Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!
Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!
Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.
Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.
Muita ehdotuksia?
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä että ihan turhaa virallistaa mitään seurusteluja. Miksi se on naisille niin tärkeää että ollaan yhdessä? Tämän takia sitä tulee usein sitten sanottua jotain sinne päin kun ei halua toisen mieltä pahoittaa.
Ootko noin tossu? 😳
Sulle käy useinkin noin?
No ainakaan en ottaisi miestä, joka ei osaa edes sanoa ei. Ja miehet on muka rehellisiä ja sanovat mitä tarkoittaa 🤦 "en mä halunnut panna sitä mutta pakko oli ettei se pahoita mieltään".
Ja sieltä tultiin taas haukkumaan. En ainakaan ottaisi naista joka ei osaa käytöstätapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä että ihan turhaa virallistaa mitään seurusteluja. Miksi se on naisille niin tärkeää että ollaan yhdessä? Tämän takia sitä tulee usein sitten sanottua jotain sinne päin kun ei halua toisen mieltä pahoittaa.
Valehtelija.
Minulle rehellisyys on arvo ja kunnioitan rehellistä miestä.
Valehtelija jää aina valheistaan kiinni. Siihen tyssää luottamus kunnioitus rakkaus ja mielenkiinto.
Sinä valehtelet. Minä olin tuossa täysin rehellinen ja et selvästi kunnioita. Oletko koskaan miettinyt että puhuisit totta ja olisit vähän mukavampi kanssaihmisille?
Sähän vaan myötäilet etkä kerro omaa totuutta ja mielipidettä, eli annat toisen olettaa koska et osaa puhua?
Luuletko, että se on myöhemmin ihan jees, kymmenen vuoden kuluttua kun tulee ilmi ettet sä rakastanutkaan? Sekä on rakkautta ja kunnioitusta? Oikeasti se on vain itsekästä vastuuttomuutta ja tekee vaan vahinkoa.
Ja hämmentävää on, että taidat itse uskoa siihen kaikkeen mitä yrität väittää.
Mutta ihan hyvähän se on, että siis sanot naiselle heti kättelyvaiheessa että susta ei sitä saa suhteen suhteen totuutta esille kun oot vaan beesimiehenä messissä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaurioitunut ihminen joka ymmärtää pysyä pois suhteista jos ne ei onnistu
Tätä veikkaan minäkin. Hänellä on joku syy, josta syystä hän ei pysty sitoutumaan, eikä hän halua tai kykene sitä sinulle kertomaan. Jotain hänen menneisyydessäån tapahtunutta?
Toinen vaihtoehto sitten on, että hän on yksinkertaisesti sitoutumiskammoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaurioitunut ihminen joka ymmärtää pysyä pois suhteista jos ne ei onnistu
Tätä veikkaan minäkin. Hänellä on joku syy, josta syystä hän ei pysty sitoutumaan, eikä hän halua tai kykene sitä sinulle kertomaan. Jotain hänen menneisyydessäån tapahtunutta?
Toinen vaihtoehto sitten on, että hän on yksinkertaisesti sitoutumiskammoinen ihminen.
Kolmas ja ilmeisin, itse sanottukin vaihtoehto on, että se mies ei vaan halua suhdetta apn kanssa!!!
Vierailija kirjoitti:
Mies ei oikeasti rakasta sua. Pitää sua vain panona siihen asti, että löytää sen oikean. Unohda tuollainen hyypiö.
Kylläpä rakastan, 2 kertaa päivässä ja muutaman minuutin verran kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija.
Minulle rehellisyys on arvo ja kunnioitan rehellistä miestä.
Valehtelija jää aina valheistaan kiinni. Siihen tyssää luottamus kunnioitus rakkaus ja mielenkiinto.
Sinä valehtelet. Minä olin tuossa täysin rehellinen ja et selvästi kunnioita. Oletko koskaan miettinyt että puhuisit totta ja olisit vähän mukavampi kanssaihmisille?
Sähän vaan myötäilet etkä kerro omaa totuutta ja mielipidettä, eli annat toisen olettaa koska et osaa pu
En halua antaa itsestäni liiaksi, koska en tunne teitä. Tutustutaan ensin, vaikka illallisella?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olin samanlaisessa suhteessa 4kk ja sitten mies jätti. Vietimme paljon aikaa yhdessä päiväkausia ja piti mua kuin kukkaa kämmenellä, ei halunnut suhdetta ja heippa
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua sitoutua sinuun vaan haluaa pitää kaikki mahdollisuudet avoimena. Hän ajattelee että tapaa jonain päivänä paremman naisen kuin sinä. Jos mies oikeasti haluaisi sinut niin hän haluaisi sitouttaa sinut itseensä ettet lähde jonkun muun matkaan.
Tämä.
niin tämä ja juuri tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen.
Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.
ap
Totta varmasti joka sana. Silti sinusta puuttuu jotain, koska hän on valmis päästämään sut menemään ja menettämään sut, eikä halua jakaa elämäänsä sun kanssa. Hän ei halua tutustua sun perheeseen ja vierailla sun ystävien luona. Hän ei halua olla seuralaisesi tärkeissä tilaisuuksissa.
hän haluaa olla yksin mielummin, kuin joutua tekemään noita asioita sinun kanssasi. Koska hän ei halua olla sinun kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Et ole hänen silmissään ns. tyttöystävä-ainesta, vaikka tunteita ja ehkä himoa onkin. Ei koe sinua ihmiseksi, jonka esittelisi ylpeänä perheelleen ja kavereilleen. Sanoisin, että unohda koko tyyppi, loukkaavaa tuommoinen.
Tämä. Kun mies löytää hyvän naisen, mies on ylpeä siitä. Mies ei ehkä arvosta ap:ta koska ap on joustanut niin paljon että mies menettänyt kunnioituksen häntä kohtaan ja pitää itsestään selvyytenä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystävämiehiä ja olemme keskustelleet tällaisista asioista. Ystävämiehet ovat ihmettelleet sitä, että miksi naiset eivät usko sitä mitä he suoraan sanovat vaan yrittävät etsiä selityksiä ja saada muutosta.
Mies on sanonut, että ei halua suhdetta sinun kanssa. Mikä on, että et usko, kun asia sinulle päin naamaa sanotaan?
Jos mies haluaa pitää helpot panot kädenulottuvilla, ei hän muotoile sanomisiaan näin ymmärrettävään muotoon. Mies saattaa sanoa, ettei tällä viikolla ole vielä valmis suhteeseen, mutta ensi viikosta hän ei tiedä. Nautitaan tästä hetkestä. Ensi viikolla sama toistuu. Väliin ujutetaan joku triviaali seikka kuten hän ei kykene miettimään parisuhdetta niin kauan kuin Trump on vallassa. Rakastunut nainen jaksaa odottaa. Rakastuneena aivot eivät kykene ajattelemaan selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse siis siitä, että hän itse ymmärtää asian mutta ei osaa selittää sitä sinulle, vai siitä ettei hän tiedä itsekään?
En tiedä, mutta tavallaan nämä ovat sama asia. Asia, jonka itse ymmärtää hyvin, on mahdollista myös selittää muille.
Keskustelemme aiheesta aina silloin tällöin. Kun välimme ensimmäisen kerran syvenivät pelkkää ystävyyttä enemmäksi, hän sanoi että pitää minua viehättävänä mutta ei halua suhdetta koska ei rakasta minua. Hyväksyin tilanteen. Siitä vuoden kuluttua hän sanoi että rakastaa kyllä minua mutta ei pysty täysin rentoutumaan seurassani ja siksi ei halua suhdetta. Tämä oli noin vuosi sitten. Nyt hiljattain hän sanoi että tykkää kovasti seurastani eikä koe sitä millään tavalla rasittavaksi, mikä kuulostaisi olevan ristiriidassa tuon aiemman kanssa.
ap
APUA MITEN VÄHÄÄN TYYDYT!!
ei koe sinua rasittavaksi ? Sun lähtötaso on se että riittää että ei koe sinua rasittavaksi ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot persaukinen. Mies ei halua elättää sua.
