

Vierailija
180/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon kyllä kanssasi naimisiin kun aika on kypsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi