Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!
Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!
Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.
Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.
Muita ehdotuksia?
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ehkä joutunut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi tai muuta traumaattista?
Tämäkin voisi ehkä selittää tilannetta. Minä haluan seksiä selvästi useammin kuin hän, mutta koen kuitenkin että hän pitää minua haluttavana (ja hän myös sanoo niin). Hänellä vaikuttaa olevan kovasti suorituspaineita ja stressiä tästä aiheesta. Tämä olisi myös sellainen asia josta on ymmärrettävästi todella vaikeaa puhua.
ap
NIIN KOSKA HÄN EI KÄY KUUMANA SINUUN
Voi apua ap!!!
Selvästi käy, mutta asia on niin vaikea. Vähän ymmärrystä nyt.
Rakstaminen ja seurustelu on kaksi täysin eri asiaa. Ei sekoiteta asioita kun keskustelu menee muuten ihan sekavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen.
Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.
ap
Totta varmasti joka sana. Silti sinusta puuttuu jotain, koska hän on valmis päästämään sut menemään ja menettämään sut, eikä halua jakaa elämäänsä sun kanssa. Hän ei halua tutustua sun perheeseen ja vierailla sun ystävien luona. Hän ei halua olla seuralaisesi tärkeissä tilaisuuksissa.
hän ha
En sanoisi, että ap:lta puuttuu mitään, mies ei vaan halua häntä, hän haluaa jotain muuta. Ap on varmasti sopiva jollekin toiselle.
Minusta näyttää siltä että mies haluaa edetä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystävämiehiä ja olemme keskustelleet tällaisista asioista. Ystävämiehet ovat ihmettelleet sitä, että miksi naiset eivät usko sitä mitä he suoraan sanovat vaan yrittävät etsiä selityksiä ja saada muutosta.
Mies on sanonut, että ei halua suhdetta sinun kanssa. Mikä on, että et usko, kun asia sinulle päin naamaa sanotaan?
Tämä. Parempi se on vain uskoa. Kun ei halua, ei halua.
Joskus miehet esittää sellaista ettei niitä kiinnosta, mutta lopulta kiinnostaa.
En itse usko tähän, ehkä alkuun mutta ei ainakaan pitkää aikaa. Miehet ovat usein halussaan päättäväisiä ja suoraviivaisia. Jos mies haluaa oikeasti naisen, sitä ei tarvitse arvuutella eikä analysoida. Heti kun naisen pitää arvuutella ja murehtia tahi analysoida asiaa, naisen pitää puhaltaa peli poikki. Mies ei ole tuolloin kiinnostunut.
Mieheni toi luokseni hlökoht hygieniatarvikkeensa ja vaihtovaatteita jo kahden viikon kuluttua. Sanoi yökyläilyn olevan varsinkin arkisin helpompaa kun ei tarvitse koko ajan raijata samoja tavaroita mukanaan. Kihloihin mentiin 3kk päästä. Vanhemmat ja tärkeät ihmiset oli tavattu puolin ja toisin ennen sitä. Yhteen muutettiin 1,5 vuoden jälkeen.
Vain yksi esimerkki monista joita minulla olisi antaa. Naiset, älkää tyytykö. Jättäkää pelurit pelaajille.
Hei ap! Teillä on rakkaus toisianne kohtaan, se kantaa. Suhteen voi päättää kuin seinään, mutta rakkautta ei. N67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystävämiehiä ja olemme keskustelleet tällaisista asioista. Ystävämiehet ovat ihmettelleet sitä, että miksi naiset eivät usko sitä mitä he suoraan sanovat vaan yrittävät etsiä selityksiä ja saada muutosta.
Mies on sanonut, että ei halua suhdetta sinun kanssa. Mikä on, että et usko, kun asia sinulle päin naamaa sanotaan?
Joskus miehet esittää sellaista ettei niitä kiinnosta, mutta lopulta kiinnostaa.
En itse usko tähän, ehkä alkuun mutta ei ainakaan pitkää aikaa. Miehet ovat usein halussaan päättäväisiä ja suoraviivaisia. Jos mies haluaa oikeasti naisen, sitä ei tarvitse arvuutella eikä analysoida. Heti kun naisen pitää arvuute
Entä jos mies on tullut aikaisemmin naisen kaltoinkohtelemaksi. Ajatteletko että silloinkin mies hyppää tuosta noin vaan uuteen suhteeseen? Hyppääkö nainen tuossa tilanteessa sokeasti suhteeseen? Onko miehet sinusta yksilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen.
Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.
ap
Totta varmasti joka sana. Silti sinusta puuttuu jotain, koska hän on valmis päästämään sut menemään ja menettämään sut, eikä halua jakaa elämäänsä sun kanssa. Hän ei halua tutustua sun perheeseen ja vierailla sun ystävien luona. Hän ei halua olla seuralaisesi tärkeissä t
Aplla on miehen rakkaus. Se on jotain se.
No hän tykkää seksistä kanssasi, esim. suuseksi on hyvää ja haluaa sen jatkuvan. Et ole kuitenkaan sellainen, jonka kanssa mennään naimisiin, ostetaan yhteinen asunto tai hankitaan yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse usko tähän, ehkä alkuun mutta ei ainakaan pitkää aikaa. Miehet ovat usein halussaan päättäväisiä ja suoraviivaisia. Jos mies haluaa oikeasti naisen, sitä ei tarvitse arvuutel
Kaltoinkohdelluksi on tullut itse kukin. Varovaisuus on ihan ok ja ymmärrettävää, muttei toisen tunteilla pelaaminen kuulu siihen. Keskustelemalla pääsee yksilönä pitkälle. Ap:n esimerkissä tuskin on kyse mistään tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää siltä että mies haluaa edetä rauhassa.
Aika rauhallinen kaveri. Monta vuotta ystävyyttä, sen jälkeen vuoden panosuhde ja nyt ollaan vaiheessa, jossa ehkä rakastetaan, mutta katellaan. Etanaakin verkkaisempi tosiaan.
Häntä ei kiinnosta vakiintua. Ei halua toista ihmistä saman katon alle pysyvästi. Haluaa säilyttää vapautensa, vaikka pitääkin sinusta. On tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Oli se syy mikä tahansa, riittääkö sinulle, että olet vain väliaikaista seuraa, eikä hän halua viettää elämää kanssasi? Jos odotat elämältä jotain muuta kuin mitä hän on valmis tarjoamaan, kannattaisiko jatkaa matkaa?
Ei hän sinua rakasta. Kunhan sanoo niin saadakseen p i l d e ä.
Vierailija kirjoitti:
Rakstaminen ja seurustelu on kaksi täysin eri asiaa. Ei sekoiteta asioita kun keskustelu menee muuten ihan sekavaksi.
Käsitteinä kyllä. Mutta käytännössä ihmiset, jotka oikeasti rakastavat toisiaan, haluavat yleensä seurustella. Tietysti jotkut käytännön asiat voivat estää sen, mutta silloinkin se tavallaan on seurustelua, joka on vain naamioitu joksikin muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitteinä kyllä. Mutta käytännössä ihmiset, jotka oikeasti rakastavat toisiaan, haluavat yleensä seurustella. Tietysti jotkut käytännön asiat voivat estää sen, mutta silloinkin se tavallaan on seurustelua, joka on vain naamioitu joksikin muuksi.
Ai silloinkin, kun kumpikaan ei ole tietoinen tunteiden molemminpuolisuudesta?
Jos mies ei halua suhdetta, niin mitä hän sitten haluaa? Minusta se olisi paljon mielenkiintoisempi tieto kuin syy sille, miksi ei suhteeseen. Kun sellainen nyt jo tuntuu olevan, en minä ainakaan ole koskaan viettänyt päiväkausia jonkun randomin luona.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän sanoi ettei halua suhdetta, miksei hänen puheillaan ole merkitystä?
Rakastaa voi monella tavalla. Mitä mies sillä halusi kertoa?
Mutta silti... Haluatte selkeästi eri asioita.
Mieshän nimenomaan sanoi itse, että rakastaa. Totta kai ihminen voi rakastaa vaikka äitiä ja kavereita, mutta jos sanoo tapailukumppanille rakastavansa, niin se tarkoittaa jotain enemmän. Tai jos ei tarkoita, niin se pitää kertoa erikseen, muuten väärinkäsitys on varma.
Ongelma tässä on se, että mies lähettää ristiriitaisia viestejä. Yhtäältä sanoo rakastavansa ap:ta, mikä on erittäin vahva viesti siitä että suhde on vakava. Toisaalta sanoo, ettei halua parisuhdetta ap:n kanssa, mikä on erittäin vahva viesti siitä, ettei suhde ole vakava. Ei ihme, että tuollainen hämmentää rakastunutta naista. Kyllä ap varmaan uskoisi, että miestä ei kiinnosta, jos mies ilmaisisi yksiselitteisesti, että ei kiinnosta.
Ap:n pitäisi panna se mies seinää vasten ja vaatia selvä vastaus siihen, mikä on totuus asiasta.