Tässäpä voi olla jotain totuuden siementä. Pystyn kyllä elättämään itseni ja hoidan talouttani vastuullisesti, mutta taloustilanteeni on kuitenkin tavallista epävarmempi eikä ole jatkossakaan luultavasti vakautumassa. Mies on turvallisuushakuinen. Hän voi hyvinkin pitää tätä asiaa vakavana puutteena. Tämä voisi myös olla sellainen asia josta hänen on vaikea minulle puhua suoraan.
Kiitos ehdotuksesta!
ap
Ap:n suhtautuminen tähän asiaan on täydellinen esimerkki kognitiivisesta dissonanssista
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystävämiehiä ja olemme keskustelleet tällaisista asioista. Ystävämiehet ovat ihmettelleet sitä, että miksi naiset eivät usko sitä mitä he suoraan sanovat vaan yrittävät etsiä selityksiä ja saada muutosta.
Mies on sanonut, että ei halua suhdetta sinun kanssa. Mikä on, että et usko, kun asia sinulle päin naamaa sanotaan?
Tämä. Parempi se on vain uskoa. Kun ei halua, ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että hän on tosi rakastunut sinuun.
:D älä kiusaa ap:ta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse siis siitä, että hän itse ymmärtää asian mutta ei osaa selittää sitä sinulle, vai siitä ettei hän tiedä itsekään?
En tiedä, mutta tavallaan nämä ovat sama asia. Asia, jonka itse ymmärtää hyvin, on mahdollista myös selittää muille.
Keskustelemme aiheesta aina silloin tällöin. Kun välimme ensimmäisen kerran syvenivät pelkkää ystävyyttä enemmäksi, hän sanoi että pitää minua viehättävänä mutta ei halua suhdetta koska ei rakasta minua. Hyväksyin tilanteen. Siitä vuoden kuluttua hän sanoi että rakastaa kyllä minua mutta ei pysty täysin rentoutumaan seurassani ja siksi ei halua suhdetta. Tämä oli noin vuosi sitten. Nyt hiljattain hän sanoi että tykkää kovasti seurastani eikä koe sitä millään tavalla rasittavaksi, mikä kuulostaisi olevan ristiriidassa tuon aiemman kanssa.

Tyytymisen määrittelee aina se joka tyytyy tai ei tyydy. Et voi olla mikään jumala joka määrittelee toisten elämää. Jos naiset on näin laadukkaita, minä kokisin tyytyväni, enkä varmaan alkaisi parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ehkä joutunut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi tai muuta traumaattista?
Tämäkin voisi ehkä selittää tilannetta. Minä haluan seksiä selvästi useammin kuin hän, mutta koen kuitenkin että hän pitää minua haluttavana (ja hän myös sanoo niin). Hänellä vaikuttaa olevan kovasti suorituspaineita ja stressiä tästä aiheesta. Tämä olisi myös sellainen asia josta on ymmärrettävästi todella vaikeaa puhua.
ap
NIIN KOSKA HÄN EI KÄY KUUMANA SINUUN
Voi apua ap!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole hänen silmissään ns. tyttöystävä-ainesta, vaikka tunteita ja ehkä himoa onkin. Ei koe sinua ihmiseksi, jonka esittelisi ylpeänä perheelleen ja kavereilleen. Sanoisin, että unohda koko tyyppi, loukkaavaa tuommoinen.
Tämä. Kun mies löytää hyvän naisen, mies on ylpeä siitä. Mies ei ehkä arvosta ap:ta koska ap on joustanut niin paljon että mies menettänyt kunnioituksen häntä kohtaan ja pitää itsestään selvyytenä
Se kellä onni on.. parempi pyy pivossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olin samanlaisessa suhteessa 4kk ja sitten mies jätti. Vietimme paljon aikaa yhdessä päiväkausia ja piti mua kuin kukkaa kämmenellä, ei halunnut suhdetta ja heippa
Lopulta pitää olla kiitollinen sittä miten ihanaa aikaa te vietittekään.
Ootko noin tossu? 😳
Sulle käy useinkin noin?
No ainakaan en ottaisi miestä, joka ei osaa edes sanoa ei. Ja miehet on muka rehellisiä ja sanovat mitä tarkoittaa 🤦 "en mä halunnut panna sitä mutta pakko oli ettei se pahoita mieltään".