Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!

Vierailija
02.09.2025 |

Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!

Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.

Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.

Muita ehdotuksia?

Kommentit (263)

Vierailija
141/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä se tarkoittaa miehelle se suhde sanana ja mitä ap:lle?

Jos sen miehen mielestä suhteeseen liittyy jotain kriteereitä, joita ei ole valmis tekemään. Jos se ajattelee, että sen suhteen myöntäminen muuttaa olemassa olevan joksikin muuksi.

Että nykyinen toimintatapa ei ole hänen mielestään suhde, vaan sen aloittaminen toisi nykyiseen jotain uusia velvoitteita ja muutoksia toimintaan.

Mies ei sano olevansa suhteessa, niin mitä se sana suhde pitää sisällään ja miksi nykyistä olotilaa ei voi kutsua suhteeksi?

Vierailija
142/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei rakasta sinua eikä välitä sinusta oikeasti yhtään. Jos näin olisi, hän tekisi sen sinulle ehdottoman selväksi ja näyttäisi sen sinulle. Pitää sinua varavaihtoehtona ja varmaan ihan ok näköisenä keskivertopanona siihen asti, kunnes löytää oikeasti elämänsä rakkauden, johon on valmis sitoutumaan. Älä ole noin naiivi.

Ja kysy lisäksi itseltäsi, miksi ihmeessä sinä haluat ihmisen, joka ei halua sinua? Kaiva nyt se itsetuntosi jostain maan alta ja kähde menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan sama tilanne. Mies roikottaa löyhässä hirressä.

Miksi suostut roikkumaan siinä?

Ei ole löytynyt parempaa miestä. Kaikki miehet joita olen tapaillut ovat olleet liian tavallisia. Itse olen vähän räiskyvämpi ja mulle sopii paremmin erikoisempi mies.

Eli joku on pakko olla. Surullista.

Ei tietenkään ole. Taidat olla kateellinen kun oma miehesi on tavis.

Juurihan sanoit että roikut roikuttajamiehessä koska et ole saanut parempaa.

Ja oma miesmakuni on tavismies. Onneksi löysin omani,

Voi olla. Olen kuitenkin nyt suhteessa jossa olen miehelle ykkönen, enkä roiku säälittävänä lapasena jossain ressukassa joka etsii parempaa.

Vierailija
144/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää tämä ketju. 

Miksi jotkut naiset tyytyy niin vähään?

Kyllä sen jo kuukauden tai parin kkn päästä tietää, haluaako seurustella. Tuo mies vaan haluaa pitää ovet avoinna sille oikealle ja se ei ole ap. 

Apn ei kannattaisi hassata enempää aikaa. Harmittaa myöhemmin.

Vierailija
145/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaisen arkea. Emotionaalisesti tasapainoisessa perheessä kasvaneet ihmiset löytävät aikuiseen suhteeseen kaltaisiaan ja loput jäävät eri tavoin ongelmaisille.

Vierailija
146/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli uudenlainen aloitus. Provoilija, joka ilmoittaa heti alkuun, että aikoo vastata "ei käy" joka kommenttiin. 

Vierailija
147/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo kaapissa

Vierailija
148/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.

ap

Heh. Eipä sinun uskomuksilla ole mitään tekemistä faktojen kanssa. 

Vierailija
149/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö.

Äärimmäisen lapsellista

aikuisilta ihmisiltä alapeukuttaa

koulukiusaamisen hengessä

neutraaleja, järkeviä viestejä.

Ehkäpä se oli trålli Ap, joka teki feikkipeukut,

voi olla. Olen tämän pistänyt merkille,

yksi kateellisuuden tyypillisin

ilmentymämuoto palstalla.

Todella lapsellista, kuin huomiota kerjäävän

itkupotkuraivari kaupan karkkihyllyn edessä.

Hassuja, tosi hassuja, kiukkaavia

aikuisvauvoja, nelikymppisetkin aikuiset.

Lukusuositus, (vahva).

Eckhart Tolle:

Läsnäolon voima.

Vierailija
150/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiivistettynä: tää mies deittailee avoimesti muita ja on sanonut, ettei apn läsnäolo kovasti häntä häiritse. Ap on rakastunut mieheen eikä voi ajatellakaan muuta kuin että mies on rakastunut häneen kun mies on kerran punkku- ja sek sipäissään sanonut aplle rakastavansa tätä. Ap ravaa miehen luona sek staamassa ja mies nauttii järjestelystä. 

Ok. 

Mullahan menee lopulta aika hyvin tässä omien ongelmien keskellä. 

Jatkakaa. 

Vierailija
151/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö kiukuttaa,

että on epätoivon vimmassa tinderöinyt monta vuotta, harrastanut lihan iloja, tätä samaa sykliä kenties kymmenien randotyyppien kanssa..?

Tyyppien kanssa, jotka ghostasivat heti ekan s3ksikerran jälkeen? Saivat sen mitä halusivat. Ruumiin iloja. 

Sitten on tyyppejä, jotka eivät ole äpeissä, mutta jotka silti saavat tasaisesti d3ittipyyntöjä. Omaa tasoaan vastaavilta. Omanikäisiltä, nuoremmilta ja vanhemmilta.

Ihmiset, joihin ihmiset ihastuvat..

👉👉👉 ei kasana lihaa, ulokkeita ja

ruumiinaukkoja.

👉👉👉 vaan k o k o n a i s u u t e n a:

heidän eheässä, harmoniaa huokuvassa,

luottamusta herättävässä ihmisyydessään.

Sellainen retorinen sydämen ajatus/kysymys tähteläiseltä..

Vierailija
152/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sillä väliä miksi mies ei halua sinua ja sinun kanssa seurustella? Eikö sinun pitäisi ennemminkin miettiä sitä, että haluatko sinä olla hänen kanssaan, vaikka hän ei sinulle voi mitään vakavaa tarjota? Oli hänen motiivinsa mikä vain, hän on sinulle suoraan sanonut, ettei hän sinua halua. Epäselvää tässä ei pitäisi olla mikään. Todennäköistä on, ettei hän rakasta sinua, niin kuin romanttiseen rakkauteen kuuluisi. Sinä voit nimittää sitä sitoutumiskammoksi, jos se sinua helpottaa. Mikään ei tosin aidosti sinua helpota, vaikka kuinka ymmärtäisit. Totuus on se, ettei hän halua sinua, oli syy mikä vain. Sitä et pääse pakoon. 

Vierailija
153/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö kiukuttaa,

että on epätoivon vimmassa tinderöinyt monta vuotta, harrastanut lihan iloja, tätä samaa sykliä kenties kymmenien randotyyppien kanssa..?

Tyyppien kanssa, jotka ghostasivat heti ekan s3ksikerran jälkeen? Saivat sen mitä halusivat. Ruumiin iloja. 

Sitten on tyyppejä, jotka eivät ole äpeissä, mutta jotka silti saavat tasaisesti d3ittipyyntöjä. Omaa tasoaan vastaavilta. Omanikäisiltä, nuoremmilta ja vanhemmilta.

ruumiinaukkoja.

AAMEN! KIITOS, OPETTAJA.

Vierailija
154/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö kiukuttaa,

ruumiinaukkoja.

Mitä helv... 

Vierailija
155/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, katsokaa kun toisissa naisissa on sitä jotain. Jotain, mikä teiltä kertakaikkiaan puuttuu. Turha siitä on its e mrh aan tai tr ol lisi rkukseen saakka triggeröityä. Vastaukset on ap itse kirjoittanut 95 %-> pomminvarma. Häntä suututtaa toisen naisen saama suosio, mihin ei tarvita edes silaritissien esittelyä. (Sama Ap kirjoitti t ö r ky viestejä kaks plussan yöketjuun. Käykääpä lukemassa.)

J är ky ttäviä kuukautis v e ri juttuja.... syvää sääliä herättää sairauden kaltainen kateutenne. -sivuhuomio

Vierailija
156/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tiivistettynä: tää mies deittailee avoimesti muita ja on sanonut, ettei apn läsnäolo kovasti häntä häiritse. Ap on rakastunut mieheen eikä voi ajatellakaan muuta kuin että mies on rakastunut häneen kun mies on kerran punkku- ja sek sipäissään sanonut aplle rakastavansa tätä. Ap ravaa miehen luona sek staamassa ja mies nauttii järjestelystä. 

Ok. 

Jatkakaa. 

Mulla oli kaveri joka ripustautui roikuttajamieheen kolmeksi vuodeksi. Mies viiletti ympäri pitäjää kikkeli paljaana, ei ikinä edes lupaillut selvästi mitään mutta antoi aina välillä lämmintä kättä jotta sai pidettyä toisen koukussa. Semmoisia epämääräisiä kuvauksia tulevaisuudesta. "Sitten kun joskus asutaan yhdessä..." Muistan kun kaverini itki liikutuksesta kertoessaan että mies oli sanonut rakastavansa häntä. Vuoden "seurustelun" jälkeen, humalaisena baarissa.

Tosin huomattavaa tässä on että kaverini oli suhteen alkaessa 16 v. Mies oli 20.

Vierailija
157/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. 

Jatkakaa. 

Mulla oli kaveri joka ripustautui roikuttajamieheen kolmeksi vuodeksi. Mies viiletti ympäri pitäjää kikkeli paljaana, ei ikinä edes lupaillut selvästi mitään mutta antoi aina välillä lämmintä kättä jotta sai pidettyä toisen koukussa. Semmoisia epämääräisiä kuvauksia tulevaisuudesta. "Sitten kun joskus asutaan yhdessä..." Muistan kun kaverini i

On kahdenlaisia miehiä, niitä joita tässä kuvattiin ja sitten miehiä, jotka kosii puolen vuoden sisään. On sitten oma valinta, millaista miestä katselee. Onhan niitä vaikka mitä valehtelijoita ukkomiehissäkin mutta ap:n esittämä keissi on niin selkeä kuin olla ja voi. Oma vastuu valinnoista pitää kuitenkin myös kantaa. Ja potkaista pska ajoissa kengänpohjasta. 

Vierailija
158/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, katsokaa kun toisissa naisissa on sitä jotain. Jotain, mikä teiltä kertakaikkiaan puuttuu. Turha siitä on its e mrh aan tai tr ol lisi rkukseen saakka triggeröityä. Vastaukset on ap itse kirjoittanut 95 %-> pomminvarma. Häntä suututtaa toisen naisen saama suosio, mihin ei tarvita edes silaritissien esittelyä. (Sama Ap kirjoitti t ö r ky viestejä kaks plussan yöketjuun. Käykääpä lukemassa.)

J är ky ttäviä kuukautis v e ri juttuja.... syvää sääliä herättää sairauden kaltainen kateutenne. -sivuhuomio

Jotkut miehet nyt koijaa aivan kaikkia, siinä ei se jokin auta yhtään. 

Vierailija
159/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi naisen tajuta, että jos itse haluaa vakavampaa suhdetta ja mies ei niin silloin on joutunut siihen 'fuckzone' nimiseen paikkaan.

Vierailija
160/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta sinua mutta tussusi kelpaa paremman puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi